Cool, ik word genomineerd. Maar sorry, ik stel mij niet verkiesbaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat worden dus nog meer onschuldige doden
fastfox
Ladidaiida
tripack
zijn verkiesbaar dacht ik
Ok, ik zei dit n.a.v. "Iedere dag om 19:00 word er iemand gelyncht", stemregel 1.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:29 schreef Ladidadida het volgende:
De eerste dag wordt er niemand gelynched. De burgemeester wordt gekozen en daarna komen de eerste moorden, waarop de dag daarna pas iemand gelynched wordt.
Ja, ooit deden we datquote:Op maandag 2 februari 2009 17:05 schreef FastFox91 het volgende:
Np, ik vroeg of je anoniem op een burgemeester kon stemmen.
Doen de potentiële burgemeesters ook nog aan campagne?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ooit deden we datMaar dat is toch altijd t zelfde.
Ik ben gewoon de beste hintoplosser, en leidde t dorp altijd naar de overwinning als burgemeester
()
Altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
altijd?
misschien vaak, maar altijd?
Lijkt me de beste optiequote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Dus ik moet op jou stemmen? Of zijn er nog andere burgemeesters met tegenargumenten?
Ja, hier.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
Dus ik moet op jou stemmen? Of zijn er nog andere burgemeesters met tegenargumenten?
Volgens mij heb ik die al. Mijn avatar is trouwens 60x45, alleen hier links wordt die automatisch 60x60. Kan ik hier nog iets aan doen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:25 schreef Syb-rund. het volgende:
ow en fastfox.. maak eens een pm box aan
You better be worth it honeyquote:
De afbeelding zelf een stukkie wit aanplakken denk ik?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al. Mijn avatar is trouwens 60x45, alleen hier links wordt die automatisch 60x60. Kan ik hier nog iets aan doen?
Ah, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
De afbeelding zelf een stukkie wit aanplakken denk ik?
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Syb-rund. het volgende:
Susi en wiske en de regelrechte rol-ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |