quote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Raymania kom er maar in
....dan wordt hij wel meteen in zijn eerste seizoen kampioenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Been lacht als een boer met kiespijn. Wat zal ie huilen als hij volgend jaar naar de Langeleegte mag.
Het lijkt me vrij logisch dat Feyenoorders het leuk vinden als Heerenveen scoort tegen Ajax.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tot een aantal wedstrijden terug (voor de winterstop) vond ik de titel gewoon nog gaan tussen AZ, Ajax, PSV en FC Twente. Tot vorige week kon je zeggen dat het tussen AZ en Ajax ging, maar nu gaat AZ natuurlijk kampioen worden (tenzij er een godswonder ontstaat). Meer dan terecht overigens als AZ kampioen wordt.
Ik snap ook wel dat de PSV-ers en Feyenoorders willen dat AZ kampioen wordt, alleen ik snap niet dat je daarom extreem moet juichen op een forum. Maar dat zal aan mij liggen.
Er wordt zelfs extreem gejuicht als NEC scoort tegen Feyenoord.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tot een aantal wedstrijden terug (voor de winterstop) vond ik de titel gewoon nog gaan tussen AZ, Ajax, PSV en FC Twente. Tot vorige week kon je zeggen dat het tussen AZ en Ajax ging, maar nu gaat AZ natuurlijk kampioen worden (tenzij er een godswonder ontstaat). Meer dan terecht overigens als AZ kampioen wordt.
Ik snap ook wel dat de PSV-ers en Feyenoorders willen dat AZ kampioen wordt, alleen ik snap niet dat je daarom extreem moet juichen op een forum. Maar dat zal aan mij liggen.
Zijn tweede al.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
....dan wordt hij wel meteen in zijn eerste seizoen kampioen![]()
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel meer ploegen deze week
[ afbeelding ]
Bouaouzan had die faalhaas doormidden moeten schoppen. Dan zou die Kevin uit zijn lijden verlost worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef buddyb het volgende:
[..]
tja, als hofland de leider in je verdediging is...
Wat een mongool zegquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd maar 3 punten tussen nr's 11 en 16quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat wordt spanend de komende week , het staat nog erg dicht bij elkaar onderin.
Dan is elke kampioen op die van de Premier League en Primera Division dus de kampioen van de armoede?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Barca het volgende:
De kwaliteit van onze Mickey mouse competitie is gewoon armoedig. Ook als Ajax kampioen zou worden, zijn zij de kampioen van de armoede.
haha touchéquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:24 schreef Spougle het volgende:
AZ kampioen nou ja beter dan PSV is weer een keer wat anders.
Wtf, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Barca het volgende:
De kwaliteit van onze Mickey mouse competitie is gewoon armoedig. Ook als Ajax kampioen zou worden, zijn zij de kampioen van de armoede.
Alsjeblieft:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef Chadi het volgende:
Wat een mooie kopbal .. geweldige vrije trap.
Iemand een gifje?
daar bedoel ik niet de gif beker van feyenoord mee
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Barca het volgende:
Ja hoor ... Feyenoord kampioen van de eerste divisie. NOT!! Degradatie naar de hoofdklasse zie ik eerder gebeuren!
Dat ook wel. Maar al zoveel wedstrijden niet winnen. Ze hebben nou ook weer niet de slechtste spelers van de Eredivisie...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef buddyb het volgende:
[..]
tja, als hofland de leider in je verdediging is...
Als ik moet kiezen tussen AZ, Feyenoord of PSV, dan kies ik dit seizoen voor AZ. Niet omdat ik een extreme hekel heb aan PSV en Feyenoord (tuurlijk heb ik er wel een hekel aan, dûhquote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er wordt zelfs extreem gejuicht als NEC scoort tegen Feyenoord.
Ik hoop gewoon echt dat AZ kampioen wordt. Ik woon zelf in Amsterdam en het zullen zware tijden voor mij zijn als Ajax ooit eens kampioen wordt.
Maak je niet druk, reactie van een calimero.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Waarom zou AZ kampioen van de armoede zijn? Winnen ze niet gewoon bijna elke wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |