quote:Op maandag 2 februari 2009 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
als je lekker nieuws zit te luisteren
Ja, wat is het nouquote:klacht2: nieuws op de radio
quote:
Theo Maassen ook alquote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef Keiichi het volgende:
Als ik een aanslag zou willen plegen, zou ik dat op een maand 12:00 uur doen
iddquote:
Moet je toch eens mee naar de dokter danquote:
keuzes maken is moeilijkquote:
Een betere tijdzone, obviously!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Keiichi het volgende:
Heuh! Nu opeens wel in Breda. Misschien leven we idd in een andere tijdzone!
Oh.quote:
Mooi toch? Ben je in 1 klap van de domme bevolking verlostquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef Smart_ass het volgende:
Maar stel nou dat die sirene serieus is, en dan denkt iedereen ahhh 't is maar een grapje!!!11
Ja, dat zei keiichi en theo maassen ook alquote:Op maandag 2 februari 2009 12:29 schreef intraxz het volgende:
Als die terroristen nou slim zijn dan gaan ze de 1e maandag van de maand om 12 uur hun meesterplan ()uitvoeren.
Bij mij hier ook. Ik lag ook lekker nog te slapen na mijn nachtdienst. Is niet echt lekker wakker worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef jagga het volgende:
Aansteller!
Ik zit hier gewoon maar 50m van dat kankerding vandaag, moet je nagaan wat een teringherrie het hier elke keer is
Ze Germans!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Schokbreker het volgende:
Ik dacht dat het de Duitsers waren
Met een barkruk boven je hoofd!!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Lekker meedansen op de sirene zo van 'WOEI WOEI WOEI [ afbeelding ]'
Kom je daar nou bij?quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Florian_ het volgende:
Lekker meedansen op de sirene zo van 'WOEI WOEI WOEI [ afbeelding ]'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |