hara is een slimme meidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb t al verteld dus je hoeft er niet over na te denken
Je bent spelleider maar je stemt op mijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Susi het volgende:
##vote SG
ajf (3) Tripack, Tripack, -SG-
Etc (2) Hara, dorpsoudste
SG (2) Isdatzo, Clesar03
Spagehettislurper: Isdatzo heeft gepost in Miskraam na gif in spaghettisausquote:‘Hé Toni, welke wapens zullen we deze keer meenemen?’ schreeuwde de ene spaghettislurper richting de ander.
‘’Wat praat je moeilijk, zit je weer in je midlife-crisis ofzo!?
, Kom hier met je luie kont en help me’’ ‘
.’’Ma swa, deze shit is belangrijk weetje’’
Nadat alles gereed was liepen ze beiden naar hun trouwe bolide toe en reden naar het adres waar zij hun moord zouden plegen.
Voordat de ene mob wist wat er gebeurde liep stormde de gangstermob naar binnen en schoot in het wilde weg, met zijn laaghangende broek.
‘’Geef me een sigaret, ik moet ff roken.’’
Twee frisgewassen maffiosi gingen naar de andere kant van het dorp, alwaar zij al gauw een zachtjes neuriënde CaLeX (bodyguard) aantroffen.
Deze maffia schopte met zijn rechterbeen een gat in het hoofd van Calex, gooide er wat frituurvet op en Calex kon opeens een hoge Fis produceren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oohhh, gaat wel steeds meer naar SG
Ooohh, SG
De eerste die dat aantal stemmen had gaat deaudquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:28 schreef FastFox91 het volgende:
Hmm, ik zit te twijfelen. Wat gebeurt er bij gelijkspel?
Goed dt gebruikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef Clesar03 het volgende:
Degene die het eerst dat aantal had wordt omgelegd
Ik heb daar in gepost ja maar hoe moet ik killen als ik meer dan 24 uur niet online ben geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Spagehettislurper: Isdatzo heeft gepost in Miskraam na gif in spaghettisaus
Midlife crisis: Trevland heeft gepost in: Yvonne...is zo grijs dat ik geen leuke handvaten kan vinden
trouwe bolide: ajf's fobo, spreekt voor zich
Geef me een sigaret, ik moet ff roken: -SG- heeft in PUB SC [3149] Chocolade is ongezondgepost. Roken ís ongezond
En nu eerst eens eten dit is best moeilijkkan bijna niks vinden
![]()
Kom je weer met zo'n smoes aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb daar in gepost ja maar hoe moet ik killen als ik meer dan 24 uur niet online ben geweest.
De vorige keer dat je dat zei was je ook mafiaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou ja 24 msschn iets minder maar niet genoeg om te kunnnen killen.
Jij zoekt dan ook nooitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:41 schreef Lekiamh het volgende:
Nou, ik vind het niet spetterend.
Heb zelf helaas ook niets kunnen vinden...
Ja, nou nog mooier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |