Ik neem altijd de combiquote:
goed puntquote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Conversatie het volgende:
Ik stel deze vraag onder het genot van een Cappuccino, dus dit lijkt me de aangewezen plek
Nah, mijn snoer is niet lang genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
MuckKun je niet stiekem alvast een bakkie smokkelen?
Wat flauwquote:
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hangquote:
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hang
Kan hij ook thee maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
ja, de barbaren!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenIk vind dat je een bij je plek moet hebben gewoon
Nee, maar wel twee hele kopjes koffiequote:
Dat is echt schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, de barbaren!
[..]
Nee, maar wel twee hele kopjes koffie
lief![]()
Postenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Klonk het volgende:
Klonkette komt net thuis met foto´s van haar uitje afgelopen vrijdagavond, je ziet d´r zatter en zatter worden
Gefeliciteerdquote:
Als je geen koffie in het filter stopt, moet het mogelijk zijn denk ikquote:
Fhaquote:
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe stick gekocht, backup teruggezet, geconstateerd dat het eigenlijk allemaal niet zo gek boeiend is voor een eventuele vinder. Kop leeg en doorademen nu.
w00t, wat een tof apparaatquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
quote:
Zeurmiepquote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
magnietwantdanslaapiktot4uurenligikdanweerwakker
kan ik niks aan doen dat het zo werkt bij mijquote:
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen dat het zo werkt bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenWeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat vind ik zonde van mn geld hahaOp woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet postquote:
Slimquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet post.
Failquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet post.
leuk stukje over je user van de maand :p simpele database trouwensquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
TETTEN!Ik denk dat ze het koud heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Of ze vind Fles liefquote:
Dat is wel erg simpel uitgelegd hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuk stukje over je user van de maand :p simpele database trouwens![]()
voor elk subforum een datum ^^ en posts door een persoonmet topic titel erbij
?
Not againquote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Twee keer de helft is twee
wtf ookgelukkig heb ik het goed neergezet ^^;;.
Muckquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Muck het volgende:
zoooo, al iets drukker hier
ik verveel me niet meer helemaal kapot
Kippevel liefquote:
ghe! niet moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is wel erg simpel uitgelegd hoor
Kan toch?quote:
Hmz... Als ik kippevel van iemand krijg is dat meestal niet echt een goed tekenquote:
Ohw bij mij wel hahaha. Heerlijk als meneer zacht over mn rug kriebeltquote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Als ik kippevel van iemand krijg is dat meestal niet echt een goed teken.
sowieso, kriebelenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw bij mij wel hahaha. Heerlijk als meneer zacht over mn rug kriebelt
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw bij mij wel hahaha. Heerlijk als meneer zacht over mn rug kriebelt
Jakkes, kriebelenquote:
Moet ook niet te lang hoor, dan word ik ook niet goedquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef es70 het volgende:
Jakkes, kriebelen.
Raak me aan of doe dat niet, maar doe niet iets halfzachts ertussen in, daar word ik echt niet lekker van.
quote:
Wat nou weerquote:
Hij was te flauwquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weerMag ik Es niet aanraken of wat?
Al vaak zat gedaan hoor
Ik zal jou eens aanrakenquote:
Dat kun je beter aan mij dan aan haar vragenquote:
Kom maar opquote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanraken
Met de mattenkloppert
Weet jij veel waar zij allemaal toestemming voor denkt te moeten verlenen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan mij dan aan haar vragen.
Nou zegquote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij veel waar zij allemaal toestemming voor denkt te moeten verlenen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij veel waar zij allemaal toestemming voor denkt te moeten verlenen?
quote:
Ik ben de man met de bebloede mattenkloppert en ik ben nog 14 bouwmaanden van u verwijderdquote:
Ja ik pas goed op esquote:
Woohooquote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben de man met de bebloede mattenkloppert en ik ben nog 14 bouwmaanden van u verwijderd
Ehmm neequote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Woohoodus de andere huizen zijn nu ook verkocht al enzo?
ohw.quote:
Nee, aan het wachten op studio sport om 2230quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
Is iedereen spannende avonturen aan het beleven?
ooohwquote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, aan het wachten op studio sport om 2230
ja nou!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
Is iedereen spannende avonturen aan het beleven?
Nou.. met die klote trein van syntus of hoe heet het is dat soms nog best een avontuurquote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja nou!
met de trein van arnhem naar didam, woehoe
syntus ja....quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. met die klote trein van syntax of hoe heet het is dat soms nog best een avontuur
Mja daaromquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
mja, voor je het weet sta je drie uur stil in zevenaar
Zevenaarrrrrquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
mja, voor je het weet sta je drie uur stil in zevenaar
ja, ik kus de stoeptegels in didam altijd even als ik uit dat ding kanquote:
hawwrrrrstikke leukquote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zevenaarrrrr.
Maar ze hebben daar wel een superrrr de boerrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |