quote:
Ze is helemaal weg van jequote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Runx het volgende:
hihiihihihi Debbie had niet verwacht dat ik zo god Nederlands sprak![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
condoleer je baas van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:Nee, maar de zaak staat op haar naamquote:
(belastingvoordeel enzo)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
klopt, want zij zit nu in apeldoorn en runx in enschedequote:
ik zeg niet dat je het kan weten, ik bedoelde meer zo misschien is het voor meerdere afleveringen, omdat ik het niet mag zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ok, weet ik veel
kan ik ook wel weten ja, je mag er ook zoveel over zeggen verder
ach so !aha, op die fiets !quote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je het kan weten, ik bedoelde meer zo misschien is het voor meerdere afleveringen, omdat ik het niet mag zeggen
Ze durft niet, duhhquote:Op maandag 2 februari 2009 12:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
klopt, want zij zit nu in apeldoorn en runx in enschede
oh jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze durft niet, duhh
Maar runx gaat naar amersfoort en apeldoorn, uhu
quote:
Maar dat weten wij ook heulemaal nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je het kan weten, ik bedoelde meer zo misschien is het voor meerdere afleveringen, omdat ik het niet mag zeggen
Beter dan over je... lopenquote:
Me oren jeukte gewoon...ik dacht ergens word over mij gepraat...moest wel hier zijnquote:
hoooiiquote:
Inderdaadquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jakan hij mooi alle autodealers langs
misschien iemand zijn broer die van de verkeerde kááááááááááánt is !quote:
rightquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooiialles goed ?
over jou gepraat neeuh joh, we hebben het over een ander debbie
Ligt eraan..wie het is..dan kan het best...lekker zijnquote:
Verders zijn er geen mensen die over je pratenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Me oren jeukte gewoon...ik dacht ergens word over mij gepraat...moest wel hier zijn
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debsquote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jakan hij mooi alle autodealers langs
Ohja?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooiialles goed ?
over jou gepraat neeuh joh, we hebben het over een ander debbie
mag ik dan voetbal of golf schoenen aan doen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ligt eraan..wie het is..dan kan het best...lekker zijn
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debs![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien iemand zijn broer die van de verkeerde kááááááááááánt is !
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al afquote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mag ik dan voetbal of golf schoenen aan doen ?
jaquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verders zijn er geen mensen die over je praten!
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al af
Dat zou wel een hele grappige actie zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debs![]()
uhu er zijn heus wel meer debbies hoar , debbie farifteh, bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
right![]()
alles is goed met jou ook?
Nee mijn vrienden doen zulke dingen nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verders zijn er geen mensen die over je praten!
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al af
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu er zijn heus wel meer debbies hoar , debbie farifteh, bijvoorbeeld
ja gaat goed met mij heur
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debs heeft wel een ego hoa !
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
bjina eten
dan nog 3 kwartier en dan 3 weken vrij
Een ego?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debs heeft wel een ego hoa !
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele grappige actie zijn
sorry, ik vergat de L ervoor te zetten !quote:
Tijd voor de bevallingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
bjina eten
dan nog 3 kwartier en dan 3 weken vrij
Jah indeed..ik heb 2 hele grote bodyguards..die zijn gister ook met mij naar de stad geweest, want ja...je weet het nooit hequote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |