Respect? Gozer heeft iets teveel gesnoven/pilletjes op..quote:Op zondag 1 februari 2009 02:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Respect voor die gozer in ieder geval.

Srs?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Respect? Gozer heeft iets teveel gesnoven/pilletjes op..

Respect voor zo'n doorgesnoven idioot?quote:Op zondag 1 februari 2009 02:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Respect voor die gozer in ieder geval.

Wat een jankerd ben jij zeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 03:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het josti-gehalte bij heerenveen is inderdaad wel enorm hoog als je die tribunes weleens ziet.. Kinderen, bejaarden en gezinnen.. Die Ankers spannen idd wel de kroon met hun gespeelde beleving. Vrijwel niet te onderscheiden van het standaard thialf-publiek dat volk in het Abe Lenstra stadion.. Dat volkslied voor de wedstrijd is ook tenenkrommend.

Gisteren lag het niet aan de instelling, vorige week wel. Klaar. Enzo is er elke week wel weer een kut excuus om met de duurste en op papier beste selectie van Nederland waardeloos voetbal te laten zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:11 schreef koningdavid het volgende:
Kut-instelling? Waarom blijven mensen dat zeggen?
De instelling gisteren was voorbeeldig. Als een club verliest kan dat ook door andere factoren komen dan "ze doen niet hun best".

En als Vermeer volgende week onder de bal door springt bij een corner moet Stekelenburg weer het doel in?quote:Op zondag 1 februari 2009 04:14 schreef Bullebak het volgende:
Vermeer terug in het doel.

Voor 6000 euro per dag zekerquote:Op zondag 1 februari 2009 10:35 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg moet die bal sowieso wel hebben hoor.

ook vorige week had ie eigenlijk wel moeten hebben, hij stond al in de linkerkant van de goal, ok die is best pittig maar daar hebben we toch de doelman van Oranje voor, daar betalen we toch 2.2 miljoen euro per jaar voor? Je kan echt niet alles pakken, doet niemand, maar ik vind het maar matigjes de laatste tijd. En kom niet aan met "hij komt net terug van een blessure"want dan moet ie gewoon niet spelen als ie niet fit is.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:36 schreef sjimz het volgende:
Ik vond het een Isaksson reactie van Stekelenburg

Eens. Onbegrijpelijk dat ze zo uit elkaar springen.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:40 schreef Spougle het volgende:
Ik vind het in eerste instantie aan die muur liggen. Hoe ze weg springen, dat kan echt niet.

Ik roep dat nu ook al 4 jaarquote:Op zondag 1 februari 2009 10:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Kutwedstrijd gister.Volgend seizoen dan maar kampioen.

Oh dat zeker, dat zei ik vanacht ook al, die Urby moet zich kapot schamen zoals ie bang wegdraait van de bal. Voor 1.3 miljoen euro salaris per jaar heb je die bal maar met je smoel of wat dan ook tegen te houden.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:40 schreef Spougle het volgende:
Ik vind het in eerste instantie aan die muur liggen. Hoe ze weg springen, dat kan echt niet.

Blind is de schuldige.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En als Vermeer volgende week onder de bal door springt bij een corner moet Stekelenburg weer het doel in?
Dit was meer een fout van de muur, die laten ineens een enorm gat achter:
[ afbeelding ]

Ja maar toen waren de spelers waarmee we het moesten gaan maken minder. Ajax heeft nu echt een super team als je het mij vraagt en zo langzamerhand begin ik me af te vragen of het niet meer aan de trainers capaciteiten van van Basten ligt dan aan het team.quote:

Schilder.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Blind is de schuldige.
Dat is Daley, die daar wegspringt, toch?

Heatwave, ben je scheel ofzo? Je ziet toch dat Schilder wegspringt voor de bal en niet Urby.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat zeker, dat zei ik vanacht ook al, die Urby moet zich kapot schamen zoals ie bang wegdraait van de bal. Voor 1.3 miljoen euro salaris per jaar heb je die bal maar met je smoel of wat dan ook tegen te houden.

Dat zou ik heel knap vindenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Blind is de schuldige.
Dat is Daley, die daar wegspringt, toch?

Meen je dit?! Zie jij echt Urby niet draaien en zo het gat creeren, ja SAMEN met Schilder.. echt...quote:Op zondag 1 februari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heatwave, ben je scheel ofzo? Je ziet toch dat Schilder wegspringt voor de bal en niet Urby.

Gast staat op 410 hehe. Mooi die emotie, verder heeft hij geen punt, want ik vind niet dat je Marco gisteren wat kon verwijten. Ongetwijfeld zullen er nu wel weer zat gasten komen die dat wel vinden, maar dat is bij elke nederlaag zoquote:Op zondag 1 februari 2009 10:22 schreef Jasza het volgende:
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport

Schilder en Urby springen alle 2 weg. Maar ik ga er ook niet meer naar kijken, elke keer dat ik het zie snap ik er nog minder vanquote:Op zondag 1 februari 2009 10:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heatwave, ben je scheel ofzo? Je ziet toch dat Schilder wegspringt voor de bal en niet Urby.

Hihihi, leuke grap man. Ik corrigeer gewoon graag mensen die dingen compleet fout zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meen je dit?! Zie jij echt Urby niet draaien en zo het gat creeren, ja SAMEN met Schilder.. echt...
Nofi, maar jij droomt echt met handjes onder de dekens van Urby he?.

Gelukkig staat het voorlopig 2-1 met meningenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hihihi, leuke grap man. Ik corrigeer gewoon graag mensen die dingen compleet fout zien.
[ afbeelding ]
Urby draait, Schilder springt achter de muur en creëert het gat. Waarom je dan Urby als schuldige eruit pikt is mij echt een compleet raadsel. Des te meer omdat je hem op deze manier inzet verwijt terwijl hij gisteren keihard werkte.
Je schiet weer eens compleet door in je gezeik.

Tering, jij bent echt grappig man.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef HeatWave het volgende:
David is een beetje op Urby geloof ik, niets mis mee hoor, moet kunnen anno 2009. Maar zet die roze bril af en kijk objectief dan.

Sja, ik snap echt niet waarom hij Urby altijd zo in bescherming neemt. Als ie goed speelt, prima. maar hij speelt ook vaak gewoon laks en inzetloos. Gisteren niet nee, maar dit is wel gewoon kwalijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt grappig man.

quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig staat het voorlopig 2-1 met meningen.
Urby had zich breder kunnen maken, maar het feit is dat de fout in deze meer ligt bij Schilder dan bij Urby. Daarom vind ik dat jij je met je "1,3 miljoen, blabla" gezeik nogal overdrijft.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Urby is net zo goed fout, en Schilder noemde ik nu pas idd omdat ik het niet kon zien. Maar dat maakt Urby niet minder schuldig.
Totaal niet. In tegenstelling tot sommigen hier zeg ik na een nederlaag gewoon wie goed speelde en wie niet en doe ik niet mee aan de 'zwarte-schaapcultuur' die hier zo vaak hangt.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
En jij schiet voilledig door in je blindelinge positivisme voor iemand.

Ik vind het wel goed van hem. Urby speelt een heel aardig seizoen, maar wordt nog steeds veel te vaak afgezeken, omdat hij voorgaande jaren waardeloos was. Ik vind het wel goed dat David een beetje tegengas biedt.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik snap echt niet waarom hij Urby altijd zo in bescherming neemt. Als ie goed speelt, prima. maar hij speelt ook vaak gewoon laks en inzetloos. Gisteren niet nee, maar dit is wel gewoon kwalijk.

En dan? Wie had je dan LB willen zetten?quote:Op zondag 1 februari 2009 10:56 schreef Spougle het volgende:
Wat doet die Schilder eigenlijk nog bij Ajax. Had NEC Schilder niet kunnen kopen?

het mag ook wel, ik vind het alleen een beetje vreemd dat je miljonairs in bescherming moet nemen, waarom in godsnaam?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed van hem. Urby speelt een heel aardig seizoen, maar wordt nog steeds veel te vaak afgezeken, omdat hij voorgaande jaren waardeloos was. Ik vind het wel goed dat David een beetje tegengas biedt.

Ik vond Schilder tot aan de rode kaart gewoon goed spelen.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan? Wie had je dan LB willen zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |