Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al afquote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mag ik dan voetbal of golf schoenen aan doen ?
jaquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verders zijn er geen mensen die over je praten!
je weet niet wat je mistquote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al af
Dat zou wel een hele grappige actie zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
idd met camera man en dan zeg ik dat ik van all you need is love zijn en we opzoek zijn naar Debs![]()
uhu er zijn heus wel meer debbies hoar , debbie farifteh, bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
right![]()
alles is goed met jou ook?
Nee mijn vrienden doen zulke dingen nietquote:Op maandag 2 februari 2009 12:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Verders zijn er geen mensen die over je praten!
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg ligt eraan wie het is..jij valt al af
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu er zijn heus wel meer debbies hoar , debbie farifteh, bijvoorbeeld
ja gaat goed met mij heur
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debs heeft wel een ego hoa !
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
bjina eten
dan nog 3 kwartier en dan 3 weken vrij
Een ego?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
debs heeft wel een ego hoa !
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele grappige actie zijn
sorry, ik vergat de L ervoor te zetten !quote:
Tijd voor de bevallingquote:Op maandag 2 februari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
bjina eten
dan nog 3 kwartier en dan 3 weken vrij
Jah indeed..ik heb 2 hele grote bodyguards..die zijn gister ook met mij naar de stad geweest, want ja...je weet het nooit hequote:Op maandag 2 februari 2009 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar de kans is groot da debs bodyguards mij in elkaar slaan dat wil ook weer niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |