quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
AZ komt zo 9 punten los van Ajax.
En een veel beter doelsaldo, dus eigenlijk 10 punten.
Waarom eigenlijk bij 301quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat ze vol zijn bij 300 posts misschien?
Logisch hè als een concurrent speelt en deze wedstrijd hartstikke belangrijk is?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig om te zien dat alle Ajacieden hier voor Sparta zijn, enkel omdat Ajax het zelf niet meer in de hand heeft.
Onzinredenatie want als ze de 9 punten goed maken lopen ze automatisch 6 goals in op het doelsaldo.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat negertje zeker? Saidi?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord heeft dit siezoen gewoon alles tegen zitten.
Bovendien kunnen ze dat snelle spelertje van NEC niet handelen.
Dat was met Ajax veel anders inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef RayMania het volgende:
Geweldig hoe zoveel PSV-ers en Feyenoorders voor AZ zijn, enkel omdat hun eigen club geen kampioen meer kan (of lijkt te) worden.
Eensquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Logisch hè als een concurrent speelt en deze wedstrijd hartstikke belangrijk is?.
Nee, we gaan liever als Feyenoorder compleet uit onze bol ( JAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
!!! ) als Heerenveen scoort of als AZ scoort
. Terwijl je zelf gewoon 12e staat.
Wat moet 'ie kosten? 1 miljoen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als we het geld mogen houden heb je een deal.
Zal wel kloppen, kleine negertje van NEC ja.. Ik weet niet hoe hij heet. Beetje vreemde naam heeft ie.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat negertje zeker? Saidi?
Gewoon een doodschop ala Bouaouzan verkopen.
120 minuten ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds hoeveel minuten heeft Sergio Romero de nul?
300 antwoorden op de topicstart.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk bij 301En niet gewoon 300...
Heb je al ooit gezien hoe hard Ajacieden hier juichen als PSV achter komt?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Logisch hè als een concurrent speelt en deze wedstrijd hartstikke belangrijk is?.
Nee, we gaan liever als Feyenoorder compleet uit onze bol ( JAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
waarom niet bij 302 of 299. Maak er een topic over aan zou ik zeggen. 0-0 teken ik voorquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk bij 301En niet gewoon 300...
Santi Kolk was iedergeval de laatste die tegen hem scoorde in November ( als je vorige week niet meetelt ) was hij de laatstequote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds hoeveel minuten heeft Sergio Romero de nul?
Ja dat blijkt met je 10 punten autistquote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef need2009 het volgende:
[..]
Klapjost, mmm, oke.
Ben iig realist.
Andersom gebeurd het net zo. Kneusjequote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Calimeroquote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Ajacieden zijn sowieso Calimero's en Abouracourcixen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe hard Ajacieden hier juichen als PSV achter komt?_!
Dat was tot een aantal wedstrijden terug dan ook gewoon een concurrent van Ajax voor de titelquote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je al ooit gezien hoe hard Ajacieden hier juichen als PSV achter komt?_!
.
Rustig maar, niet te gefrustreerd, hahaquote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef iRobin het volgende:
[..]
Ja dat blijkt met je 10 punten autist
Winnen doen ze toch niet meerquote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef Darkestrah het volgende:
Gedverdemme, ik zie De Graafschap geen doelpunt meer maken.
Weeer een sherlock!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee echt?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Winnen doen ze toch niet meer
Dat vind ik net zo triestquote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Andersom gebeurd het net zo. Kneusje
Iets met pot verwijt de ketel me dunkt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Ntibazonkizaquote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel kloppen, kleine negertje van NEC ja.. Ik weet niet hoe hij heet. Beetje vreemde naam heeft ie.
Als het dadelijk 1-0 wordt voor NEC dan kruipen ook al die Ajacieden weer uit hun holletje.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was tot een aantal wedstrijden terug dan ook gewoon een concurrent van Ajax voor de titel [ afbeelding ].
Het zit blijkbaar erg diep als je gaat juichen voor AZ. Je bent toch voor je eigen club?
Als je het net zo triest vind, waarom noem je dan alleen Feyenoorders en PSVers?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo triest.
En je mag stoppen met mij kneusje noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |