Jaloers dat AZ beter presteert met afbraakvoetbal dan PSV?quote:
Het heeft geen zin om verder in discussie te gaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat Ajax nu niet speelt en ik hier nog geen Ajacieden heb zie juichen?
Valt weinig te juichen voor Ajacieden helaas.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig PSV'ers en Feyenoorders voor AZ zien juichen hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon een kutclub. Steeds kut spelen en toch winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jaloers dat AZ beter presteert met afbraakvoetbal dan PSV?![]()
(Nee, geen sneer jegens jou, alleen een vraag.)
Volgens mij alleen ikquote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij weinig PSV'ers en Feyenoorders voor AZ zien juichen hoor.
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal, en hoewel PSV en Feyenoord niet doen wat je van een 'topclub' mag verwachten, is de subtop in NL echt veel lastiger geworden (NEC, Twente, heerenveen, Groningen, en begin dit seizoen NAC).quote:
Afellay...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft de 3e gemaaktDie heb ik gemist
.
Afellayquote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
De man van 4 miljoen mag nog even meedoen.
Afellay.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef -SG- het volgende:
.
Zoals van Hanegem al zei: "Altijd als Ajax geen kampioen word is het de kampioen van de armoe"quote:
Prima voetbal, zakelijk voetbal. Vroeger noemde we dat een ordinaire counterploeg of een vieze Italiaans voetbalstijlquote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal, en hoewel PSV en Feyenoord niet doen wat je van een 'topclub' mag verwachten, is de subtop in NL echt veel lastiger geworden (NEC, Twente, heerenveen, Groningen, en begin dit seizoen NAC).
?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |