2 uur in Almen van de week nog las ikquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
mja, voor je het weet sta je drie uur stil in zevenaar
Helaas vliegt dat er dan ook makkelijk weer aanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gestress om die USBstok was trouwens wel goed voor m'n gewicht![]()
al een maand min of meer stabiel, nu ineens 3 kilo in 2 dagen eraf
Dat gaan we zienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas vliegt dat er dan ook makkelijk weer aan
Ik zal je nieuwe USB stick ook een keer verstoppenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gestress om die USBstok was trouwens wel goed voor m'n gewicht![]()
al een maand min of meer stabiel, nu ineens 3 kilo in 2 dagen eraf
Goed manquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we zienIk weeg nu al een volle krat bier (ruim 14 kilo) minder dan eind juli
prutsersquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 uur in Almen van de week nog las ik
heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we zienIk weeg nu al een volle krat bier (ruim 14 kilo) minder dan eind juli
NEEEquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal je nieuwe USB stick ook een keer verstoppen
Mijn streefgewicht is zo'n beetje dat van LL nu he, dat begrijp je. Mag ik ook eens bovenop en zoquote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn streefgewicht is zo'n beetje dat van LL nu he, dat begrijp je. Mag ik ook eens bovenop en zo
Dat geeft toch niksquote:
Ik ga gewoon nog meer etenquote:
Waarvan?quote:
nee, mijn inkomen wat doe jequote:
MPG heeft een lintworm of 6, menneke is heul magerquote:
Gras dan maar?quote:
Wij gingen toch samen lijnenquote:MPG heeft een lintworm of 6, menneke is heul mager
en ik, tja, ik heb gewoon een dikke kont
Eh. Geen idee. Sowieso ben ik waarschijnlijk niet voor 5 uur weg uit Belfeldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar.
Ik heb ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik op 7 februari (komende zaterdag) met Muck EN mpg ga meeten. Is dat nog steeds zo?
Oh ja en ik ging een dubbelspel maken via Didam naar KKNquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh. Geen idee. Sowieso ben ik waarschijnlijk niet voor 5 uur weg uit Belfeld.
Is dat niet net als al die andere KSC-meets... moeilijk doorgaand?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar.
Ik heb ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik op 7 februari (komende zaterdag) met Muck EN mpg ga meeten. Is dat nog steeds zo?
Zei de man die aan de lopende band bij ene Pien85 in de buurt te vinden isquote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet net als al die andere KSC-meets... moeilijk doorgaand?
Ik heb haar een keer ontmoet...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zei de man die aan de lopende band bij ene Pien85 in de buurt te vinden is
Nou toen ik r ontmoette was het Mart dit en Mart dat, Mart links en Mart rechts, Mart zus en Mart zo, Mart hier en Mart daarquote:
Ik ben ook gewoon populair!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou toen ik r ontmoette was het Mart dit en Mart dat, Mart links en Mart rechts, Mart zus en Mart zo, Mart hier en Mart daar
Staat nu nog een uitgebrand krot. Over 2 maanden begint het slopen pasquote:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat nu nog een uitgebrand krot. Over 2 maanden begint het slopen pas
ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:48 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ben jij altijd op van die rare tijden online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |