Reacties als dit wellicht.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat wil je met die post bereiken??
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
'Schrappen adminrechten vermindert Windows-risico's met 92 procent'
[..]
Verantwoordelijk voor die claim is de ceo van het bedrijf BeyondTrust, leverancier van software om de rechten van gebruikers te beperken.
Lees dan ook even verder dan je neusje lang is.quote:
Oh ik geloof het zo hoor. Die standaard admin shit van Windows is een van de grote ontwerp fouten van Microsoftquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees dan ook even verder dan je neusje lang is.![]()
Geen wc-eend verhaal dit keer.
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef dottinator het volgende:
[..]
Oh ik geloof het zo hoor. Die standaard admin shit van Windows is een van de grote ontwerp fouten van Microsoft
Ja natuurlijk. Dan kan men namelijk geen fuck met windows.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tjsa, het rare is dat wanneer ze daar wat aan willen veranderen mensen steen en been klagen.
Om heeeeeeel eerlijk te zijn vind ik die UAC best goed te behappen. Ik heb er iig geen problemen mee (maar ik krijg dan ook weinig UAC meldingen). Ik ben geen admin, UAC staat aan en eigenlijk is het een grafische sudo maar dan een tikkie anders.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?
Wehehe, mijn moeder krijgt zelfs mét UAC nog de builenpest op haar laptop. Ach ja, ik ben maar blij dat ik enigzins weet wat ik doequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werk jij niet onder een adminaccount in Windows? Jij hebt UAC aan staan en vindt het geweldig geïmplementeerd?
sudo zuigt ook.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Om heeeeeeel eerlijk te zijn vind ik die UAC best goed te behappen. Ik heb er iig geen problemen mee (maar ik krijg dan ook weinig UAC meldingen). Ik ben geen admin, UAC staat aan en eigenlijk is het een grafische sudo maar dan een tikkie anders.
Klopt. Maar stukken minder dan UAC.quote:
sudo zuigt niet.quote:
Er is maar 1 uitweg voor jou!quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef jantjepietje het volgende:
blablabla etc
Bold statement.quote:
Ik werk niet onder een admin account idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zit echt niet in de prijs van je laptop neequote:Op donderdag 5 februari 2009 00:30 schreef jantjepietje het volgende:
Ik ben zelf een computernoob op windows maar wel gratis(en legaal) windows gelukkig![]()
Die komt ook elk deel weer tevoorschijn.....quote:
Het is dan ook een briljante comic. Misschien moet je XKCD even mailen of hij een windows-variant wil maken die jij ook snapt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die komt ook elk deel weer tevoorschijn.....
Foute aanname dat ik 'm niet snap.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is dan ook een briljante comic. Misschien moet je XKCD even mailen of hij een windows-variant wil maken die jij ook snapt?
Daar heb ik een t-shirt vanquote:
bij xkcd oftewel, http://store.xkcd.com/quote:
Xkcd is tof!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
bij xkcd oftewel, http://store.xkcd.com/
Ik zit ook gratis op windows, en legaalquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zit echt niet in de prijs van je laptop nee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |