Gast, je zegt zelf dat PSV geen concurrent is voor de titel. Dan kunnen we kiezen: Of Ajax of AZ wordt kampioen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste PSV'ers en Feyenoorders dan hopen dat AZ kampioen wordt. AZ is niet al een jarenlange concurrent. Ik zou het zelfs leuk vinden als een club als AZ kampioen wordt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was tot een aantal wedstrijden terug dan ook gewoon een concurrent van Ajax voor de titel [ afbeelding ].
Het zit blijkbaar erg diep als je gaat juichen voor AZ. Je bent toch voor je eigen club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zijn groot.....quote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Prima voetbal, zakelijk voetbal. Vroeger noemde we dat een ordinaire counterploeg of een vieze Italiaans voetbalstijl
Maar wij hebben wel de meeste kampioenschappen van NLquote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, je zegt zelf dat PSV geen concurrent is voor de titel. Dan kunnen we kiezen: Of Ajax of AZ wordt kampioen. Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste PSV'ers en Feyenoorders dan hopen dat AZ kampioen wordt. AZ is niet al een jarenlange concurrent. Ik zou het zelfs leuk vinden als een club als AZ kampioen wordt.
Plus dat het gewoon leuk is als Ajax straks voor de 5e maal op rij geen kampioen is geworden. En dan slechts 2 keer in de laatste 11 jaar. Dat vinden wij gewoon leuk.
Degelijk lelijk voetbal.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onzin. AZ speelt gewoon het hele seizoen prima voetbal,
+ Ajax, dus het is een armoedig jaar in de top.quote:en hoewel PSV en Feyenoord niet doen wat je van een 'topclub' mag verwachten,
Dat is een beetje waar. Het lijkt ook heel wat als je de traditionele topclubs kunt bijbenen.quote:is de subtop in NL echt veel lastiger geworden (NEC, Twente, heerenveen, Groningen, en begin dit seizoen NAC).
Die term is altijd zo dramatisch. Die wordt elk jaar gehanteerd en slaat elk jaar nergens op.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:22 schreef Barca het volgende:
Iedere kampioen is de kampioen van de armoede.
Ajax en PSV zijn elkaars concurrenten voor plek 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |