Weet je wel wat Cruiff wou doen dan? Heel veel mensen ontslaan in de jeugdopleidingen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vond het al zwaar arrogant dat ie Cruijff niet nodig dacht te hebben. Dan spoor je gewoon niet. Iedereen kan Cruijff gebruiken. Iemand die in het verleden uitzonderlijke successen behaalde én in zijn denken met de tijd meegaat.
Niet alleen de beste voetballer, maar ook de beste coach uit Nederland ooit. Dat was wat Ajax nodig had. Niet de zoveelste trainer die net aan komt kloppen en op basis van zijn verleden als speler geacht wordt ook zomaar te kunnen coachen.
quote:
Geen crisis wat mij betreft, maar ik zie het halen van de landstitel wel ernstig somber in.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het alweer crisis?
Schiet iedereen Van Basten alweer af?.
Dus dan laat je maar lekker een rotte situatie voortdurenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:14 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Weet je wel wat Cruiff wou doen dan? Heel veel mensen ontslaan in de jeugdopleidingen.
Het was veel te rigoureus en Cruifjf neemt nooit verantwoordelijkheid. Lekker makkelijk beetje lullen in een column
Gezien het feit dat je je columns zo aanprijst, sta je vast wel open voor enige kritiek. Ik vind ze echt van een gigantisch infantiel baggerniveau. Ik krijg tijdens het lezen voornamelijk zin om uit pure frustratie een naald door m'n plasbuis te jagen. Gratis tip: koop een dagboek.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:15 schreef Barca het volgende:
Bassie![]()
Of AZ punten gaat morsen? Misschien. Het kan ook zijn dat ze met sprankelend spel gaan winnen.
En daarnaast krijgen ze geen doelpunt meer tegenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:13 schreef RayMania het volgende:
We zeggen al weken dat AZ punten gaat verspelen, omdat zij slecht spelen, maar voorlopig winnen ze met slecht spelen van Utrecht, Heracles, De Graafschap, Volendam en Sparta. Wedden dat ze straks wèl goed spelen tegen de betere clubs?
Ook nog argumenten?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:27 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je je columns zo aanprijst, sta je vast wel open voor enige kritiek. Ik vind ze echt van een gigantisch infantiel baggerniveau. Ik krijg tijdens het lezen voornamelijk zin om uit pure frustratie een naald door m'n plasbuis te jagen. Gratis tip: koop een dagboek.
Groetjes van Bert.
Hij heeft wel gewoon gelijk. Ajax koopt ieder jaar weer veel te dure spelers van subtoppers, en oh wat zullen ze onverslaanbaar zijn, maar het brengt je elk jaar geen fuck.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef denthemen het volgende:
Gefeliciteerd met AZ en PSV. Jammer van Feyenoord. Ook nog gefeliciteerd met het gelijkspel van Sunderland. Nu hopen dat Liverpool ook nog wint. En Anderlecht hebben die gewonnen?
Heb ik nu al je clubs gehad?
Wat moeten we dan? Met slechte spitsen, niet bewezen spitsen, kampioen proberen te worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk. Ajax koopt ieder jaar weer veel te dure spelers van subtoppers, en oh wat zullen ze onverslaanbaar zijn, maar het brengt je elk jaar geen fuck.
Dat je het kampioenschap niet meer in haden hebt, ligt echt niet aan het gebrek aan Dembele
Kom op man. Je hebt nu al op papier verreweg de beste aanvalslinie van Nederland. En dan lukt het eventjes niet en dan moet Dembele ook maar even gehaald wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
Wat moeten we dan? Met slechte spitsen, niet bewezen spitsen, kampioen proberen te worden?
We hebben maar een echte nummer 9. Dat is niet iets voor een topclub, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:38 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Kom op man. Je hebt nu al op papier verreweg de beste aanvalslinie van Nederland. En dan lukt het eventjes niet en dan moet Dembele ook maar even gehaald worden![]()
Is daar een bron voor? Want dan zakken we wel heel hard wegquote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
2 inderdaad, waarvan de laatste tegen sowieso een grote Europese club.
Hier staat het één en ander beschrevenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Is daar een bron voor? Want dan zakken we wel heel hard weg
Volgens dat artikel is association 13-15 een land met 2 deelnemers..quote:Second qualifying round for champions
3 winners from the first qualifying round
31 champions from associations 16-47 (excluding Liechtenstein)
Third qualifying round for champions
17 winners from the second qualifying round
3 champions from associations 13-15
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:43 schreef thewishmaster het volgende:
Sulejmani, Cvitanich en Suarez zijn afzonderlijk hele goede aanvallers, het is alleen zo jammer dat het samenspel zo dramatisch verloopt. Het enige alternatief is Leonardo die alleen maar loopt te dribbelen en nooit overspeelt.
quote:Third qualifying round
[edit] Champions qualifying
The following teams are expected to enter in the third qualifying round for Champions, joined by the 17 winners of the second qualifying round:
Champions of Belgian First Division 2008-09
Champions of Super League Greece 2008-09
Champions of Gambrinus liga 2008-09
[edit] Non-champions qualifying
The following teams are expected to compete in the third qualifying round for non-champions:
Dynamo Moscow
Runners-up of Liga I 2008-09
Runners-up of Portuguese Liga 2008-09
Runners-up of Eredivisie 2008-09
Runners-up of Scottish Premier League 2008-09
Runners-up of Süper Lig 2008-09
Runners-up of Ukrainian Premier League 2008-09
Runners-up of Belgian First Division 2008-09
Playoff Group Winners of Super League Greece 2008-09
Runners-up of Gambrinus liga 2008-09
Het laatste wat ze moeten doen is wat mij betreft geld investeren in weer een aanvaller hoor. Komende zomer is het tijd om wat aan de verdediging te doen en een goede middenvelder erbij. Er moet natuurlijk wel eventueel een vervanger voor Suarez aangetrokken worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het is natuurlijk veel makkelijker om weer 16 miljoen aan een aanvaller te besteden, dan hier iets aan te doen.
Een thuiswedstrijd tegen degradatiekandidaat ADO Den Haagquote:Op zondag 1 februari 2009 17:51 schreef RayMania het volgende:
Ach, en een thuiswedstrijd hiervoor vond Suárez Cvitanich drie keer.
Zegt niets.
Als Ajax in dat geval de eerste ronde zou overleven (met potentiële tegenstanders als Fenerbahce, Celtic of Benfica), spelen ze daarna dus nog tegen een nr. 4 of 3 uit een A-land (potentieel Arsenal of AS Roma). Ander vaatje dan Slavia Praag, Kopenhagen of Dinamo Zagreb dus.quote:
Ja, dus? Volgens mij is het nog altijd één van de 34. AZ wist niet van ADO te winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:52 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een thuiswedstrijd tegen degradatiekandidaat ADO Den Haag.
Nou ja, dat lukt AZ toch ook aardigquote:Op zondag 1 februari 2009 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat moeten we dan? Met slechte spitsen, niet bewezen spitsen, kampioen proberen te worden?
Dat weet ik. Ik was even blij dat ik bijval kreeg van iemand die ook ziet dat het aan de uitvoering ligt, en niet aan het gebrek aan nog een miljoenspits.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef thewishmaster het volgende:
Het laatste wat ze moeten doen is wat mij betreft geld investeren in weer een aanvaller hoor. Komende zomer is het tijd om wat aan de verdediging te doen en een goede middenvelder erbij. Er moet natuurlijk wel eventueel een vervanger voor Suarez aangetrokken worden.
Ach ... laat jouw mening me nu niet interesseren.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja. Maar neem het nou maar van me aan.
Zwakke verdediging, zeer matig middenveld, zeer slechte coach.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef finsdefis het volgende:
Wat wij missen is een echt middenveld. We hebben geen fatsoenlijke doorvoer. Steek z'n lange ballen halen absoluut niks uit, en de verdediging kan niet op het middenveld rekenen om de bal naar de aanval te krijgen en als we Vertonghen of Vermaelen missen gaat het achterin al snel fout.
Sulejmani moet op de zijkant en niet in combo met Suarez.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef RayMania het volgende:
Ik weet ook wel dat we Van Basten tijd moeten geven, maar over sommige dingen baal ik gewoon ontzettend. Vooral Sulejmani die niet uit de verf komt, hoe komt dat toch?
Geen kampioen worden okay, ik denk dat je dat ook niet gelijk mag verwachten, maar als we zelfs geen tweede gaan worden (Twente nadert), dan zit ik toch te billenknijpen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |