quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Palmboom313 het volgende:
In blesuretijd
Ik dacht dat Braamhaar direct affloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door RayMania op 01-02-2009 16:31:23 ]
Tot een aantal wedstrijden terug (voor de winterstop) vond ik de titel gewoon nog gaan tussen AZ, Ajax, PSV en FC Twente. Tot vorige week kon je zeggen dat het tussen AZ en Ajax ging, maar nu gaat AZ natuurlijk kampioen worden (tenzij er een godswonder ontstaat). Meer dan terecht overigens als AZ kampioen wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, je zegt zelf dat PSV geen concurrent is voor de titel. Dan kunnen we kiezen: Of Ajax of AZ wordt kampioen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste PSV'ers en Feyenoorders dan hopen dat AZ kampioen wordt. AZ is niet al een jarenlange concurrent. Ik zou het zelfs leuk vinden als een club als AZ kampioen wordt.
Plus dat het gewoon leuk is als Ajax straks voor de 5e maal op rij geen kampioen is geworden. En dan slechts 2 keer in de laatste 11 jaar. Dat vinden wij gewoon leuk.
Veendam uit is nog lastig zat voor dit Feyenoordquote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Zwansen het volgende:
Been lacht als een boer met kiespijn. Wat zal ie huilen als hij volgend jaar naar de Langeleegte mag.
Waarom zou AZ kampioen van de armoede zijn? Winnen ze niet gewoon bijna elke wedstrijd?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Iedere kampioen is de kampioen van de armoede.
Ajax en PSV zijn elkaars concurrenten voor plek 7.
Oké, ik dacht dat Van Hanegem dat bedoelde, en dus jij aangezien je die quote 'leende'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |