Fout.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het was gewoon niet stelen punt. Jobs had aandelen in Xerox, en heeft het bedrijf bezocht, hij was toen zo onder de indruk, en hij zag er daarna een toekomst in... Toen heeft Bill Gates het gestolen van Apple
Ja, dat zei ik. Wat wil jij daar nu mee zeggen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zie je eerste zin, je kan het niet uit windows halen
Hoezo oneerlijke concurrentie? Je mag gewoon andere browsers installeren.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet dat IE verwoven zit in Windows, maar je kan in principe elke browser gebruiken die je wil. Verklaar nu eens waarom Apple wel met oneerlijke concurrentie weg komt...
Ik heb het daar nog steeds over de App Store.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef dottinator het volgende:
[..]
Hoezo oneerlijke concurrentie? Je mag gewoon andere browsers installeren.
Afgekeken dan.quote:
Eh, nee: onder OSX kun je onder de standaarduser ook niks zonder admin wachtwoord als je zaken in het systeem wil veranderen. Dat heeft niks te maken met slechte voorlichting maar gewoon een belabberde structuur. En probeer onder Wndows maar s een sudo in te programmeren. Door die brakke structuur kun je dat met een miljard coderegels nog niet voor mekaar krijgenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh Ja.
Ms adviseerde met XP al dat men een normaal user account aanmaakt ipv het default user account wat local admin is.
Dat praktisch niemand dat doet is hun eigen klote schuld.
Daarbij is UAC bedoeld als waarschuwing dat men eerst moet nadenken voordat men blindelings iets doet.
Dat mensen dat niet snappen is waarschijnlijk idd een voorlichtingsfout van Ms.
Wanneer Ms hetzelfde had gedaan als met Linux, dus dat je elke keer sudo had moeten doen was het commentaar vele malen erger geweest.
Maar dat vergeet men altijd net even te gemakkelijk.
Apples imago is me te heilig. Dat vind ik het eigenlijk meest ergelijke.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef dottinator het volgende:
Dat "als Microsoft het had gedaan" begint nu een beetje vermoeiend te worden. Microsoft hanteert volstrekt andere principes als Apple. Elk bedrijf kijkt wel eens af, ook Apple. Zo gaat dat met bedrijven. Alleen Microsoft weet het op momenten te overdrijven. Kijk naar Tiger > Vista en nu ook het Dock in Windows 7.
Microsoft is gewoon een schofterig bedrijf, kijk naar wat ze hebben geflikt in het verleden. Ik noem een "Extend, Embrace, Extinguish"...
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eh, nee: onder OSX kun je onder de standaarduser ook niks zonder admin wachtwoord als je zaken in het systeem wil veranderen. Dat heeft niks te maken met slechte voorlichting maar gewoon een belabberde structuur. En probeer onder Wndows maar s een sudo in te programmeren. Door die brakke structuur kun je dat met een miljard coderegels nog niet voor mekaar krijgen
Gelukkig verder niet oppervlakkig om voor een bepaald systeem te kiezen vanwege het imagoquote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Apples imago is me te heilig. Dat vind ik het eigenlijk meest ergelijke.
-Ze zijn niet outdated, mijn macbook is drie jaar oud, maar draait tenminste nog de nieuwste OS's (inc Snow Leopard)... Er zijn ook iBooks van 7/8 jaar oud die nog Leopard kunnen draaienquote:Op maandag 2 februari 2009 21:22 schreef Antony1989 het volgende:
-Mac's zijn over het algemeen 'outdated' na 2 jaar, je kunt ze gewoon niet upgraden.
-Als windows vastloopt ligt dat <90% aan andere software die slecht is geschreven.
-Was het niet ergens in Dec '08 dat mac een update uitbracht die kon vastlopen?
Denk niet dat dat aan 3rd-party software ligt, maar aan het OS zelf.
Super user do...quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Wat moet je met een sudo in windows?
Dan doe jij toch hoogstwaarschijnlijk iets verkeerd.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
-Ze zijn niet outdated, mijn macbook is drie jaar oud, maar draait tenminste nog de nieuwste OS's (inc Snow Leopard)... Er zijn ook iBooks van 7/8 jaar oud die nog Leopard kunnen draaien
-Dan is er teveel slecht geschreven software (raar bij mij loopt FS2004 telkens vast, minstens 3 keer per dag)
-Welke update?
O'rly, I didn't know that.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Super user do...
Wat je ermee moet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Sudo
Hoe ironisch dat het revolutionaire copy/paste niet mogelijk is in de iPhone, Apple's meest gehypte apparaat van het moment.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
One Macintosh feature identical to a Smalltalk feature is selection-based modeless text editing with cut and paste, which was created by Larry Tesler for his Gypsy editor at PARC.
Wat denk je dat UAC isquote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Eh, nee: onder OSX kun je onder de standaarduser ook niks zonder admin wachtwoord als je zaken in het systeem wil veranderen. Dat heeft niks te maken met slechte voorlichting maar gewoon een belabberde structuur. En probeer onder Wndows maar s een sudo in te programmeren. Door die brakke structuur kun je dat met een miljard coderegels nog niet voor mekaar krijgen
En alle andere argumenten maar laten liggen, want tja, geen ervaringquote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dan doe jij toch hoogstwaarschijnlijk iets verkeerd.
Draait hier super, zonder enkel probleem al dik 1 jaar lang.
Trouwens even terug naar die virussen, ik heb hier op windows zon halfjaar even geen virus scanner gehad. Ik merkte echt 0.0% dat ie langzamer word. Ik weet waar ik mijn warez vandaan haal. Daarna een virusscanner erop gezet, en geen een virus
UAC is een gedrocht van een beveiligingssysteem wat Windows tracht te kopieren van de beveiliging van UNIX-systemen maar gezien de belabberde structuur van Windows totaal niet praktisch werkt. Staat ook hierboven, maar je moest waarschijnlijk weer je IE moeten herstarten zodat het een beetje langs je heen is gegaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je dat UAC is
Dom blaten kan iedereen, leer eerst eens wat bepaalde dingen zijn en reageer dan pas.
UAC werkt op zich prima, alleen wel nadat je alles hebt gedaan wat je moet doen met een nieuw systeem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
UAC is een gedrocht van een beveiligingssysteem wat Windows tracht te kopieren van de beveiliging van UNIX-systemen maar gezien de belabberde structuur van Windows totaal niet praktisch werkt. Staat ook hierboven, maar je moest waarschijnlijk weer je IE moeten herstarten zodat het een beetje langs je heen is gegaan![]()
Maar wel gerust anderen betichten van dom blaten: ga je gekopieerde product verkondigen als het zoveelste redmiddel van Microsoft.
Wederom nee: bij OSX werkt dit, zoals zoveel dingen, out-of-the-box. Exact het argument wat Apple gebruikt bij hun 'overstap-campagne': het werkt gewoon. Je hoeft bij de aanschaf van een auto ook niet de gearratios en de bandenspanning in te stellen, je wieldoppen monteren en het stuur aan te passen voordat je er eindelijk 's mee op de weg kunt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
UAC werkt op zich prima, alleen wel nadat je alles hebt gedaan wat je moet doen met een nieuw systeem.
Wanneer je het naderhand aan zet komt het lang niet zo vaak naar voren als wanneer je pas begind met een nieuw systeem.
Jij vind het niet werken, dat is jou mening die voor de rest nergens op gebaseerd is behalve jou eigen ervaring of het lezen van anderen die er niet mee om kunnen gaan.
Correct, maar als je een gemiddeld data center hebt daar kom je niet zomaar binnen. (Laat staat dat je dan nog de fysieke box moet zien te vinden, die meestal in een appart beveiligde kooi staat)quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wil niet geheel flauw doen maar wanneer ik tobo access heb tot jou linux install kan ik waarschijnlijk zo je root password aanpassen.
Dus zo heel secuur is het niet namelijk.
Nee, in IE zit dit niet, dankzij Neelie Kroes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wederom nee: bij OSX werkt dit, zoals zoveel dingen, out-of-the-box. Exact het argument wat Apple gebruikt bij hun 'overstap-campagne': het werkt gewoon. Je hoeft bij de aanschaf van een auto ook niet de gearratios en de bandenspanning in te stellen, je wieldoppen monteren en het stuur aan te passen voordat je er eindelijk 's mee op de weg kunt.
En lees de verhalen op internet: er zijn vele anderen die het niet vinden werken. En met Windows 7 slaan ze weer de bal behoorlijk mis. It's not a bug, it's a feature![]()
Oh, en Safari heeft een grammaticale-controle ingebouwd. Weet niet of IE die heeft, maar je lijkt hem iig uitgezet te hebben. Maar ga gerust roepen dat anderen dom blaten, terwijl je amper nederlands kunt blaten.
Draai jij Linux?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Correct, maar als je een gemiddeld data center hebt daar kom je niet zomaar binnen. (Laat staat dat je dan nog de fysieke box moet zien te vinden, die meestal in een appart beveiligde kooi staat)
Dan komt er nog bij dat zodra een machine onverwachts wordt herstart dat de monitoring software meteen alarm slaat en er wel iemand gaat kijken wat er met die machine aan de hand is...
Niet aangepast, ook niet nodig. Ik denk dat het wel zou opvallen als mijn uptime ineens niet meer klopt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Draai jij Linux?
Heb jij het aangepast zodat ik in run level1 je root pass niet meer kan aanpassen?
quote:09:41:18 up 106 days, 10:48, 0 users, load average: 0.11, 0.04, 0.01
Het kon al wel op de allereerste PDA, de Apple Newton, en die had er een hele goede implementatie vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat het revolutionaire copy/paste niet mogelijk is in de iPhone, Apple's meest gehypte apparaat van het moment.
Ik haat Vista om de user interface en om die fucking irritante pop-ups die continu vragen of ik iets echt wel wil opstarten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef big_n_fan het volgende:
vraag aan alle vista haters :
wat vinden jullie in godsnaam zo erg aan vista,
ik heb sinds een tijdje een sony vaio laptop met vista erop en er is echt helemaal niets waar ik me aan erger...
en dan nog een vraagje aan alle mac fanboys :
mijn vader wil ook binnenkort een nieuwe laptop kopen en,
hij hoorde veel goede verhalen over macs dat ze bv. veel beter zouden zijn dan pc's maar,
hij weet nouw eigelijk niet wat iedereen zo goed vind aan macs en dus vraag ik dat voor hem op fok!
bvd
http://www.iphoneclub.nl/(...)met-mobiletexteditj/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat het revolutionaire copy/paste niet mogelijk is in de iPhone, Apple's meest gehypte apparaat van het moment.
Maar niet van Apple zelf en dat is best kansloos als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)met-mobiletexteditj/
dit kan toch niet worden gemeendquote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
...
A GUI uses windows, icons, and menus to carry out commands...
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef trancethrust het volgende:
[..]
dit kan toch niet worden gemeend
Op zijn hoogst hoort daar te staan: "Most GUIs use...". Als iets grafisch is hoeft het niet gelijk windows en knopjes te hebben e.d., dat slaat nergens op.quote:
Doe mij maar een Snow Leopard: one version, and it's got everything in it. Mon Dieu, wat een falend bedrijf is MS aan het worden.quote:Softwaremaker Microsoft zal Windows 7 in totaal in zes verschillende versies op de markt gaan brengen. De softwaregigant wil de focus gaan leggen op de Home Premium- en de Professional-edities van de opvolger van Windows Vista.
Windows 7 zal net als Vista ook in een Ultimate-uitvoering verschijnen. Microsoft stelt dat deze versie vooral geschik is voor gebruikers die hogere eisen stellen aan een OS. In de Ultimate-editie is alle functionaliteit te vinden die in de Enterprise- en Home Premium-uitvoeringen zijn gestopt. De Windows 7 Starter-editie tenslotte is, net als Home Basic, bedoeld voor hardware met beperkte rekenkracht. Microsoft ziet hierbij vooral kansen voor de opkomende netbook-markt.
Neeeee niet alweerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En dan dit bericht: heeft iemand het bovenstaande plaatje al aangepast?![]()
[..]
Doe mij maar een Snow Leopard: one version, and it's got everything in it. Mon Dieu, wat een falend bedrijf is MS aan het worden.
De mensen van tegenwoordig willen toch juist keuzes hebben, ze willen toch juist zelf keuzes maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En dan dit bericht: heeft iemand het bovenstaande plaatje al aangepast?![]()
[..]
Doe mij maar een Snow Leopard: one version, and it's got everything in it. Mon Dieu, wat een falend bedrijf is MS aan het worden.
Nee ze willen die keuze niet, niemand weet waar iets in zit, en het is rond uit belachelijk dat er windows media center in een enterprise editie zit... Ik bedoel WTFquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
De mensen van tegenwoordig willen toch juist keuzes hebben, ze willen toch juist zelf keuzes maken?
Nu krijgen ze keuzes, is het niet goed...
Net zoals gaan zeiken dat Vista niet op je oude computer draait.
Microsoft geeft een nieuwe windows uit, in de hoop dat jij hem gaat kopen, en door vista een nieuwe computer gaat kopen. Iets van marketing.
Maarja die pino's hier gaan zeiken, dat ze het gewoon werkend willen hebben op hun PIV 2.4Ghz.
Dan denk ik echt flikker toch op man.
Het zijn geen keuzes, het gaat er alleen om: hoe verkreupeld wil je je OS hebben? Het verschil tussen een basic en professional is dat basic hetzelfde is als professional alleen dan met van alles disabled en eruitgesloopt. Het is alsof je kan kiezen tussen een ferrari voor 250 duizend euro, en precies diezelfde ferrari voor 40 duizend euro maar dan met 12 dikke deuken erin en alle ruiten eruitgeramd en zonder wielen. Lekkere keuze.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
De mensen van tegenwoordig willen toch juist keuzes hebben, ze willen toch juist zelf keuzes maken?
Nu krijgen ze keuzes, is het niet goed...
Een heel nieuwe OS? Enkel een gratis taalpakket als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat trouwens ook een pluspunt is in Mac OSX ten opzichte van Windows is dat ik de taal van mijn systeem kan veranderen zonder een heel nieuw OS te installeren... Wacht, ik hoef niet eens mijn computer af te sluiten
Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een heel nieuwe OS? Enkel een gratis taalpakket als ik me niet vergis.
Volgens mij wordt Vista geleverd met een heel arsenaal aan geïnstalleerde taalpakketten. Dat kan ik nu even niet controleren want ik zit in Windows 7. Het zou dus gewoon een kwestie zijn van een andere taal selecteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OhDat wist ik niet, alsnog omslachtig
Dat lijkt me een taak voor de software developers. Software voor Windows is dan ook over het algemeen in meerdere talen te verkrijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef Farenji het volgende:
Ja maar dat taalpakket is dan alleen voor het OS zelf. In ubuntu download je met 2 muisklikken of 1 simpele opdracht een taalpakket in elke denkbare taal voor het hele OS *en* alle ondersteunde applicaties. En dat pakket wordt dan ook nog eens regelmatig geheel automatisch up to date gehouden.
Dat is in de opensourcewereld een taak die door de community op zich wordt genomen. Die ook de software maakt overigens.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat lijkt me een taak voor de software developers. Software voor Windows is dan ook over het algemeen in meerdere talen te verkrijgen.
Raas nog even door, dan ga ik nog even gamenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:25 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is in de opensourcewereld een taak die door de community op zich wordt genomen. Die ook de software maakt overigens.
In windows moet je maar afwachten of een stuk software in meerdere talen beschikbaar is en dan moet je het per pakket installeren. Maar onder windows moet je je software sowieso allemaal apart met de hand installeren. Niet rechtstreeks van internet, neee, eerst helemaal downloaden en handmatig opstarten en handmatig door die install schermpjes klikken. En in windows heb je 80 verschillende oplossingen die allemaal onafhankelijk van elkaar op updates checken en heel veel programma's moet je gewoon ook weer handmatig gaan bijhouden en updaten. Pokkewerk! Elk pakket heeft ook vaak z'n eigen uninstal oplossing. Kortom het wordt al snel een teringzooi. Windows is een onhandig, omslachtig en zwaar beheersintensief en tijdsvretend klote OS, zeker als je het vergelijkt met andere OS'en. Dat is gewoon een feit.
oef die kwam *KEIHARD* aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Raas nog even door, dan ga ik nog even gamen
Hoezo? Genoeg native games onder linux (openGL is minstens even snel als DirectX), en een flink deel van de windows games draait als een tiet onder linux, dmv wine of cedega. Probeer dat eens andersom.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hoezo? Genoeg native games onder linux (openGL is minstens even snel als DirectX), en een flink deel van de windows games draait als een tiet onder linux, dmv wine of cedega. Probeer dat eens andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk..quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik ging gamen
Dat is alleen voor Ultimate dacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Klopt. Is inderdaad zeer goede functionaliteit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Dat is alleen voor Ultimate dacht ik.
Ik ben zelf Windows gebruiker, maar wat ik echt geniaal vind aan linux is het feit dat álle updates (dus voor alle software) gewoon in 1 programma te downloaden zijn, en het nog automatisch kan ook. In Windows kan dit alleen met het OS zelf en een aantal Microsoft produkten.
Laatste keer dat ik keek was het nog een Vista Ultimate extra. Dus als je iemand in de groep/gezin/whatever hebt die een andere taal het beste begrijpt, dan moet je de hoofdprijs betalen om meerdere talen te hebben. Terwijl het een basisfunctie is in alle andere systemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hou nou op man.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja. Team Fortress 2 als je het nog wil weten. Maar blijkbaar ligt dat gevoelig bij jou?
Ik denk dat jij beter kan ophouden met mensen woorden in de mond te leggen. Ik had ook kunnen gaan punniken, maar dat is niet zo leuk als je het mij vraagtquote:
Als je ging punniken had je dat hier ook niet vermeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan ophouden met mensen woorden in de mond te leggen. Ik had ook kunnen gaan punniken, maar dat is niet zo leuk als je het mij vraagt![]()
Ik begrijp wel dat je op je teentjes getrapt bent, maar je hebt het verkeerd opgevat
Nee, want dan zou ik me dood schamenquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je ging punniken had je dat hier ook niet vermeld
Echt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik me dood schamen
* Metro2005 start ook even een windows game op onder linux via winequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Raas nog even door, dan ga ik nog even gamen
Je noemt daar wel 2 punten die buiten de invloed van de linuxcommunity liggen. Flash is een gesloten formaat, als Adobe te beroerd is om een fatsoenlijke flashplugin voor linux te maken dan houdt het snel op, zeker zolang Adobe de specs niet vrijgeeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
Voor mij persoonlijk de 2 faalpunten van linux:
- games ondersteuning
- Flash is trager dan onder windows![]()
Flash is helaas gesloten idd maarja of dat nou de fout is van adobe of niet. Feit blijft dat het klote werkt. En dat is jammer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je noemt daar wel 2 punten die buiten de invloed van de linuxcommunity liggen. Flash is een gesloten formaat, als Adobe te beroerd is om een fatsoenlijke flashplugin voor linux te maken dan houdt het snel op, zeker zolang Adobe de specs niet vrijgeeft.
En de gameondersteuning van linux is prima; technisch gezien is het een prachtig gameplatform. Er zijn ook leuke open source linux games, zoals een aantal FPS van hoge kwaliteit (niet alleen Quake, neem bijv Sauerbraten). Er zijn alleen niet zo heel veel commerciele fabrikanten die linuxversies van hun games uitbrengen dus dan blijft het vaak behelpen met wine of cedega.
Maar ja, hoeveel games zijn er voor OSX?
WHAHAHAHAHAHAquote:
RTS op een console, gabber, ga je schamen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Alle Blizzard games zijn OSX worthy met prima support, ook voor games die al jaaaren uit zijn. Meer heb ik niet nodig, gamen doe je maar op een console.
Wat wil je met die post bereiken??quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA
Linux heerscht. Ik daag mensen uit om een upgrade van 3.11 > 95 > 98 > 2k > XP > Vista te doen. Doe ik hetzelfde met Ubuntu van 4.10 > 8.10 (4.10 > 5.04 > 5.10 > 6.06 > 8.04 > 8.10).
Nee, zo is het niet, er zijn nu ook al DirectX spellen die onder linux draaien met wine, en het is niet zo dat een windows spel met openGL ondersteuning (die zijn er) automatisch op linux draait. De game moet geport worden naar een native linux versie, dan ben je zeker dat ie draait.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
RTS op een console, gabber, ga je schamen.
Overigens, is het niet zo dat als fabrikanten nou openGL zouden ondersteunen voor hun games ipv directX dat die games ook gewoon onder unix/linux kunnen draaien?!
Ga je de uitdaging aan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat wil je met die post bereiken??
Reacties als dit wellicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat wil je met die post bereiken??
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
'Schrappen adminrechten vermindert Windows-risico's met 92 procent'
[..]
Verantwoordelijk voor die claim is de ceo van het bedrijf BeyondTrust, leverancier van software om de rechten van gebruikers te beperken.
Lees dan ook even verder dan je neusje lang is.quote:
Oh ik geloof het zo hoor. Die standaard admin shit van Windows is een van de grote ontwerp fouten van Microsoftquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees dan ook even verder dan je neusje lang is.![]()
Geen wc-eend verhaal dit keer.
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef dottinator het volgende:
[..]
Oh ik geloof het zo hoor. Die standaard admin shit van Windows is een van de grote ontwerp fouten van Microsoft
Ja natuurlijk. Dan kan men namelijk geen fuck met windows.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.
Om heeeeeeel eerlijk te zijn vind ik die UAC best goed te behappen. Ik heb er iig geen problemen mee (maar ik krijg dan ook weinig UAC meldingen). Ik ben geen admin, UAC staat aan en eigenlijk is het een grafische sudo maar dan een tikkie anders.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?
Wehehe, mijn moeder krijgt zelfs mét UAC nog de builenpest op haar laptop. Ach ja, ik ben maar blij dat ik enigzins weet wat ik doequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?
sudo zuigt ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Om heeeeeeel eerlijk te zijn vind ik die UAC best goed te behappen. Ik heb er iig geen problemen mee (maar ik krijg dan ook weinig UAC meldingen). Ik ben geen admin, UAC staat aan en eigenlijk is het een grafische sudo maar dan een tikkie anders.
Klopt. Maar stukken minder dan UAC.quote:
sudo zuigt niet.quote:
Er is maar 1 uitweg voor jou!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef jantjepietje het volgende:
blablabla etc
Bold statement.quote:
Ik werk niet onder een admin account idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zit echt niet in de prijs van je laptop neequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef jantjepietje het volgende:
Ik ben zelf een computernoob op windows maar wel gratis(en legaal) windows gelukkig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |