Vreemd hè?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Geweldig hoe zoveel PSV-ers en Feyenoorders voor AZ zijn, enkel omdat hun eigen club geen kampioen meer kan (of lijkt te) worden.
Als we het geld mogen houden heb je een deal.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
Nijland kan beter terug gaan naar Groningen.
Mwah, vind het wel een 0-0 wedstrijd en beide wel een paar kansen gehad, feyenoord ook gevaarlijker in de 2e helft.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef venomsnake het volgende:
NEC gaat nog wel scoren.
Die 2 regels die je net typte getuigt van net zoveel triestheid.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Geweldig hoe zoveel PSV-ers en Feyenoorders voor AZ zijn, enkel omdat hun eigen club geen kampioen meer kan (of lijkt te) worden.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom elke fucking topic uitneidelijk wordt gesloten? tering
Dit, dus.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig om te zien dat alle Ajacieden hier voor Sparta zijn, enkel omdat Ajax het zelf niet meer in de hand heeft.
De 300-regel.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom elke fucking topic uitneidelijk wordt gesloten? tering
Klopt. Maar Feyenoord heeft dit siezoen gewoon alles tegen zitten.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel een 0-0 wedstrijd en beide wel een paar kansen gehad, feyenoord ook gevaarlijker in de 2e helft.
Omdat ze vol zijn bij 300 posts misschien?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef buddyb het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |