Dank je klonkquote:
goede optie, goed overwogen... gewoon doenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien ik vrijdag niet meer eerder naar huis mag ivm stress hier .... ja
nja was aan het denken om 2 uurtjes eerder te gaan, dan heb ik nog 2 uurtjes voor een andere dag
ja idd...quote:
Hey maandag 2quote:
rustig maar het is een testquote:
hey runx... wowie je hebt een fok award gewonnenquote:
oja, Goedemorgen allemaal ales goed met iedereen ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey runx... wowie je hebt een fok award gewonnen
Dan heb je 5 minuten voorsprongquote:Op maandag 2 februari 2009 12:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd...
ik denk altijd bij die test: als je echt iets wil aanrichten in NL, dan moet je dat doen op de 1ste maandag van de maand om 12.00 uur...
iedereen moet zijn hoofd dan in het zand steken toch ? net als south park ?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je 5 minuten voorsprong
Daarna komt men er toch wel achter
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat
het is nooit voor niksquote:Op maandag 2 februari 2009 12:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut heb ik ze voor niks dood geschoten!
maar morgen compenseer ik het weerquote:
je auto bij het politie bureau naar binnen rammen natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan heb je 5 minuten voorsprong
Daarna komt men er toch wel achter
Volgens mij weet bijna niemand hoe hij/zij moet reageren als het alarm echt een keer af gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |