Volgens hem zou de helft de helft van twee zijn en dus 1 en zou het worden 2x1=2quote:Op zondag 1 februari 2009 22:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
de helft = 5
twee keer de helft = 10
10/10 = 1
[..]
Ja, maar dan krijg je toch geen halve appel?
Je krijgt de helft van die 10 appels!
[..]
Hoe kom je daar dan weer op
Als ik jouw logica moet volgen (de helft = 0,5) kom ik uit op:
10/(2*0,5)= 10/1 = 10
Het duurde even eer ik dat prachtige stukje proza van Meddo had kunnen ontcijferen.quote:
Dat kan je zo niet zeggen voor de 83e keerquote:
De helft heeft geen betekenis zonder dat je weet waarvan het de helft isquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De helft heeft geen betekenis zonder dat je weet waarvan het de helft is
ja precies, die houdoe snapt er dus geen snars van... twee keer de helft twee, whehehequote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De helft heeft geen betekenis zonder dat je weet waarvan het de helft is
Waar heb ik dat gezegd ?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja precies, die houdoe snapt er dus geen snars van... twee keer de helft twee, whehehe
No shit Sherlock!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Siniti het volgende:
Dan is iedereen die claimde dat twee keer de helft 0,25 was ook een randdebiel
Wat is de helft van 2? 1 nietwaar? Wat is 2x1? 2!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
ja precies, die houdoe snapt er dus geen snars van... twee keer de helft twee, whehehe
Als je 2 helften hebt, heb je toch 1?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:24 schreef ScienceFriction het volgende:
Twee keer de helft is twee halven...
Heb je ook nog een geniale toelichting bij je geniale antwoord?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
een half...
dan zijn we weer terug bij af, bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Heb je ook nog een geniale toelichting bij je geniale antwoord?drie keer de helft van twee is 0,25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat keer twee is een halfSPOILER: naakte tienermeisjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
Maar als je drie helften hebt, heb je dus één volle combinatie en één half. Dus twee keer de derde helft is 2 x 0,5 = 1. Dus 1.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
drie keer de helft van twee is 0,25
dat keer twee is een halfGeniaal dat je er ook nog op gaat zitten ookSPOILER: naakte tienermeisjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twee keer de 3de helft is een half jongens!![]()
Alleen gaan ze potverdikkie in dat topic er vanuit dat de helft 0,5 is!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:59 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik wachtte er al opVolgens mij heb ik dat topic al tien keer gelezen.
0,5 als verhouding van de prijs... 50% dusquote:Op maandag 2 februari 2009 00:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen gaan ze potverdikkie in dat topic er vanuit dat de helft 0,5 is!
maakt niet echt uit wel? 2x de helft is weer 1quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef Siniti het volgende:
Dit heb ik geleerd vandaag:
De helft =/= 0,5
De helft moet ergens aan gerelateerd zijn.
Doe normaal man.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:29 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Maar als je drie helften hebt, heb je dus één volle combinatie en één half. Dus twee keer de derde helft is 2 x 0,5 = 1. Dus 1.
lees het topic doorquote:Op maandag 2 februari 2009 01:35 schreef Mitchell-K het volgende:
2 X de Helft is 1 hele
Opgelost, Slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |