ja, ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 februari 2009 06:58 schreef Ladidadida het volgende:
Hoe spelen we het eigenlijk? Als vanouds? Of met weerwolven/maffia?
quote:Op maandag 2 februari 2009 00:39 schreef Susi het volgende:
Zo.
Kortom ;
Een aantal rollen zijn nu verstuurd, even reactie of je 'm binnen heb. De rest volgt later nog =).
Mocht BeamofLight dit nog lezen : zet je pmbox even aan.
Graag voor 19:00 uur stemmen op je burgemeesterkandidaat.
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Geen tietjes en geen start spel voor 31-1-2009, dus ik die niet mee
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik krijg vreemde pm's van sybje, je maakt me bang syb.
met de pm's, echt gare shitquote:Op maandag 2 februari 2009 14:41 schreef Susi het volgende:
Hiero, of in pms ?
ik heb alles doorgestuurd (maar bij de meeste wordt mijn tekst opgegeten en komt er ''normal 021 te staan'' maar kun jij het ze anders ff versturen, ik stuur de dingen wel naar je hotmail want dit wordt hem niet zoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Whoooaaaa
Wel alles nu doorgestuurd =) ? Of ze het begrijpen zien we later wel
Bestquote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb alles doorgestuurd (maar bij de meeste wordt mijn tekst opgegeten en komt er ''normal 021 te staan'' maar kun jij het ze anders ff versturen, ik stuur de dingen wel naar je hotmail want dit wordt hem niet zo
Hadden wij een liedje voor vroeger.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb alles doorgestuurd (maar bij de meeste wordt mijn tekst opgegeten
De nieuwste versiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden wij een liedje voor vroeger.
Smaklijk eten, smaklijk drinken,
hap hap hap
slok slok slok
dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken nu niet langer praten,
eet maar op
drink maar op
Oh yeahquote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden wij een liedje voor vroeger.
Smaklijk eten, smaklijk drinken,
hap hap hap
slok slok slok
dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
eet maar op
drink maar op
Een? Wel 5!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef Susi het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu een pm gehad
Ja maar dat waren niet alleen fokmaffia pm's...quote:
Zeker weten welquote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar dat waren niet alleen fokmaffia pm's...
De laatste paar spellen waren ook niet klikbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
Moet beamoflight niet uit de lijst? En de lijst klikbaar
Vort! Hup! Kssst! Lui varken! *boos kijkt*quote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef Susi het volgende:
[..]
De laatste paar spellen waren ook niet klikbaar
*Isdatzo afleid met een wegwerpcamera*quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vort! Hup! Kssst! Lui varken! *boos kijkt* [ afbeelding ]
Waarschijnlijk verveel ik me vannacht toch, dus heel heel heel missquote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vort! Hup! Kssst! Lui varken! *boos kijkt* [ afbeelding ]
Neh, gaat niet werken. Die dingen zijn mijn aandacht niet waard.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*Isdatzo afleidT met een wegwerpcamera*
Ja, je gaat die lijst bijwerken. Dát ga jequote:Op maandag 2 februari 2009 15:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verveel ik me vannacht toch, dus heel heel heel miss
Maar ik ga !
ik zat al een een t te denken....quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neh, gaat niet werken. Die dingen zijn mijn aandacht niet waard.
Keek ik vroegahhh ook altijd jaaaquote:Op maandag 2 februari 2009 15:46 schreef Susi het volgende:
Oh. Ik vond deze gozer best knap vroeger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op z´n motor
quote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Dat worden dus nog meer onschuldige dodenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef tripack het volgende:
ik stel mij ook verkiesbaar als burgermeester
ik ben deze dagen erg veel online om hints op te lossen
jij geeft het ook snel opquote:Op maandag 2 februari 2009 16:44 schreef Harajuku. het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning
Cool, ik word genomineerd. Maar sorry, ik stel mij niet verkiesbaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat worden dus nog meer onschuldige doden
fastfox
Ladidaiida
tripack
zijn verkiesbaar dacht ik
Ok, ik zei dit n.a.v. "Iedere dag om 19:00 word er iemand gelyncht", stemregel 1.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:29 schreef Ladidadida het volgende:
De eerste dag wordt er niemand gelynched. De burgemeester wordt gekozen en daarna komen de eerste moorden, waarop de dag daarna pas iemand gelynched wordt.
Ja, ooit deden we datquote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef FastFox91 het volgende:
Np, ik vroeg of je anoniem op een burgemeester kon stemmen.
Doen de potentiële burgemeesters ook nog aan campagne?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ooit deden we datMaar dat is toch altijd t zelfde.
Ik ben gewoon de beste hintoplosser, en leidde t dorp altijd naar de overwinning als burgemeester
()
Altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
altijd?
misschien vaak, maar altijd?
Lijkt me de beste optiequote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Dus ik moet op jou stemmen? Of zijn er nog andere burgemeesters met tegenargumenten?
Ja, hier.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Dus ik moet op jou stemmen? Of zijn er nog andere burgemeesters met tegenargumenten?
Volgens mij heb ik die al. Mijn avatar is trouwens 60x45, alleen hier links wordt die automatisch 60x60. Kan ik hier nog iets aan doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Syb-rund. het volgende:
ow en fastfox.. maak eens een pm box aan
You better be worth it honeyquote:
De afbeelding zelf een stukkie wit aanplakken denk ik?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al. Mijn avatar is trouwens 60x45, alleen hier links wordt die automatisch 60x60. Kan ik hier nog iets aan doen?
Ah, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
De afbeelding zelf een stukkie wit aanplakken denk ik?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Syb-rund. het volgende:
Susi en wiske en de regelrechte rol-ramp
Ja hoor, prima.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef FastFox91 het volgende:
Hara (0)
tripack (0)
Ladidadida (3) Clesar03, Etc, FastFox91
Isdatzo (0)
Sorry Hara, Ladi had toch een betrouwbaardere speech. Ik stem nu alvast, want ik moet zo gaan.
Ps, is mijn icon/ondertitel/onderschrift nu duidelijk genoeg/voldoende?
You don't even wanna knowquote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef FastFox91 het volgende:
Mwa, nu het toch al tegen heb, maakt het ook niet meer uit. Maakt dit zoveel uit voor het spel?
Doe nu maar niet meer neequote:Op maandag 2 februari 2009 18:00 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt je sig en ava nu wel al tegen jeSluwe vos enzo
(veranderen mag nu niet meer toch
of is dat na dag 1 pas?)
FUCK YEAH! Dit ga ik winnenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Lekiamh het volgende:
*schop*
##Hara, vanwege haar speech en reputatie...
Hara (1) Lek
tripack (0)
Ladidadida (4) Clesar03, Etc, FastFox91, Hara
Isdatzo (0)
He, wat jammer nouquote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (1) Ladidadida
Isdatzo (2) -SG- Hara
Dan gaat mijn pityvote naar tripack natuurlijk
En nu douchen. Smokjes
Had ik!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (4) Ladidadida, Isdatzo, Hara, SG
Isdatzo (0)
Zo dus.
Ik hoop zo dat jij weer mafia bentquote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (4) Ladidadida, Isdatzo, Hara, SG
Ladidadida (4) Clesar03, Etc, FastFox91, Siesta
Isdatzo (0)
Pffft, wat nou tripack? Wij willen ladi!
Nee, dan had ie voor BM moeten gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jij weer mafia bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef -SG- het volgende:Ik vind het niet-stiekem ook grappig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef -SG- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hè
. No offence dudette hoor, als Isdatzo voor stond (
) had ik t bij hem ook gedaan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
tagn00bquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[ [url= http://i110.photobucket.com/albums/n99/chuiu/TLday.png ]afbeelding[/url] ]
Het aantal kandidaten was groter dan de daadwerkelijke opkomst en van een echte strijd was niet echt sprake.
Om het maar wat spannender te maken stemden de dorpelingen maar gewoon in het wilde weg en uiteindelijk kwam tripack als winnaar uit de bus!
Ladidadida is uit frustratie de hele dag gaan douchen
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (1) Ladidadida
Isdatzo (2) -SG- Hara
Dan gaat mijn pityvote naar tripack natuurlijk
En nu douchen. Smokjes
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jij weer mafia bent
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Maar eigenlijk wil ik tripack niet als bm
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Voel je je nu niet genaaid omdat je bent weze douchequote:
Dat gaat ze niet toegeven waardoor de grap niet zo grappig meer isquote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voel je je nu niet genaaid omdat je bent weze douche.
Nee, want ik ben nu heerlijk schoon en jullie stinken nog allemaalquote:Op maandag 2 februari 2009 19:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voel je je nu niet genaaid omdat je bent weze douche.
Ik zweet gewoon nietquote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nu heerlijk schoon en jullie stinken nog allemaal
Met tegenzinquote:
Als ik scherp heb gegeten nou dan ruik je dat wel als je gaat zweten. zover ik weet stink je naar het eten wat je de dag ervoor hebt gegeten!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Vrouwenzweet stinkt naar uien volgens een bericht op de FP.
waarom heb je dan op mij gestemdquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Heb zojuist gedouchtquote:Op maandag 2 februari 2009 19:42 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens, pleaseZweet, uien, stinken.. Stop it
Let's keep it fresh 'n sexy!
check... ik ben ook weer schoonquote:
dank je...dank je...quote:
dank je trevquote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Trevland het volgende:
niet veel bijzonders zie ik. En tripack feli
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef Harajuku. het volgende:
0:00 dus
Wat wil jij ook wel eens niet?quote:
quote:Was jij trouwens niet degeen die het hardste d'r om brulde ?
Nu moet ik weer douchen iddquote:Op maandag 2 februari 2009 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
SYB! BLIJF EENS MET JE POTEN muis VAN SUSI AF!
quote:
quote:
Doet er niets toe, gaat om profiel/fobo/sig/ondertitel en avaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:06 schreef FastFox91 het volgende:
Echt leuk verzonnen die verhaaltjes. Die hints zijn wel erg moeilijk als je nog niemand kent.![]()
jah dat kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:47 schreef FastFox91 het volgende:
Tuk norris is de "rol" Chuck Norris even voor de duidelijkheid?Ook goedemorgen burgemeester.
we zullen ze krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:40 schreef CaLeX het volgende:
Mafia zijn stom, had IK maar een tijdmachine
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Susi het volgende:
‘’Wat praat je moeilijk, zit je weer in je midlife-crisis ofzo!?
, Kom hier met je luie kont en help me’’ ‘
.’’Ma swa, deze shit is belangrijk weetje’’
Nadat alles gereed was liepen ze beiden naar hun trouwe bolide toe en reden naar het adres waar zij hun moord zouden plegen.
Voordat de ene mob wist wat er gebeurde liep stormde de gangstermob naar binnen en schoot in het wilde weg, met zijn laaghangende broek.
‘’Geef me een sigaret, ik moet ff roken.’’
Ik wil op zich wel mensen eraan koppelen maar ik ben op verjaardag dus dat is een beetje lastigquote:Twee frisgewassen maffiosi gingen naar de andere kant van het dorp, alwaar zij al gauw een zachtjes neuriënde CaLeX (bodyguard) aantroffen.
Deze maffia schopte met zijn rechterbeen een gat in het hoofd van Calex, gooide er wat frituurvet op en Calex kon opeens een hoge Fis produceren.
Rust zacht, Sheepcidus en CaLeX !
goed punt en samen met die voetbal hint .... ik denk dat we een goede verdachte hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:27 schreef Ladidadida het volgende:
Wat die debiele rap/neger-achtige woorden betreft die Etc ff heeft uitgelicht; ava van -SG-?
Zegt Hara, die normaal gesproken altijd als eerste vermoord wordt als ze geen mob is... ;Dquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga eerst nog zelf kijken voor ik voteVertrouw jullie niets
En 80% van de keren onterecht. You do the math.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zegt Hara, die normaal gesproken altijd als eerste vermoord wordt als ze geen mob is... ;D
Verpest het nou niet IDZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En 80% van de keren onterecht. You do the math.
Of maak ik me nu verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn wel sterke punten denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Etcetera
- MEN AKQ SC # 527 foute muziek is ok
- GC Als je terug in de tijd kon...
En werkelijk het enige wat ik gevonden heb
bolide kan op 2 personen slaan ajf of siestaguruquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
Dus!
#Etc
-SG- (1) Tripack
Etc (1) Hara
Oh, k zie net dat ik bolide helemaal gemist hebNou, ik vind deze toch het sterkst. Ze zou ook eens onschuldig zijn hè
Nu ja, ik vind alles nogal zwak. En goddamn, een stuk van 50 regels lezen om dan maar één ding te kunnen vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn wel sterke punten denk ik
miss beter dan die van -sg-![]()
ik unvote nu nog even voor de zekerheid
##unvote -sg-
Echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, ik vind alles nogal zwak. En goddamn, een stuk van 50 regels lezen om dan maar één ding te kunnen vinden
Maar bij SG en ajf vond ik verder niets iig. SGs ava zijn nu ook al niet bepaald van die gangstahs
het was iig wel een lang verhaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, ik vind alles nogal zwak. En goddamn, een stuk van 50 regels lezen om dan maar één ding te kunnen vinden
Maar bij SG en ajf vond ik verder niets iig. SGs ava zijn nu ook al niet bepaald van die gangstahs
Ja ik heb al een pm gestuurd naar de SL's dat ik die hint ook niet echt vond kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, wel weer die boss in SGs sig, er stond toch ook iets over boss in? Maar vind t nog niet echt
Verdenk ik SG eens niet helemaal, gaat ie stom doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand mij even een samenvatting geven?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand mij even een samenvatting geven?
okquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verdenk ik SG eens niet helemaal, gaat ie stom doen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verdenk ik SG eens niet helemaal, gaat ie stom doen
met zulk weinig hintsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een dubbele stem.
ehmz hoe zat dat ook alweerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh fuck ja, tripack heeft dubbele stem
Volgens mij telt ie dubbelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ehmz hoe zat dat ook alweermijn stem telt dubbel?
of ik mag er 2 kiezen
dan wordt het dit:quote:
Ik ga verder zoeken naar hintsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
psssst, nu moet je dus iemand anders zwart gaan maken hè, pssssst
Ah, afleidingsmanoeuvre gone wrongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef -SG- het volgende:
Ja kom we gaan Isdatzo zwart maken! Blauw staat je niet lul!
Jij zoekt alleen hints wanneer je verdacht bentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga verder zoeken naar hintsOm dat nou meteen 'iemand anders zwart maken' te noemen gaat me te ver
<opstookmodus>quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga verder zoeken naar hintsOm dat nou meteen 'iemand anders zwart maken' te noemen gaat me te ver
Hier, dát bedoel ik nouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen hints wanneer je verdacht bent
Ik probeer alleen mijn speelstijl te veranderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen hints wanneer je verdacht bent
Ik heb ginne cursus broabants nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef -SG- het volgende:
Hedde da gezeit gehad, mene da werkelijk waar.
Hoe doede ge da, hoe doede ge da, hoe hedde da gedaan.
Dat vind ik wel het minst leuke stuk uit Draadstaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ginne cursus broabants nodig
Ja, ik kan 't ook beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het minst leuke stuk uit Draadstaalde boeren
de buitenlander
de pauper en zn huisvrouwtje
waarom sg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Clesar03 het volgende:
##vote SG
ajf (2) Tripack
Etc (1) Hara
SG (2) Isdatzo, Clesar03
hara is een slimme meidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb t al verteld dus je hoeft er niet over na te denken
Je bent spelleider maar je stemt op mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Susi het volgende:
##vote SG
ajf (3) Tripack, Tripack, -SG-
Etc (2) Hara, dorpsoudste
SG (2) Isdatzo, Clesar03
Spagehettislurper: Isdatzo heeft gepost in Miskraam na gif in spaghettisausquote:‘Hé Toni, welke wapens zullen we deze keer meenemen?’ schreeuwde de ene spaghettislurper richting de ander.
‘’Wat praat je moeilijk, zit je weer in je midlife-crisis ofzo!?
, Kom hier met je luie kont en help me’’ ‘
.’’Ma swa, deze shit is belangrijk weetje’’
Nadat alles gereed was liepen ze beiden naar hun trouwe bolide toe en reden naar het adres waar zij hun moord zouden plegen.
Voordat de ene mob wist wat er gebeurde liep stormde de gangstermob naar binnen en schoot in het wilde weg, met zijn laaghangende broek.
‘’Geef me een sigaret, ik moet ff roken.’’
Twee frisgewassen maffiosi gingen naar de andere kant van het dorp, alwaar zij al gauw een zachtjes neuriënde CaLeX (bodyguard) aantroffen.
Deze maffia schopte met zijn rechterbeen een gat in het hoofd van Calex, gooide er wat frituurvet op en Calex kon opeens een hoge Fis produceren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oohhh, gaat wel steeds meer naar SG
Ooohh, SG
De eerste die dat aantal stemmen had gaat deaudquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:28 schreef FastFox91 het volgende:
Hmm, ik zit te twijfelen. Wat gebeurt er bij gelijkspel?
Goed dt gebruikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Clesar03 het volgende:
Degene die het eerst dat aantal had wordt omgelegd
Ik heb daar in gepost ja maar hoe moet ik killen als ik meer dan 24 uur niet online ben geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Spagehettislurper: Isdatzo heeft gepost in Miskraam na gif in spaghettisaus
Midlife crisis: Trevland heeft gepost in: Yvonne...is zo grijs dat ik geen leuke handvaten kan vinden
trouwe bolide: ajf's fobo, spreekt voor zich
Geef me een sigaret, ik moet ff roken: -SG- heeft in PUB SC [3149] Chocolade is ongezondgepost. Roken ís ongezond
En nu eerst eens eten dit is best moeilijkkan bijna niks vinden
![]()
Kom je weer met zo'n smoes aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb daar in gepost ja maar hoe moet ik killen als ik meer dan 24 uur niet online ben geweest.
De vorige keer dat je dat zei was je ook mafiaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou ja 24 msschn iets minder maar niet genoeg om te kunnnen killen.
Jij zoekt dan ook nooitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Nou, ik vind het niet spetterend.
Heb zelf helaas ook niets kunnen vinden...
Ja, nou nog mooier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |