dat snap ik inderdaad ook niet,.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef es70 het volgende:
Waarom is 'men' zoover platte beeldschermen die dan ook nog 's groot zijn
.
Ik heb er een van mijn schoonmoeder gekregen en sinds vanmorgen aangesloten, maar ik ben er niet zo kapot van eigenlijk.
Die heten toch geen marcquote:Op maandag 2 februari 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
Maargoed, wij hebben geen klein geel visje.
Wel een klein zwart visje, en een klein goud visje.
Neequote:
*Marc belt de milieupolitie tegen de vervuilingquote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit reddingsboei in de KSC na het lezen van de TT.
Grote kans dan dat ik niet een van je vissen benquote:
* DaMart haalt zijn reddingsboei terug en laat de drenkeling verzuipen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*Marc belt de milieupolitie tegen de vervuiling
Sommige mensen verdienen het ook om te verzuipenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart haalt zijn reddingsboei terug en laat de drenkeling verzuipen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
dat snap ik inderdaad ook niet,.
Mijn gigantische bakbeest waar ik tenminste ook nog kaarsjes en fotos op kan zetten![]()
Dat schiet lekker op dan jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn badeendje kan er ook niet meer op idd
.
Heb 'm gekregen, en een gegeven paard... Maar ik geloof dat ik er hoofdpijn van krijg.
Ach, als ik het echt niks vind kan 'ie altijd naar Pat, die zit er toch al op te azenquote:
ohw dat scheeltquote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, als ik het echt niks vind kan 'ie altijd naar Pat, die zit er toch al op te azen.
Die een vreselijk gave Apple monitor heeft.quote:
Mijn moeder werkt voor een of andere mafia organisatie?quote:De opgebroken straat:
De werklui zijn inmiddels het hoekje om.
vet spannendquote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Pien85 het volgende:
Notulen van de vergadering van m'n moeders werk:
[..]
Mijn moeder werkt voor een of andere mafia organisatie?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstandiger van niet neequote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik zou maar geen ruzie meer met haar maken...
Opgebroken straat en steigers?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..].
Te veel gerookt en te vaak van de steiger gedonderd?.
Dat is niet echt handig van ze...quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verstandiger van niet nee
[..]
Opgebroken straat en steigers?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig van ze...![]()
Polen zeker?
Die ene leuke?quote:
Die ene die ik in november al gekocht had ja. Maar vandaag zijn we bij de notaris geweest &all. Had me er lichtelijk op verkeken hoe'n emotioneel gebeuren dat eigenlijk isquote:
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene die ik in november al gekocht had ja. Maar vandaag zijn we bij de notaris geweest &all. Had me er lichtelijk op verkeken hoe'n emotioneel gebeuren dat eigenlijk is
Goed manquote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene die ik in november al gekocht had ja. Maar vandaag zijn we bij de notaris geweest &all. Had me er lichtelijk op verkeken hoe'n emotioneel gebeuren dat eigenlijk is
Ehmm ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
moet er nog veel aan gebeuren?
haha dat is wel een noodzakelijk iets jaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm ja.
Het moet bijvoorbeeld nog gebouwd worden
Pasta met spinaziequote:
Heb je het recept onlinequote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
is het ook, een eenvoudige doch voedzame maaltijd
Dan mag je vast van je baas wel wat bestellenquote:
kost weer tijd, dan gaan we eten.ik werk liever even door en ga dan thuis eten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag je vast van je baas wel wat bestellen
groente naar keuze (champigons, uitje, paprika) en gehakt in een pan flikkeren (gesneden dat wel) ff opbakken, peper, zout enzo. dan een basissausje maken (bloem, boter, melk, boullion) en dan een kerriesausje maken, gekookte macaroni erbij en klaar is klaraquote:
Thx, ga het binnenkort proberenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
groente naar keuze (champigons, uitje, paprika) en gehakt in een pan flikkeren (gesneden dat wel) ff opbakken, peper, zout enzo. dan een basissausje maken (bloem, boter, melk, boullion) en dan een kerriesausje maken, gekookte macaroni erbij en klaar is klara
vergeet de sambal niet, lekker pittig
Wat halen dus onderweg naar huisquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
kost weer tijd, dan gaan we eten.ik werk liever even door en ga dan thuis eten.
Nee thx, das niet de leuke psychologiequote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Fha het volgende:
Iemand nog belangstelling bij het boek "cognitieve sociale psychologie"? ik heb geld nodig
yup, heb zin in vette hapquote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat halen dus onderweg naar huis
Is wel interessant hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx, das niet de leuke psychologie
Chineesje halen dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, heb zin in vette hap
dat mag van mezelf, sporadisch!
Dat niet lekker weglezen doet het hemquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Is wel interessant hoorMaar niet even lekker weg lezen nee
Nee, vandaag mag ik troepjes, ik denk aan een kipburger bij burgerking!quote:
Heeft me vier kansen gekost voor ik dat tentamen haaldequote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet lekker weglezen doet het hem
Troepjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, vandaag mag ik troepjes, ik denk aan een kipburger bij burgerking!
Dus dat boek bewaren, zou je nu heel goed moeten kennenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft me vier kansen gekost voor ik dat tentamen haalde
Weg ermee, traumaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus dat boek bewaren, zou je nu heel goed moeten kennen
Nu maar hopen dat je het ook verkocht krijgt danquote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Weg ermee, trauma
Haha nee ik heb het geld gewoon nodig dus nouja.
Zal wel nietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je het ook verkocht krijgt dan
eet jij vaak junkfood? ik eigenlijk bijna nooitquote:
Spaghetti met het een of het anderquote:
Dat ligt eraan wat je allemaal junkfood vindt. Bij een snackbar of McD of BK kom ik zeldenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
eet jij vaak junkfood? ik eigenlijk bijna nooit
Afzettersquote:
ja dat bedoel ik, patat en kroketten en zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je allemaal junkfood vindt. Bij een snackbar of McD of BK kom ik zelden
Mjah, dat is wel het nadeel.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Afzettersik had een hele zooi boeken, die bij elkaar meer dan 250 euro hadden gekost.. Kijk dat ik er nooit meer zoveel voor krijg snap ik.. maar meneer wou niet hoger dan 25 euro. Nou krijg wat.. echt niet dus.
Dan niet zoveel. Bestel nog wel eens spareribsquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, patat en kroketten en zo.
wat is je lievelingseten?
ik eet geen rund- en varkensvlees, dus spareribs loop ik misquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan niet zoveel. Bestel nog wel eens spareribs
Uh, Thais (en ander oosters eten) en het jouwe?
Ah, dat beperkt het zeker jaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik eet geen rund- en varkensvlees, dus spareribs loop ik mis
Thais is wel lekker, once in a while. Ik hou van sushi, heerlijk!!
wehehequote:
Okequote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheja echt.. als je me ergens voor wakker mag maken..
Ik vind het alleen jammer dat ze zo duur zijnquote:
Daarom neem ik ze mee dan hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat ze zo duur zijn
Wehehe lijkt me hendigquote:
En waarom kom je dat hier vragen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Conversatie het volgende:
Ik wil nu wel is weten wat een TVP is, lach maar ja
tenenvisitatiepost.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Conversatie het volgende:
Ik wil nu wel is weten wat een TVP is, lach maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |