jah tis eeuwen geleden dat ik een topic aanmaakquote:
ja.. en het gaat ook direct misquote:Op maandag 2 februari 2009 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
jah tis eeuwen geleden dat ik een topic aanmaak
Oeh spannendquote:Op maandag 2 februari 2009 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... nog niks concreets... wel veel gerommel...
Maar vanmiddag naar het ziekenhuis en waarschijnlijk word het morgen ingeleid... dus spannend...
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:59 schreef tripack het volgende:
[..]
jah tis eeuwen geleden dat ik een topic aanmaak
ja zekers, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopenquote:
GMTAquote:Op maandag 2 februari 2009 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
tripack kan ook niet tellen...
en kipmetbiefstuk is inmiddels niet meer in haar laatste week bij haar baan... ze is er weg...
en WL heeft volgens mij inmiddels ook al geen migraine meer...
maar game on!![]()
Ik hoop zonder problemenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja zekers, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen
GMTAquote:Op maandag 2 februari 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop zonder problemen
Wordt het sowieso een keizersnede of bestaat er een kans dat het op de natuurlijke manier gaat gebeuren?
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
tripack kan ook niet tellen...
en kipmetbiefstuk is inmiddels niet meer in haar laatste week bij haar baan... ze is er weg...
en WL heeft volgens mij inmiddels ook al geen migraine meer...
maar game on!![]()
beter??quote:
Ik heb in totaal maar een half uur geperst dus ik hoop dat het net zo snel gaatquote:Op maandag 2 februari 2009 10:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GMTA![]()
Nee voor zover we weten word het geen keizersnede, maar het word ingeleid.
Jaquote:
NET gemistquote:
quote:
mooi bel jij mijn vriendin evenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]go tripack... nu mag je van mij morgen gaan trouwen
LL, ik zie het allemaal wel... iedere bevalling is uniek... maar toch eigenlijk allemaal met hetzelfde resultaat
hihihi ik moest lachenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi bel jij mijn vriendin evendan kan ze zich erop kleden
neee ik vertypte me in het vorige topicquote:
alleen dan zonder de squote:goedemorgen trouwen(s)
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
het scheelde niet veelquote:
en zonder de goedequote:Op maandag 2 februari 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
neee ik vertypte me in het vorige topic
ik zei
[..]
alleen dan zonder de s
is goed... wat is haar nummer..quote:Op maandag 2 februari 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nog even inkomen voor jou he...quote:
owjaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
en zonder de goede
jij zei.. morgen trouwen
eej p00pzquote:Op maandag 2 februari 2009 10:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh mensen![]()
Moozzie pwnde mij met poolen
ach so!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:10 schreef tripack het volgende:
[..]
neee ik vertypte me in het vorige topic
ik zei
[..]
alleen dan zonder de s
MD je weet toch dat ik niet goed ben met numersquote:
jaja schuif het daar maar op af...quote:
Mogguh MDquote:Op maandag 2 februari 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
eej p00pz
balen... goed dat je het zelf vertelt... zo lullig als mooz dat straks doet
laters Draakjequote:Op maandag 2 februari 2009 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach so!
maar goed ik ben er weer even weg van!
fijne dag allemaal
ja dat bleek vandaag ook maar weer.. maar het begint waarschijnlijk met 06 en dan nog 8 cijfers...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
MD je weet toch dat ik niet goed ben met numers
vast welquote:Op maandag 2 februari 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat bleek vandaag ook maar weer.. maar het begint waarschijnlijk met 06 en dan nog 8 cijfers...
En wie was er dan beter met lasergamen, paintballen, abseilen, pimpampetten, mexxen, blackjack, poker, bowlen, zuipen?quote:Op maandag 2 februari 2009 10:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mogguh MD
Valt wel mee hoor...ik was weer iets beter met karten
neuh... iets te veel mogelijkhedenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
vast wel![]()
probeer het maar zouk zeggen
Bij die karttent kon je ook lasergamen idd...maar dat hebben we maar overgeslagenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wie was er dan beter met lasergamen, paintballen, abseilen, pimpampetten, mexxen, blackjack, poker, bowlen, zuipen?Ik neem aan dat jullie dat ook gedaan hebben?
dag dag...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach so!
maar goed ik ben er weer even weg van!
fijne dag allemaal
ah... toch wel? jammer hoor...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bij die karttent kon je ook lasergamen idd...maar dat hebben we maar overgeslagen
halloquote:
mogguh CP!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef Crazy-p het volgende:
lol..
mooz is er tegen half 11 wel.. als ie niet te laat is
neuh... had ik niet zo'n zin in vandaag... 5 vond ik wel genoegquote:
Mogguh Mads, Sm0keZquote:
iedereen vind het nu wel genoeg zo te zienquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
neuh... had ik niet zo'n zin in vandaag... 5 vond ik wel genoeg
dus je hebt verloren met poolen van moosquote:
Ik heb welgeteld 1 keer gewonnen die avond...van zn vriendinquote:Op maandag 2 februari 2009 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je hebt verloren met poolen van moos
* Da_p00pb0x mompelt iets over stok en ballenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Poolen is leuk
Heb ik al lang niet meer gedaan
Maar ik was er goed in
waar hebben jullie dat gedaan dan ? en met wie ? ik wil volgende keer ook meequote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 keer gewonnen die avond...van zn vriendindie mag de volgende keer trouwens niet meer meedoen...dies veul te goed
Maar ik heb wel gewonnen met karten jah!
Tja ik was dit weekend in A'dam bij m'n ma, dus vandaar...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar hebben jullie dat gedaan dan ? en met wie ? ik wil volgende keer ook mee
aah okquote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja ik was dit weekend in A'dam bij m'n ma, dus vandaar...
tsssquote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga eens druk aan het werk![]()
tot later vandaag
Het afleiden van de tegenstander was eigenlijk mijn missiequote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
* Da_p00pb0x mompelt iets over stok en ballen
een topickiller was eigenlijk jouw missiequote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het afleiden van de tegenstander was eigenlijk mijn missie
iedereen was afgeleidquote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een topickiller was eigenlijk jouw missie
dat welquote:
dat kan je wel zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat welde afleiding was zo goed dat iedereen er stil van werd
alleen jij en ik zijn al niet meer afgeleid, de rest weet gewoon niet wat ze moeten doenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
alleen jij en ik zijn al niet meer afgeleid, de rest weet gewoon niet wat ze moeten doen
mogguhquote:
neequote:Op maandag 2 februari 2009 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]jah idd
sneeuwt het bij jouw ook zo
mogguh !quote:
vacancionequote:Op maandag 2 februari 2009 11:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey -madje
Jou heb ik hier ook een tijd niet gezien
hier welquote:
koud zekerquote:
Volg je gevoel... van mij hoeft het niet perse...quote:
Ja nogalquote:Op maandag 2 februari 2009 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vacancione
heb je me gemist ?![]()
sowwiejquote:
sorry manquote:
hey elandjequote:
waar zie jij LL...quote:
waar zie jij smokez? :squote:
ah.. daar... ik dacht al... zie jij dingen die ik niet zie...quote:
duidelijkquote:
Lijkt me engquote:Op maandag 2 februari 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah.. daar... ik dacht al... zie jij dingen die ik niet zie...
ja daarom vroeg ik het ook...quote:
oh god jaquote:
ach het is inmiddels traditie...quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kan tripack niks aan doen, die man is zo zenuwachtig voor morgen
Wat heeft hij morgen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kan tripack niks aan doen, die man is zo zenuwachtig voor morgen
Gaat hij morgen trouwen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd... dat was ik ook voor mn trouwdag
een zenuwinzinkingquote:
Hey woerdje, nu we het er toch over hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd... dat was ik ook voor mn trouwdag
ja hij versprak zich!quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een zenuwinzinking
en hij gaat morgen trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschienquote:Op maandag 2 februari 2009 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey woerdje, nu we het er toch over hebben!
Nog 2 weken!!!!!
check pagina 1<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
niet zo'n beetje ookquote:quote:Op maandag 2 februari 2009 08:19 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb geen ideeik heb het niet geprobeerd
morgen trouwen*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]en het begint met D en eindigt met ebbie_19 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
is het eigenlijk al duidelijk waar ze werkt ?*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:
pfff.. geen zin...
eens kijken of ik eerder weg kan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Ja diequote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en het begint met D en eindigt met ebbie_19 ?![]()
![]()
moos, ik stel voor dat jij, ik, p00p en runx die wedding gaan crashen !quote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maar hij gaat dus niet trouwen
Valt er toch nog wat te redden!
ik heb er nou al spijt vanquote:
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
Ze wilt het maar niet zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is het eigenlijk al duidelijk waar ze werkt ?
Sherlock renedis claimt dat hij weet waar ze werkt.
Maar zelfs een marteling hierin hielp niet om hem te laten spreken
Hij leek het zelfs leuk te vinden!
![]()
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos, ik stel voor dat jij, ik, p00p en runx die wedding gaan crashen !![]()
![]()
dat je dat zelfs geprobeerd hebt, je weet toch dat hij dat lekker vindquote:Op maandag 2 februari 2009 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze wilt het maar niet zeggen
Sherlock renedis claimt dat hij weet waar ze werkt.
Maar zelfs een marteling hierin hielp niet om hem te laten spreken
[ afbeelding ]
Hij leek het zelfs leuk te vinden!
misschien dat hostel praktijken wel helpen
daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hier ga je nog langer last van krijgen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Alweer, doe je dat iedere week ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pfff.. geen zin...
eens kijken of ik eerder weg kan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Denk dat we daar te laat voor zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat je dat zelfs geprobeerd hebt, je weet toch dat hij dat lekker vind
misschien dat hostel praktijken wel helpen
[ afbeelding ]
Of je moet hem weer willen opgraven![]()
![]()
Ja, werk maar 36 uur, dus iedere week een dagje eerder naar huisquote:Op maandag 2 februari 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alweer, doe je dat iedere week ofzo?
Lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, werk maar 36 uur, dus iedere week een dagje eerder naar huis![]()
![]()
En dat wil je vandaag gelijk doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, werk maar 36 uur, dus iedere week een dagje eerder naar huis
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ja sorry...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je hebt wel meer aangepastquote:Op maandag 2 februari 2009 11:51 schreef Klonk het volgende:
Zo het nummer ff aangepast![]()
![]()
dank jequote:
en ook voor het anpassen van de hele titel![]()
myminicity![]()
ach jah als mod mag je ook niet schelden oidquote:
myminicity![]()
Want anders gaan we je NSBer'n aan Dannyquote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah als mod mag je ook niet schelden oid![]()
![]()
Aangezien ik vrijdag niet meer eerder naar huis mag ivm stress hier .... jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat wil je vandaag gelijk doen?
nja was aan het denken om 2 uurtjes eerder te gaan, dan heb ik nog 2 uurtjes voor een andere dag
Dank je klonkquote:
goede optie, goed overwogen... gewoon doenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien ik vrijdag niet meer eerder naar huis mag ivm stress hier .... ja
nja was aan het denken om 2 uurtjes eerder te gaan, dan heb ik nog 2 uurtjes voor een andere dag
ja idd...quote:
ik denk altijd bij die test: als je echt iets wil aanrichten in NL, dan moet je dat doen op de 1ste maandag van de maand om 12.00 uur...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hey maandag 2quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
rustig maar het is een testquote:
myminicity![]()
hey runx... wowie je hebt een fok award gewonnenquote:
oja, Goedemorgen allemaal ales goed met iedereen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey runx... wowie je hebt een fok award gewonnen
ja dank uw![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.![]()
Dan heb je 5 minuten voorsprongquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd...
ik denk altijd bij die test: als je echt iets wil aanrichten in NL, dan moet je dat doen op de 1ste maandag van de maand om 12.00 uur...
Daarna komt men er toch wel achter
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat![]()
![]()
dat alarm hoor je hier nauwelijksals je heel stil bent hoor je hem
iedereen moet zijn hoofd dan in het zand steken toch ? net als south park ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je 5 minuten voorsprong
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat
get over it.![]()
het alarm is hier nieteens afgegaan
Broodjestijd
het is nooit voor niksquote:Op maandag 2 februari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut heb ik ze voor niks dood geschoten!
maar morgen compenseer ik het weerquote:, want moet om 10.00 in Amersfoort zijn, dan Apeldoorn etc ect
get over it.![]()
je auto bij het politie bureau naar binnen rammen natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je 5 minuten voorsprong
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat![]()
![]()
Lekker 'veilig'quote:Op maandag 2 februari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
het alarm is hier nieteens afgegaan
Broodjestijd![]()
![]()
wtf moet je daar doen dan ? of gewoon omdat het kan ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
maar morgen compenseer ik het weer, want moet om 10.00 in Amersfoort zijn, dan Apeldoorn etc ect
Wat moet je doenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
maar morgen compenseer ik het weer, want moet om 10.00 in Amersfoort zijn, dan Apeldoorn etc ect
![]()
![]()
preciesquote:
ey, wacht eens even...
Ben jij ook een duitserquote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies
ey, wacht eens even...![]()
![]()
neequote:
maar heb wel wat duits bloed![]()
alsof jij dat niet wist
op msn noem je me ook altijd duitser
Ja hequote:
Moe...
waarom blijven mensen hangen tot een uur na sluitingstijd
Ik snap niet dat mn baas niet inziet dat het zo niet langer kan
Maar het was iig wel gezellig
Opnamesquote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wtf moet je daar doen dan ? of gewoon omdat het kan ?![]()
get over it.![]()
als ik jou was zou ik jouw ontzeggen uit zijn functie !quote:Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja he
Moe...
waarom blijven mensen hangen tot een uur na sluitingstijd
Ik snap niet dat mn baas niet inziet dat het zo niet langer kan
Maar het was iig wel gezellig
oh jahquote:
moet je in verschillende steden ?*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik jouw ontzeggen uit zijn functie !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
kies mij, kies mij !!quote:
(^0.o)>*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
nee, zijn misschien voor meerdere afleveringenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jah
moet je in verschillende steden ?
get over it.![]()
Kut voor je jongequote:Op maandag 2 februari 2009 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee
maar heb wel wat duits bloed
Serieus?quote:alsof jij dat niet wist
op msn noem je me ook altijd duitser
Te grappig![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedcondoleer je baas van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
hihiihihihi Debbie had niet verwacht dat ik zo god Nederlands sprak![]()
get over it.![]()
oh ok, weet ik veelquote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, zijn misschien voor meerdere afleveringen
kan ik ook wel weten ja, je mag er ook zoveel over zeggen verder
[..]
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedoei dus hij zit onder de plak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
wanneer heb je haar gesproken dan ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Runx het volgende:
godquote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kies mij, kies mij !!
(^0.o)>![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
condoleer je baas van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ze is helemaal weg van jequote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Runx het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
condoleer je baas van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Nee, maar de zaak staat op haar naamquote:
(belastingvoordeel enzo)
klopt, want zij zit nu in apeldoorn en runx in enschedequote:
ik zeg niet dat je het kan weten, ik bedoelde meer zo misschien is het voor meerdere afleveringen, omdat ik het niet mag zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ok, weet ik veel
kan ik ook wel weten ja, je mag er ook zoveel over zeggen verder
get over it.![]()
ach so !aha, op die fiets !quote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je het kan weten, ik bedoelde meer zo misschien is het voor meerdere afleveringen, omdat ik het niet mag zeggen
Ze durft niet, duhhquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, want zij zit nu in apeldoorn en runx in enschede
Maar runx gaat naar amersfoort en apeldoorn, uhu![]()
![]()
oh jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze durft niet, duhh
Maar runx gaat naar amersfoort en apeldoorn, uhu
kan hij mooi alle autodealers langs
quote:
Maar dat weten wij ook heulemaal nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je het kan weten, ik bedoelde meer zo misschien is het voor meerdere afleveringen, omdat ik het niet mag zeggen![]()
![]()
Beter dan over je... lopenquote:
Me oren jeukte gewoon...ik dacht ergens word over mij gepraat...moest wel hier zijnquote:
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...![]()
hoooiiquote:alles goed ?
over jou gepraat neeuh joh, we hebben het over een ander debbie
get over it.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jakan hij mooi alle autodealers langs
![]()
![]()
misschien iemand zijn broer die van de verkeerde kááááááááááánt is !quote:
rightquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooiialles goed ?
![]()
alles is goed met jou ook?
Ligt eraan..wie het is..dan kan het best...lekker zijnquote:
Verders zijn er geen mensen die over je pratenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me oren jeukte gewoon...ik dacht ergens word over mij gepraat...moest wel hier zijn!
![]()
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debsquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jakan hij mooi alle autodealers langs
![]()
get over it.![]()
Ohja?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooiialles goed ?
Ohja natuurlijk![]()
![]()
mag ik dan voetbal of golf schoenen aan doen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ligt eraan..wie het is..dan kan het best...lekker zijn
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debs![]()
maar dat....ik zie hem er nog voor aan ook
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien iemand zijn broer die van de verkeerde kááááááááááánt is !![]()
![]()
![]()
![]()
Hij blijft mooi![]()
![]()
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al afquote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mag ik dan voetbal of golf schoenen aan doen ?
jaquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verders zijn er geen mensen die over je praten!
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al af
Dat zou wel een hele grappige actie zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debs![]()
![]()
![]()
uhu er zijn heus wel meer debbies hoar , debbie farifteh, bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
right![]()
alles is goed met jou ook?
ja gaat goed met mij heur
get over it.![]()
Nee mijn vrienden doen zulke dingen nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verders zijn er geen mensen die over je praten!
doh
of dan toch?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al af![]()
![]()
Voel de liefde in dit topic
quote:debs heeft wel een ego hoa !
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu er zijn heus wel meer debbies hoar , debbie farifteh, bijvoorbeeld
ja gaat goed met mij heur
whahaha
bjina eten
dan nog 3 kwartier en dan 3 weken vrij
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debs heeft wel een ego hoa !
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
bjina eten
lucky bastard
Een ego?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debs heeft wel een ego hoa !
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele grappige actie zijn
get over it.![]()
sorry, ik vergat de L ervoor te zetten !quote:
Tijd voor de bevallingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
bjina eten
* Moozzie gooit zijn foto toestel naar woerdje
Maak wat foto's van de kleine![]()
![]()
Jah indeed..ik heb 2 hele grote bodyguards..die zijn gister ook met mij naar de stad geweest, want ja...je weet het nooit hequote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebben
Dude dan weet je niet wat liefde isquote:
Dat heb je er toch wel voor overquote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebben![]()
![]()
negers?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah indeed..ik heb 2 hele grote bodyguards..die zijn gister ook met mij naar de stad geweest, want ja...je weet het nooit he
get over it.![]()
quote:neej ik doe het niet met negerts
![]()
Bustedquote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej ik doe het niet met negerts
![]()
![]()
eetse
ja aber natürlich heb ik dat over voor haarquote:
get over it.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude dan weet je niet wat liefde is![]()
![]()
Maar je doet je body-guards dus welquote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
neej ik doe het niet met negerts
![]()
ik heb een gitaar armja man gisteren veel op de gitaar gespeeld
get over it.![]()
1 daarvan sowiesoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar je doet je body-guards dus wel
de andere...denk ik nog over na
beetje guitar hero spellen enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef Runx het volgende:
get over it.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef Runx het volgende:
kramp in mn pols.. okay
Blaren .. okay
Maar hoe de fuck hou jij dan je gitaar vast?![]()
ja man gewoon normaal, maar bij mij zitten e knoppen op de gitaarquote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kramp in mn pols.. okay
Blaren .. okay
get over it.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 daarvan sowiesode andere...denk ik nog over na
!
![]()
You Goquote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
1 daarvan sowiesode andere...denk ik nog over na
Ohquote:GH
Mensen die dat gitaarspelen noemen![]()
![]()
Vraag maar aan mooz..die weet er alles vanquote:
Die kramp en blaren kwam ook niet door de gitaarquote:Op maandag 2 februari 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kramp in mn pols.. okay
Blaren .. okay
![]()
![]()
Dit klinkt heel foutquote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vraag maar aan mooz..die weet er alles van![]()
![]()
sarcasmquote:Op maandag 2 februari 2009 12:31 schreef Ladylike het volgende:
OhGH
Mensen die dat gitaarspelen noemen![]()
![]()
get over it.![]()
Oh nee, waar dan van?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die kramp en blaren kwam ook niet door de gitaarIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
maar ik heb zoveel liefde te gevenquote:
misschien is die van de verkeerde kááááááááá'ntquote:
get over it.![]()
Omfgquote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien is die van de verkeerde kááááááááá'nt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien is die van de verkeerde kááááááááá'nt
![]()
die zei ik net ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien is die van de verkeerde kááááááááá'nt
Moet ik weer lachenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:33 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien is die van de verkeerde kááááááááá'nt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Smakelijkquote:
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef Moozzie het volgende:
heb ik zowaar -madje een paar weken gemist
sorry man
Beter mikkenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef Moozzie het volgende:
heb ik zowaar -madje een paar weken gemist
doe es liefquote:![]()
moos is gewoon een beetje emo van de situatie !*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Vol
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: