quote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
als je lekker nieuws zit te luisteren
Ja, wat is het nouquote:klacht2: nieuws op de radio
quote:
Theo Maassen ook alquote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Als ik een aanslag zou willen plegen, zou ik dat op een maand 12:00 uur doen
iddquote:
Moet je toch eens mee naar de dokter danquote:
keuzes maken is moeilijkquote:
Een betere tijdzone, obviously!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Keiichi het volgende:
Heuh! Nu opeens wel in Breda. Misschien leven we idd in een andere tijdzone!
Oh.quote:
Mooi toch? Ben je in 1 klap van de domme bevolking verlostquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
Maar stel nou dat die sirene serieus is, en dan denkt iedereen ahhh 't is maar een grapje!!!11
Ja, dat zei keiichi en theo maassen ook alquote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef intraxz het volgende:
Als die terroristen nou slim zijn dan gaan ze de 1e maandag van de maand om 12 uur hun meesterplan ()uitvoeren.
Bij mij hier ook. Ik lag ook lekker nog te slapen na mijn nachtdienst. Is niet echt lekker wakker worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef jagga het volgende:
Aansteller!
Ik zit hier gewoon maar 50m van dat kankerding vandaag, moet je nagaan wat een teringherrie het hier elke keer is
Ze Germans!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Schokbreker het volgende:
Ik dacht dat het de Duitsers waren
Met een barkruk boven je hoofd!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Lekker meedansen op de sirene zo van 'WOEI WOEI WOEI [ afbeelding ]'
Kom je daar nou bij?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
En me nog serieus nemen ook.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
En me nog serieus nemen ook.![]()
Om te janken.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef intraxz het volgende:
Als die terroristen nou slim zijn dan gaan ze de 1e maandag van de maand om 12 uur hun meesterplan ()uitvoeren.
Omg, dat tot nu toe niemand daaraan heeft gedacht in dit topicquote:Op maandag 2 februari 2009 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom, ze zouden precies rond dat tijdstip een aanslag moeten plegen
Ik had het net doorquote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omg, dat tot nu toe niemand daaraan heeft gedacht in dit topic
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het net door
Zie edit.
Nee, de gelovigequote:Op maandag 2 februari 2009 13:32 schreef JoaC het volgende:
Zijn de Duitser er al?
quote:
quote:
quote:
Ik heb hem ook gehoord hier in Breda, maar geen idee hoe laat dat was.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Keiichi het volgende:
Heuh! Nu opeens wel in Breda. Misschien leven we idd in een andere tijdzone!
6 over 12.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:27 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehoord hier in Breda, maar geen idee hoe laat dat was.
Had ik eindelijk een maandagje vrij en was vannacht lang bezig met studiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Tammeh het volgende:
Dan heb je 't wel echt slecht, als je om 12.00 wakker moet worden van zoiets.
Ik geloof het direct. Was te druk bezig met Fok! werkenquote:
Als je pas om 6 uur bent gaan slapen na een nachtdienst is dat best wel kut ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dan heb je 't wel echt slecht, als je om 12.00 wakker moet worden van zoiets.
same, en dan is 't nog niet zo'n cool geluid zoals in engeland ook..quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef jagga het volgende:
Aansteller!
Ik zit hier gewoon maar 50m van dat kankerding vandaag, moet je nagaan wat een teringherrie het hier elke keer is
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
En me nog serieus nemen ook.![]()
Om te janken.
Iddquote:
Graag gedaan, Super de Boer.quote:
Mot ik d''r redden?quote:Op maandag 6 april 2009 12:06 schreef Lemmiwinks het volgende:
Noord-Korea heeft een kernraket gelanceerd op Nederland vanwege onze onzedelijkheid.
Snel Dagoduck, nog even op BT afsjorren voordat het te laat is!
Jij bent 13, jij telt nog geen eens mee in de samenlevingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
zoooo irritant als je dat - kud - nieuws zit te luisteren
klacht: sirene
klacht2: nieuws op de radio
True, true.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Je kan proberen haar te ontvoeren en naar Texel te roeien.quote:
60 jaar geleden wel ja.quote:Op maandag 6 april 2009 12:08 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Je kan proberen haar te ontvoeren en naar Texel te roeien.
Het eiland Texel is nl. een communistisch bolwerk vol bolsjewieken en zal dus gespaard worden.
quote:
Eh, juist.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh, juist.
Ik weet niet of je het doorhebt hoor knul, maar je post alleen maar bagger. Waardeloze topickicks, nietszeggende reacties en belachelijke topics en eisen in V&A. Ik wil niet zeggen dat ik alleen maar kwaliteit post, maar jij voegt écht helemaal niets toe. Oh, en ik ben overigens bij lange na niet de enige die zich aan jou ergert.
Kusje.
Maandag om precies 12:00?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
Maar stel nou dat die sirene serieus is, en dan denkt iedereen ahhh 't is maar een grapje!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |