Dank je klonkquote:
goede optie, goed overwogen... gewoon doenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien ik vrijdag niet meer eerder naar huis mag ivm stress hier .... ja
nja was aan het denken om 2 uurtjes eerder te gaan, dan heb ik nog 2 uurtjes voor een andere dag
ja idd...quote:
Hey maandag 2quote:
rustig maar het is een testquote:
hey runx... wowie je hebt een fok award gewonnenquote:
oja, Goedemorgen allemaal ales goed met iedereen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey runx... wowie je hebt een fok award gewonnen
Dan heb je 5 minuten voorsprongquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd...
ik denk altijd bij die test: als je echt iets wil aanrichten in NL, dan moet je dat doen op de 1ste maandag van de maand om 12.00 uur...
iedereen moet zijn hoofd dan in het zand steken toch ? net als south park ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je 5 minuten voorsprong
Daarna komt men er toch wel achter
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat
het is nooit voor niksquote:Op maandag 2 februari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut heb ik ze voor niks dood geschoten!
maar morgen compenseer ik het weerquote:
je auto bij het politie bureau naar binnen rammen natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je 5 minuten voorsprong
Daarna komt men er toch wel achter
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat
Lekker 'veilig'quote:Op maandag 2 februari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
het alarm is hier nieteens afgegaan
Broodjestijd
wtf moet je daar doen dan ? of gewoon omdat het kan ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
maar morgen compenseer ik het weer, want moet om 10.00 in Amersfoort zijn, dan Apeldoorn etc ect
Wat moet je doenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
maar morgen compenseer ik het weer, want moet om 10.00 in Amersfoort zijn, dan Apeldoorn etc ect
preciesquote:
Ben jij ook een duitserquote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies
ey, wacht eens even...
neequote:
Ja hequote:
Opnamesquote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wtf moet je daar doen dan ? of gewoon omdat het kan ?
als ik jou was zou ik jouw ontzeggen uit zijn functie !quote:Op maandag 2 februari 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja he
Moe...
waarom blijven mensen hangen tot een uur na sluitingstijd
Ik snap niet dat mn baas niet inziet dat het zo niet langer kan
Maar het was iig wel gezellig
oh jahquote:
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik jouw ontzeggen uit zijn functie !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
kies mij, kies mij !!quote:
nee, zijn misschien voor meerdere afleveringenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jah
moet je in verschillende steden ?
Kut voor je jongequote:Op maandag 2 februari 2009 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee
maar heb wel wat duits bloed![]()
Serieus?quote:alsof jij dat niet wist
op msn noem je me ook altijd duitser
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedcondoleer je baas van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
oh ok, weet ik veelquote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, zijn misschien voor meerdere afleveringen
[..]
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Helaas vindt zn vrouw dat niet goedoei dus hij zit onder de plak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
wanneer heb je haar gesproken dan ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Runx het volgende:
hihiihihihi Debbie had niet verwacht dat ik zo god Nederlands sprak![]()
godquote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Runx het volgende:
hihiihihihi Debbie had niet verwacht dat ik zo god Nederlands sprak![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kies mij, kies mij !!
(^0.o)>
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
condoleer je baas van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |