mogguh CP!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:18 schreef Crazy-p het volgende:
lol..
mooz is er tegen half 11 wel.. als ie niet te laat is
neuh... had ik niet zo'n zin in vandaag... 5 vond ik wel genoegquote:
Mogguh Mads, Sm0keZquote:
iedereen vind het nu wel genoeg zo te zienquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
neuh... had ik niet zo'n zin in vandaag... 5 vond ik wel genoeg
dus je hebt verloren met poolen van moosquote:
Ik heb welgeteld 1 keer gewonnen die avond...van zn vriendinquote:Op maandag 2 februari 2009 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus je hebt verloren met poolen van moos
* Da_p00pb0x mompelt iets over stok en ballenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Poolen is leuk
Heb ik al lang niet meer gedaan
Maar ik was er goed in
waar hebben jullie dat gedaan dan ? en met wie ? ik wil volgende keer ook meequote:Op maandag 2 februari 2009 10:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 keer gewonnen die avond...van zn vriendindie mag de volgende keer trouwens niet meer meedoen...dies veul te goed
Maar ik heb wel gewonnen met karten jah!
Tja ik was dit weekend in A'dam bij m'n ma, dus vandaar...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waar hebben jullie dat gedaan dan ? en met wie ? ik wil volgende keer ook mee
aah okquote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja ik was dit weekend in A'dam bij m'n ma, dus vandaar...
tsssquote:Op maandag 2 februari 2009 10:48 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga eens druk aan het werk![]()
tot later vandaag
Het afleiden van de tegenstander was eigenlijk mijn missiequote:Op maandag 2 februari 2009 10:43 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
* Da_p00pb0x mompelt iets over stok en ballen
een topickiller was eigenlijk jouw missiequote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het afleiden van de tegenstander was eigenlijk mijn missie
iedereen was afgeleidquote:Op maandag 2 februari 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een topickiller was eigenlijk jouw missie
dat welquote:
dat kan je wel zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat welde afleiding was zo goed dat iedereen er stil van werd
alleen jij en ik zijn al niet meer afgeleid, de rest weet gewoon niet wat ze moeten doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |