Ik neem altijd de combiquote:
goed puntquote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Conversatie het volgende:
Ik stel deze vraag onder het genot van een Cappuccino, dus dit lijkt me de aangewezen plek
Nah, mijn snoer is niet lang genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
MuckKun je niet stiekem alvast een bakkie smokkelen?
Wat flauwquote:
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hangquote:
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hang
Kan hij ook thee maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
ja, de barbaren!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenIk vind dat je een bij je plek moet hebben gewoon
Nee, maar wel twee hele kopjes koffiequote:
Dat is echt schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, de barbaren!
[..]
Nee, maar wel twee hele kopjes koffie
lief![]()
Postenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Klonk het volgende:
Klonkette komt net thuis met foto´s van haar uitje afgelopen vrijdagavond, je ziet d´r zatter en zatter worden
Gefeliciteerdquote:
Als je geen koffie in het filter stopt, moet het mogelijk zijn denk ikquote:
Fhaquote:
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe stick gekocht, backup teruggezet, geconstateerd dat het eigenlijk allemaal niet zo gek boeiend is voor een eventuele vinder. Kop leeg en doorademen nu.
w00t, wat een tof apparaatquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |