waar zie jij smokez? :squote:
ah.. daar... ik dacht al... zie jij dingen die ik niet zie...quote:
duidelijkquote:
Lijkt me engquote:Op maandag 2 februari 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah.. daar... ik dacht al... zie jij dingen die ik niet zie...
ja daarom vroeg ik het ook...quote:
oh god jaquote:
ach het is inmiddels traditie...quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kan tripack niks aan doen, die man is zo zenuwachtig voor morgen
Wat heeft hij morgen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kan tripack niks aan doen, die man is zo zenuwachtig voor morgen
Gaat hij morgen trouwen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd... dat was ik ook voor mn trouwdag
een zenuwinzinkingquote:
Hey woerdje, nu we het er toch over hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd... dat was ik ook voor mn trouwdag
ja hij versprak zich!quote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een zenuwinzinking
en hij gaat morgen trouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschienquote:Op maandag 2 februari 2009 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey woerdje, nu we het er toch over hebben!
Nog 2 weken!!!!!
check pagina 1<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
niet zo'n beetje ookquote:quote:Op maandag 2 februari 2009 08:19 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb geen ideeik heb het niet geprobeerd
morgen trouwen*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]en het begint met D en eindigt met ebbie_19 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
is het eigenlijk al duidelijk waar ze werkt ?*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:
pfff.. geen zin...
eens kijken of ik eerder weg kan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Ja diequote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en het begint met D en eindigt met ebbie_19 ?![]()
![]()
moos, ik stel voor dat jij, ik, p00p en runx die wedding gaan crashen !quote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maar hij gaat dus niet trouwen
Valt er toch nog wat te redden!
ik heb er nou al spijt vanquote:
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
Ze wilt het maar niet zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is het eigenlijk al duidelijk waar ze werkt ?
Sherlock renedis claimt dat hij weet waar ze werkt.
Maar zelfs een marteling hierin hielp niet om hem te laten spreken
Hij leek het zelfs leuk te vinden!
![]()
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos, ik stel voor dat jij, ik, p00p en runx die wedding gaan crashen !![]()
![]()
dat je dat zelfs geprobeerd hebt, je weet toch dat hij dat lekker vindquote:Op maandag 2 februari 2009 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze wilt het maar niet zeggen
Sherlock renedis claimt dat hij weet waar ze werkt.
Maar zelfs een marteling hierin hielp niet om hem te laten spreken
[ afbeelding ]
Hij leek het zelfs leuk te vinden!
misschien dat hostel praktijken wel helpen
daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hier ga je nog langer last van krijgen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity![]()
Alweer, doe je dat iedere week ofzo?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pfff.. geen zin...
eens kijken of ik eerder weg kan
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Denk dat we daar te laat voor zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat je dat zelfs geprobeerd hebt, je weet toch dat hij dat lekker vind
misschien dat hostel praktijken wel helpen
[ afbeelding ]
Of je moet hem weer willen opgraven![]()
![]()
Ja, werk maar 36 uur, dus iedere week een dagje eerder naar huisquote:Op maandag 2 februari 2009 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alweer, doe je dat iedere week ofzo?
Lid van de MamaSquad![]()
Lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, werk maar 36 uur, dus iedere week een dagje eerder naar huis![]()
![]()
En dat wil je vandaag gelijk doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, werk maar 36 uur, dus iedere week een dagje eerder naar huis
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ja sorry...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je hebt wel meer aangepastquote:Op maandag 2 februari 2009 11:51 schreef Klonk het volgende:
Zo het nummer ff aangepast![]()
![]()
dank jequote:
en ook voor het anpassen van de hele titel![]()
myminicity![]()
ach jah als mod mag je ook niet schelden oidquote:
myminicity![]()
Want anders gaan we je NSBer'n aan Dannyquote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah als mod mag je ook niet schelden oid![]()
![]()
Aangezien ik vrijdag niet meer eerder naar huis mag ivm stress hier .... jaquote:Op maandag 2 februari 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat wil je vandaag gelijk doen?
nja was aan het denken om 2 uurtjes eerder te gaan, dan heb ik nog 2 uurtjes voor een andere dag
Lid van de MamaSquad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: