Geen punten verliezen tegen alle clubs uit het linkerrijtje? Ze hebben gespeeld tegen de nummers 13, 17 en 18.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef TIM-846 het volgende:
AZ kampioen![]()
Die gaan echt geen punten meer verliezen. Hoe geflatteerd de zege ook weer mag zijn vandaag. Deze wedstrijden winnen zij wel. Ajax laat in dit soort potten bijna altijd punten liggen.
Ach dat dachten we ook toen Cocu, Alex,Gomes en Farfan weggingen bij PSV en die werden nog steeds kampioen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:17 schreef BoerBert het volgende:
Hopelijk wordt AZ van de zomer eens flink leeggekocht...
Toen Gomes wegging liep het daar behoorlijk mis hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat dachten we ook toen Cocu, Alex,Gomes en Farfan weggingen bij PSV en die werden nog steeds kampioen.
Klopt. Misschien gaat AZ nog 9 punten verspelen. Maar Ajax gaat never nooit alles winnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen punten verliezen tegen alle clubs uit het linkerrijtje? Ze hebben gespeeld tegen de nummers 13, 17 en 18.
Wij 4, 6 en 9. AZ gaat nog echt wel punten verspelen.
Gomes was een fout voorbeeld ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toen Gomes wegging liep het daar behoorlijk mis hoor.
Dat wordt weer 16 miljoen op tafel leggen danquote:Op zondag 1 februari 2009 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een klasbak die Dembélé. In de zomer overnemen!
Dat is hij wél dubbel en dwars waard i.t.t. Sulejmani. Een spits met ongelooflijk veel potentie. Zo beresterk en technisch subliem.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt weer 16 miljoen op tafel leggen dan.
Je koopt al jaren dure spitsen en nooit ben je kampioenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is hij wél dubbel en dwars waard i.t.t. Sulejmani. Een spits met ongelooflijk veel potentie. Zo beresterk en technisch subliem.
Volgens mij speel je er minimaal twee.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Radegast het volgende:
Die voorronde CL hé volgend seizoen, is dat nog gewoon de 3de voorronde of 2de?
Ik hoorde dat de nummer twee van Nederland vier wedstrijden zou moeten spelen om door de voorronde CL te halen. Weet iemand hoe dat precies zit?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef Radegast het volgende:
Die voorronde CL hé volgend seizoen, is dat nog gewoon de 3de voorronde of 2de?
Maak jij je nou maar druk om je eigen club dwaas. Degradatie lijkt aanstaande.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je koopt al jaren dure spitsen en nooit ben je kampioen
Gefeliciteerd met AZ en PSV. Jammer van Feyenoord. Ook nog gefeliciteerd met het gelijkspel van Sunderland. Nu hopen dat Liverpool ook nog wint. En Anderlecht hebben die gewonnen?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig. Wat ik ook zo schandalig vind is dertig miljoen uitgeven aan oude voetballers en vervolgens op de 12e plaats staan met 2 punten voorsprong op de nummer 16.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup.
2 inderdaad, waarvan de laatste tegen sowieso een grote Europese club.
Voor dit seizoen dus.quote:Komend seizoen zijn de kampioen (CL), de nummer twee (voorronde CL) en de nummers drie en vier (UEFA Cup) verzekerd van Europees voetbal. De winnaar van de KNVB-beker krijgt het derde startbewijs voor de UEFA Cup.
Het vierde UEFA-Cupticket valt te verdienen in de play-offs tussen de nummers vijf tot en met acht. Indien de bekerwinnaar bij de eerste vijf eindigt, gaat het om play-offs tussen de nummers zes tot en met negen van de eindrangschikking.
Als je dan terugdenkt aan die wedstrijden van Twente tegen Arsenal weet je ongeveer hoe Ajax voor de dag gaat komenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:40 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan weet je nu al dat augustus een kutmaand gaat worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
Ik vond het al zwaar arrogant dat ie Cruijff niet nodig dacht te hebben. Dan spoor je gewoon niet. Iedereen kan Cruijff gebruiken. Iemand die in het verleden uitzonderlijke successen behaalde én in zijn denken met de tijd meegaat.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik was al sceptisch toen er werd aangekondigd dat hij werd gehaald, gezien zijn resultaten met Oranje. Die kwalificatiewedstrijden waren echt niet om aan-te-zien. Maar ik gunde hem het voordeel van de twijfel. Nu ben ik er nog niet helemaal over uit wiens schuld het is dat het nog niet loopt. Soms zie je wedstrijden dat je een ware kampioensploeg ziet spelen, maar de week erna kan het compleet andersom zijn. Dat wisselvallige zit al jaren in de ploeg bij Ajax, dat was onder Ten Cate b.v. niet anders. Maar ik denk toch dat als een ploeg inspiratieloos kutvoetbal speelt, dat het ligt aan de trainer, die moet ingrijpen/aanpassen/motiveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |