ehmz hoe zat dat ook alweerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh fuck ja, tripack heeft dubbele stem
Volgens mij telt ie dubbelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ehmz hoe zat dat ook alweermijn stem telt dubbel?
of ik mag er 2 kiezen
dan wordt het dit:quote:
Ik ga verder zoeken naar hintsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
psssst, nu moet je dus iemand anders zwart gaan maken hè, pssssst
Ah, afleidingsmanoeuvre gone wrongquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef -SG- het volgende:
Ja kom we gaan Isdatzo zwart maken! Blauw staat je niet lul!
Jij zoekt alleen hints wanneer je verdacht bentquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga verder zoeken naar hintsOm dat nou meteen 'iemand anders zwart maken' te noemen gaat me te ver
<opstookmodus>quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga verder zoeken naar hintsOm dat nou meteen 'iemand anders zwart maken' te noemen gaat me te ver
Hier, dát bedoel ik nouquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen hints wanneer je verdacht bent
Ik probeer alleen mijn speelstijl te veranderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zoekt alleen hints wanneer je verdacht bent
Ik heb ginne cursus broabants nodigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef -SG- het volgende:
Hedde da gezeit gehad, mene da werkelijk waar.
Hoe doede ge da, hoe doede ge da, hoe hedde da gedaan.
Dat vind ik wel het minst leuke stuk uit Draadstaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ginne cursus broabants nodig
Ja, ik kan 't ook beterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat vind ik wel het minst leuke stuk uit Draadstaalde boeren
de buitenlander
de pauper en zn huisvrouwtje
waarom sg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Clesar03 het volgende:
##vote SG
ajf (2) Tripack
Etc (1) Hara
SG (2) Isdatzo, Clesar03
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |