En 80% van de keren onterecht. You do the math.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:27 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zegt Hara, die normaal gesproken altijd als eerste vermoord wordt als ze geen mob is... ;D
Verpest het nou niet IDZ.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En 80% van de keren onterecht. You do the math.
Of maak ik me nu verdacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn wel sterke punten denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
Etcetera
- MEN AKQ SC # 527 foute muziek is ok
- GC Als je terug in de tijd kon...
En werkelijk het enige wat ik gevonden heb
bolide kan op 2 personen slaan ajf of siestaguruquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
Dus!
#Etc
-SG- (1) Tripack
Etc (1) Hara
Oh, k zie net dat ik bolide helemaal gemist hebNou, ik vind deze toch het sterkst. Ze zou ook eens onschuldig zijn hè
Nu ja, ik vind alles nogal zwak. En goddamn, een stuk van 50 regels lezen om dan maar één ding te kunnen vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
[..]
zijn wel sterke punten denk ik
miss beter dan die van -sg-![]()
ik unvote nu nog even voor de zekerheid
##unvote -sg-
Echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, ik vind alles nogal zwak. En goddamn, een stuk van 50 regels lezen om dan maar één ding te kunnen vinden
Maar bij SG en ajf vond ik verder niets iig. SGs ava zijn nu ook al niet bepaald van die gangstahs
het was iig wel een lang verhaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, ik vind alles nogal zwak. En goddamn, een stuk van 50 regels lezen om dan maar één ding te kunnen vinden
Maar bij SG en ajf vond ik verder niets iig. SGs ava zijn nu ook al niet bepaald van die gangstahs
Ja ik heb al een pm gestuurd naar de SL's dat ik die hint ook niet echt vond kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, wel weer die boss in SGs sig, er stond toch ook iets over boss in? Maar vind t nog niet echt
Verdenk ik SG eens niet helemaal, gaat ie stom doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand mij even een samenvatting geven?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand mij even een samenvatting geven?
okquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verdenk ik SG eens niet helemaal, gaat ie stom doen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verdenk ik SG eens niet helemaal, gaat ie stom doen
met zulk weinig hintsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een dubbele stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |