ik heb alles doorgestuurd (maar bij de meeste wordt mijn tekst opgegeten en komt er ''normal 021 te staan'' maar kun jij het ze anders ff versturen, ik stuur de dingen wel naar je hotmail want dit wordt hem niet zoquote:Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Whoooaaaa
Wel alles nu doorgestuurd =) ? Of ze het begrijpen zien we later wel
Bestquote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb alles doorgestuurd (maar bij de meeste wordt mijn tekst opgegeten en komt er ''normal 021 te staan'' maar kun jij het ze anders ff versturen, ik stuur de dingen wel naar je hotmail want dit wordt hem niet zo
Hadden wij een liedje voor vroeger.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb alles doorgestuurd (maar bij de meeste wordt mijn tekst opgegeten
De nieuwste versiequote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden wij een liedje voor vroeger.
Smaklijk eten, smaklijk drinken,
hap hap hap
slok slok slok
dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken nu niet langer praten,
eet maar op
drink maar op
Oh yeahquote:Op maandag 2 februari 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden wij een liedje voor vroeger.
Smaklijk eten, smaklijk drinken,
hap hap hap
slok slok slok
dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
eet maar op
drink maar op
Een? Wel 5!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:16 schreef Susi het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu een pm gehad
Ja maar dat waren niet alleen fokmaffia pm's...quote:
Zeker weten welquote:Op maandag 2 februari 2009 15:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar dat waren niet alleen fokmaffia pm's...
De laatste paar spellen waren ook niet klikbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
Moet beamoflight niet uit de lijst? En de lijst klikbaar
Vort! Hup! Kssst! Lui varken! *boos kijkt*quote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef Susi het volgende:
[..]
De laatste paar spellen waren ook niet klikbaar
*Isdatzo afleid met een wegwerpcamera*quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vort! Hup! Kssst! Lui varken! *boos kijkt* [ afbeelding ]
Waarschijnlijk verveel ik me vannacht toch, dus heel heel heel missquote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vort! Hup! Kssst! Lui varken! *boos kijkt* [ afbeelding ]
Neh, gaat niet werken. Die dingen zijn mijn aandacht niet waard.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*Isdatzo afleidT met een wegwerpcamera*
Ja, je gaat die lijst bijwerken. Dát ga jequote:Op maandag 2 februari 2009 15:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verveel ik me vannacht toch, dus heel heel heel miss
Maar ik ga !
ik zat al een een t te denken....quote:Op maandag 2 februari 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neh, gaat niet werken. Die dingen zijn mijn aandacht niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |