Uhm, is toch logischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme mag niet meer zo te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Geweldig hoe zoveel PSV-ers en Feyenoorders voor AZ zijn, enkel omdat hun eigen club geen kampioen meer kan (of lijkt te) worden.
Briljante speler. Hoort gewoon samen met Koef in de basis te staan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef Darkestrah het volgende:
Lazovic loopt warm!Wat heb ik een hekel aan die man.
Neh, doe maar niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
Nijland kan beter terug gaan naar Groningen.
Geweldig om te zien dat alle Ajacieden hier voor Sparta zijn, enkel omdat Ajax het zelf niet meer in de hand heeft.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Geweldig hoe zoveel PSV-ers en Feyenoorders voor AZ zijn, enkel omdat hun eigen club geen kampioen meer kan (of lijkt te) worden.
Ze moeten toch tegenwicht bieden tegen de 'allesomvattende' koorknapenvereniging uit Amsterdam-Zuidoost?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Vreemd hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Als we het geld mogen houden heb je een deal.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
Nijland kan beter terug gaan naar Groningen.
Mwah, vind het wel een 0-0 wedstrijd en beide wel een paar kansen gehad, feyenoord ook gevaarlijker in de 2e helft.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef venomsnake het volgende:
NEC gaat nog wel scoren.
Die 2 regels die je net typte getuigt van net zoveel triestheid.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom elke fucking topic uitneidelijk wordt gesloten? tering
Dit, dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig om te zien dat alle Ajacieden hier voor Sparta zijn, enkel omdat Ajax het zelf niet meer in de hand heeft.
De 300-regel.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom elke fucking topic uitneidelijk wordt gesloten? tering
Klopt. Maar Feyenoord heeft dit siezoen gewoon alles tegen zitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel een 0-0 wedstrijd en beide wel een paar kansen gehad, feyenoord ook gevaarlijker in de 2e helft.
Omdat ze vol zijn bij 300 posts misschien?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
AZ komt zo 9 punten los van Ajax.
En een veel beter doelsaldo, dus eigenlijk 10 punten.
Waarom eigenlijk bij 301quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat ze vol zijn bij 300 posts misschien?
Logisch hè als een concurrent speelt en deze wedstrijd hartstikke belangrijk is?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig om te zien dat alle Ajacieden hier voor Sparta zijn, enkel omdat Ajax het zelf niet meer in de hand heeft.
Onzinredenatie want als ze de 9 punten goed maken lopen ze automatisch 6 goals in op het doelsaldo.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat negertje zeker? Saidi?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord heeft dit siezoen gewoon alles tegen zitten.
Bovendien kunnen ze dat snelle spelertje van NEC niet handelen.
Dat was met Ajax veel anders inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Eensquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Logisch hè als een concurrent speelt en deze wedstrijd hartstikke belangrijk is?.
Nee, we gaan liever als Feyenoorder compleet uit onze bol ( JAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
!!! ) als Heerenveen scoort of als AZ scoort
. Terwijl je zelf gewoon 12e staat.
Wat moet 'ie kosten? 1 miljoen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als we het geld mogen houden heb je een deal.
Zal wel kloppen, kleine negertje van NEC ja.. Ik weet niet hoe hij heet. Beetje vreemde naam heeft ie.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat negertje zeker? Saidi?
Gewoon een doodschop ala Bouaouzan verkopen.
120 minuten ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds hoeveel minuten heeft Sergio Romero de nul?
300 antwoorden op de topicstart.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk bij 301En niet gewoon 300...
Heb je al ooit gezien hoe hard Ajacieden hier juichen als PSV achter komt?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Logisch hè als een concurrent speelt en deze wedstrijd hartstikke belangrijk is?.
Nee, we gaan liever als Feyenoorder compleet uit onze bol ( JAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
waarom niet bij 302 of 299. Maak er een topic over aan zou ik zeggen. 0-0 teken ik voorquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk bij 301En niet gewoon 300...
Santi Kolk was iedergeval de laatste die tegen hem scoorde in November ( als je vorige week niet meetelt ) was hij de laatstequote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds hoeveel minuten heeft Sergio Romero de nul?
Ja dat blijkt met je 10 punten autistquote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef need2009 het volgende:
[..]
Klapjost, mmm, oke.
Ben iig realist.
Andersom gebeurd het net zo. Kneusjequote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Calimeroquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Ajacieden zijn sowieso Calimero's en Abouracourcixen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe hard Ajacieden hier juichen als PSV achter komt?_!
Dat was tot een aantal wedstrijden terug dan ook gewoon een concurrent van Ajax voor de titelquote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe hard Ajacieden hier juichen als PSV achter komt?_!
.
Rustig maar, niet te gefrustreerd, hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef iRobin het volgende:
[..]
Ja dat blijkt met je 10 punten autist
Winnen doen ze toch niet meerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef Darkestrah het volgende:
Gedverdemme, ik zie De Graafschap geen doelpunt meer maken.
Weeer een sherlock!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee echt?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Winnen doen ze toch niet meer
Dat vind ik net zo triestquote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Andersom gebeurd het net zo. Kneusje
Iets met pot verwijt de ketel me dunkt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Ntibazonkizaquote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel kloppen, kleine negertje van NEC ja.. Ik weet niet hoe hij heet. Beetje vreemde naam heeft ie.
Als het dadelijk 1-0 wordt voor NEC dan kruipen ook al die Ajacieden weer uit hun holletje.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was tot een aantal wedstrijden terug dan ook gewoon een concurrent van Ajax voor de titel [ afbeelding ].
Het zit blijkbaar erg diep als je gaat juichen voor AZ. Je bent toch voor je eigen club?
Als je het net zo triest vind, waarom noem je dan alleen Feyenoorders en PSVers?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo triest.
En je mag stoppen met mij kneusje noemen.
Net zo triest.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het dadelijk 1-0 wordt voor NEC dan kruipen ook al die Ajacieden weer uit hun holletje.
Praat geen onzin...
Eerlijkheid gebied te zeggen dat Feyenoord 2 punten is ingelopen op Ajax laatste 2 wekenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als het dadelijk 1-0 wordt voor NEC dan kruipen ook al die Ajacieden weer uit hun holletje.
Praat geen onzin...
PSV is nu geen concurrent meer zeker?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was tot een aantal wedstrijden terug dan ook gewoon een concurrent van Ajax voor de titel [ afbeelding ].
Het zit blijkbaar erg diep als je gaat juichen voor AZ. Je bent toch voor je eigen club?
Omdat Ajax nu niet speelt en ik hier nog geen Ajacieden heb zie juichen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je het net zo triest vind, waarom noem je dan alleen Feyenoorders en PSVers?
AZ wordt de terechte kampioen, we waren de enige concurrent maar 9 punten lopen we niet meer in.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
0-2 AZ, geluk van een kampioen zullen we maar zeggen
Geluk?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
0-2 AZ, geluk van een kampioen zullen we maar zeggen
Om de titel? Nee.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV is nu geen concurrent meer zeker?
De Graafschap uit is geen graadmeter, maar ik neem ze weer op als ze daarna punten blijven pakken.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV is nu geen concurrent meer zeker?
Jaloers dat AZ beter presteert met afbraakvoetbal dan PSV?quote:
Het heeft geen zin om verder in discussie te gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat Ajax nu niet speelt en ik hier nog geen Ajacieden heb zie juichen?
Valt weinig te juichen voor Ajacieden helaas.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig PSV'ers en Feyenoorders voor AZ zien juichen hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon een kutclub. Steeds kut spelen en toch winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaloers dat AZ beter presteert met afbraakvoetbal dan PSV?![]()
(Nee, geen sneer jegens jou, alleen een vraag.)
Volgens mij alleen ikquote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig PSV'ers en Feyenoorders voor AZ zien juichen hoor.
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal, en hoewel PSV en Feyenoord niet doen wat je van een 'topclub' mag verwachten, is de subtop in NL echt veel lastiger geworden (NEC, Twente, heerenveen, Groningen, en begin dit seizoen NAC).quote:
Afellay...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft de 3e gemaaktDie heb ik gemist
.
Afellayquote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
De man van 4 miljoen mag nog even meedoen.
Afellay.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
.
Zoals van Hanegem al zei: "Altijd als Ajax geen kampioen word is het de kampioen van de armoe"quote:
Prima voetbal, zakelijk voetbal. Vroeger noemde we dat een ordinaire counterploeg of een vieze Italiaans voetbalstijlquote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal, en hoewel PSV en Feyenoord niet doen wat je van een 'topclub' mag verwachten, is de subtop in NL echt veel lastiger geworden (NEC, Twente, heerenveen, Groningen, en begin dit seizoen NAC).
?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal
Een beetje realisme kan geen kwaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal.
Gast, je zegt zelf dat PSV geen concurrent is voor de titel. Dan kunnen we kiezen: Of Ajax of AZ wordt kampioen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste PSV'ers en Feyenoorders dan hopen dat AZ kampioen wordt. AZ is niet al een jarenlange concurrent. Ik zou het zelfs leuk vinden als een club als AZ kampioen wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zijn groot.....quote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Prima voetbal, zakelijk voetbal. Vroeger noemde we dat een ordinaire counterploeg of een vieze Italiaans voetbalstijl
Maar wij hebben wel de meeste kampioenschappen van NLquote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, je zegt zelf dat PSV geen concurrent is voor de titel. Dan kunnen we kiezen: Of Ajax of AZ wordt kampioen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste PSV'ers en Feyenoorders dan hopen dat AZ kampioen wordt. AZ is niet al een jarenlange concurrent. Ik zou het zelfs leuk vinden als een club als AZ kampioen wordt.
Plus dat het gewoon leuk is als Ajax straks voor de 5e maal op rij geen kampioen is geworden. En dan slechts 2 keer in de laatste 11 jaar. Dat vinden wij gewoon leuk.
Degelijk lelijk voetbal.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal,
+ Ajax, dus het is een armoedig jaar in de top.quote:en hoewel PSV en Feyenoord niet doen wat je van een 'topclub' mag verwachten,
Dat is een beetje waar. Het lijkt ook heel wat als je de traditionele topclubs kunt bijbenen.quote:is de subtop in NL echt veel lastiger geworden (NEC, Twente, heerenveen, Groningen, en begin dit seizoen NAC).
Die term is altijd zo dramatisch. Die wordt elk jaar gehanteerd en slaat elk jaar nergens op.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Iedere kampioen is de kampioen van de armoede.
Ajax en PSV zijn elkaars concurrenten voor plek 7.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef RayMania het volgende:
Gifbeker blijkt maar vol voor Feyenoord, ongelooflijk.
Onterechte nederlaag.
ok welke is het nouquote:
[ Bericht 13% gewijzigd door RayMania op 01-02-2009 16:31:40 ]
Teren op het verleden, daar zijn jullie de enige, echte, ware kampioen in.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel de meeste kampioenschappen van NL [ afbeelding ]
Wat dacht je van een gifbeker zonder bodem?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef RayMania het volgende:
Gifbeker blijkt maar vol voor Feyenoord, ongelooflijk.
Onterechte nederlaag.
Die ontlading is toch mooi. Pure opluchting.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat Been nog durft te juichen na zo'n wanvertoning
Zo simpel en triest antwoord.. Kan je werkelijk overal op zeggen. Je mag toch zeggen dat het niet een aantrekkelijke manier van voetbal is...quote:
Wat horen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit gaat Been nog veel horen volgend seizoen.
Ik ben niet voor Ajax hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals van Hanegem al zei: "Altijd als Ajax geen kampioen word is het de kampioen van de armoe"
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
In blesuretijd
Ik dacht dat Braamhaar direct affloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 01-02-2009 16:31:23 ]
Tot een aantal wedstrijden terug (voor de winterstop) vond ik de titel gewoon nog gaan tussen AZ, Ajax, PSV en FC Twente. Tot vorige week kon je zeggen dat het tussen AZ en Ajax ging, maar nu gaat AZ natuurlijk kampioen worden (tenzij er een godswonder ontstaat). Meer dan terecht overigens als AZ kampioen wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, je zegt zelf dat PSV geen concurrent is voor de titel. Dan kunnen we kiezen: Of Ajax of AZ wordt kampioen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste PSV'ers en Feyenoorders dan hopen dat AZ kampioen wordt. AZ is niet al een jarenlange concurrent. Ik zou het zelfs leuk vinden als een club als AZ kampioen wordt.
Plus dat het gewoon leuk is als Ajax straks voor de 5e maal op rij geen kampioen is geworden. En dan slechts 2 keer in de laatste 11 jaar. Dat vinden wij gewoon leuk.
Veendam uit is nog lastig zat voor dit Feyenoordquote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Been lacht als een boer met kiespijn. Wat zal ie huilen als hij volgend jaar naar de Langeleegte mag.
Waarom zou AZ kampioen van de armoede zijn? Winnen ze niet gewoon bijna elke wedstrijd?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Iedere kampioen is de kampioen van de armoede.
Ajax en PSV zijn elkaars concurrenten voor plek 7.
Oké, ik dacht dat Van Hanegem dat bedoelde, en dus jij aangezien je die quote 'leende'.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Raymania kom er maar in
....dan wordt hij wel meteen in zijn eerste seizoen kampioenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Been lacht als een boer met kiespijn. Wat zal ie huilen als hij volgend jaar naar de Langeleegte mag.
Het lijkt me vrij logisch dat Feyenoorders het leuk vinden als Heerenveen scoort tegen Ajax.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tot een aantal wedstrijden terug (voor de winterstop) vond ik de titel gewoon nog gaan tussen AZ, Ajax, PSV en FC Twente. Tot vorige week kon je zeggen dat het tussen AZ en Ajax ging, maar nu gaat AZ natuurlijk kampioen worden (tenzij er een godswonder ontstaat). Meer dan terecht overigens als AZ kampioen wordt.
Ik snap ook wel dat de PSV-ers en Feyenoorders willen dat AZ kampioen wordt, alleen ik snap niet dat je daarom extreem moet juichen op een forum. Maar dat zal aan mij liggen.
Er wordt zelfs extreem gejuicht als NEC scoort tegen Feyenoord.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tot een aantal wedstrijden terug (voor de winterstop) vond ik de titel gewoon nog gaan tussen AZ, Ajax, PSV en FC Twente. Tot vorige week kon je zeggen dat het tussen AZ en Ajax ging, maar nu gaat AZ natuurlijk kampioen worden (tenzij er een godswonder ontstaat). Meer dan terecht overigens als AZ kampioen wordt.
Ik snap ook wel dat de PSV-ers en Feyenoorders willen dat AZ kampioen wordt, alleen ik snap niet dat je daarom extreem moet juichen op een forum. Maar dat zal aan mij liggen.
Zijn tweede al.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
....dan wordt hij wel meteen in zijn eerste seizoen kampioen![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel meer ploegen deze week
[ afbeelding ]
Bouaouzan had die faalhaas doormidden moeten schoppen. Dan zou die Kevin uit zijn lijden verlost worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef buddyb het volgende:
[..]
tja, als hofland de leider in je verdediging is...
Wat een mongool zegquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd maar 3 punten tussen nr's 11 en 16quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat wordt spanend de komende week , het staat nog erg dicht bij elkaar onderin.
Dan is elke kampioen op die van de Premier League en Primera Division dus de kampioen van de armoede?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Barca het volgende:
De kwaliteit van onze Mickey mouse competitie is gewoon armoedig. Ook als Ajax kampioen zou worden, zijn zij de kampioen van de armoede.
haha touchéquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:24 schreef Spougle het volgende:
AZ kampioen nou ja beter dan PSV is weer een keer wat anders.
Wtf, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Barca het volgende:
De kwaliteit van onze Mickey mouse competitie is gewoon armoedig. Ook als Ajax kampioen zou worden, zijn zij de kampioen van de armoede.
Alsjeblieft:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef Chadi het volgende:
Wat een mooie kopbal .. geweldige vrije trap.
Iemand een gifje?
daar bedoel ik niet de gif beker van feyenoord mee
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Barca het volgende:
Ja hoor ... Feyenoord kampioen van de eerste divisie. NOT!! Degradatie naar de hoofdklasse zie ik eerder gebeuren!
Dat ook wel. Maar al zoveel wedstrijden niet winnen. Ze hebben nou ook weer niet de slechtste spelers van de Eredivisie...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef buddyb het volgende:
[..]
tja, als hofland de leider in je verdediging is...
Als ik moet kiezen tussen AZ, Feyenoord of PSV, dan kies ik dit seizoen voor AZ. Niet omdat ik een extreme hekel heb aan PSV en Feyenoord (tuurlijk heb ik er wel een hekel aan, dûhquote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er wordt zelfs extreem gejuicht als NEC scoort tegen Feyenoord.
Ik hoop gewoon echt dat AZ kampioen wordt. Ik woon zelf in Amsterdam en het zullen zware tijden voor mij zijn als Ajax ooit eens kampioen wordt.
Maak je niet druk, reactie van een calimero.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waarom zou AZ kampioen van de armoede zijn? Winnen ze niet gewoon bijna elke wedstrijd?
overdrijven is ook een vak hoor. Ze degraderen echt nietquote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Barca het volgende:
Ja hoor ... Feyenoord kampioen van de eerste divisie. NOT!! Degradatie naar de hoofdklasse zie ik eerder gebeuren!
quote:
Kan je niet naar SPT verhuizen en een andere sport volgen? Je hebt echt het voetbalverstand van een pinda.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Barca het volgende:
Ajax heeft welgeteld na 3 wedstrijden als nr2, 3 puntenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord heeft welgeteld na 20 wedstrijden 20 punten![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak hoor. Ze degraderen echt nietFC Twente had ook een keer waar bij ze zeiden van: "Die degraderen nooit" en aan het einde van het seizoen gebeurde het ongemogelijke toch en degradeerde. Dus niets is onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt toch niet zeggen dat het niveau van onze Mickey mouse competitie vergelijkbaar is met de Premier League, Primera Division en Serie A? Denk dat ook de Duitse en Franse competitie van een hoger niveau zijn dan de Nederlandse.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dan is elke kampioen op die van de Premier League en Primera Division dus de kampioen van de armoede?![]()
Moet je nagaan hoe goed we de rest hebben gespeeld dat we dan nog steeds 2de staan!1!!111!1EINZquote:Op zondag 1 februari 2009 16:34 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ajax heeft welgeteld na 3 wedstrijden als nr2, 3 punten![]()
Wow alles goed met je?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed we de rest hebben gespeeld dat we dan nog steeds 2de staan!1!!111!1EINZ![]()
![]()
Feyenoord heeft een gifbad ondertussen, badkuip vol en die bodem is nog niet in zicht. Ik krijg wel een klein deja vu met vorig jaar, alleen dan met AZ in de hoofdrol. Hoewel dat uiteindelijk ook nog wel losliep wat betreft degradatie en zo.quote:
Dat is in totaal meer dan 2 keer zoveel als feyenoord over 20 wedstrijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:34 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ajax heeft welgeteld na 3 wedstrijden als nr2, 3 punten![]()
En beide hebben ze niksquote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is in totaal meer dan 2 keer zoveel als feyenoord over 20 wedstrijden
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is in totaal meer dan 2 keer zoveel als feyenoord over 20 wedstrijden
Ik denk dat aardappels over het algemeen groter zijn dan pinda's. Wat denk jij?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat het niveau van onze Mickey mouse competitie vergelijkbaar is met de Premier League, Primera Division en Serie A? Denk dat ook de Duitse en Franse competitie van een hoger niveau zijn dan de Nederlandse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag was niet voor jou maar ...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat aardappels over het algemeen groter zijn dan pinda's. Wat denk jij?
de kampioen van Nederland is altijd de kampioen van de armoede als je het vergelijkt met de kampioen van Engeland, Spanje, Italië, Duitsland en Frankrijk.
En dan doel ik niet op het budget maar de voetbalkwaliteit.Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
ajax hoeft niet te spelen in 22ste speelrondequote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
21 ste speelronde :
03-feb-2009 20:15 Ajax - Heracles Almelo
03-feb-2009 20:00 Vitesse - sc Heerenveen
03-feb-2009 20:00 Willem II - FC Volendam
04-feb-2009 20:00 AZ - Roda JC
04-feb-2009 21:00 FC Groningen - N.E.C.
04-feb-2009 19:00 FC Twente - NAC Breda
04-feb-2009 20:00 FC Utrecht - De Graafschap
04-feb-2009 20:00 Feyenoord - Sparta Rotterdam
05-feb-2009 20:00 PSV - ADO Den Haag
22 ste speelronde :
07-feb-2009 19:45 AZ - Willem II
07-feb-2009 19:45 sc Heerenveen - NAC Breda
07-feb-2009 20:45 Heracles Almelo - N.E.C.
07-feb-2009 18:45 Roda JC - Sparta Rotterdam
08-feb-2009 14:30 De Graafschap - FC Twente
08-feb-2009 12:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
08-feb-2009 14:30 FC Volendam - PSV
08-feb-2009 14:30 Feyenoord - FC Groningen
Lijkt wel of AZ altijd tegen de 'slechtere' clubs speeltquote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
21 ste speelronde :
22 ste speelronde :
Oeps die is weggevallen , die zijn welkom in Arnhemquote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ajax hoeft niet te spelen in 22ste speelronde
Moet kunnen voor jullie.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Oeps die is weggevallen , die zijn welkom in Arnhem
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:41 schreef Adelante het volgende:
die superboer die de grensrechter neerbeukt
Dat wordt dus ook niks met de Graafschap komende weken..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
21 ste speelronde :
22 ste speelronde :
08-feb-2009 12:30 Vitesse - Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |