Waar denk je dat Breuer vorig jaar 3/4 seizoen (okee, misschien overdrijf ik een beetje, hij heeft ook centraal gestaan..) heeft gespeeld? Overigens niet vanwege z'n geweldige linkerbeen, maar toch..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik ben ook voor een schorsing door Heerenveen zelf, al is alleen al om zijn voetbalcapaciteiten (of beter het gebrek aan). Hij maakt fouten, helpt grote kansen om zeep, maarja blijkbaar is er geen goede vervanger voor zijn positie. Hopelijk komt Jong-A-Pin snel weer terug, want hij is toch ook een linksback. Het liefst zie ik Janmaat weer eens spelen, maarja, hij is een rechtsback en Breuer doet het daar ook goed. Hoe is Breuers linkerbeen, kan hij niet links gaan spelen, met Janmaat rechtsachter. Alles voor een Popovrij elftal.
En ik moest ook wel lachen, niet vanwege zijn dronkenschap achter het stuur, maar het feit dat hij ook nog twee lekke banden had. Ik ben echt benieuwd hoe hij dat allemaal voor elkaar heeft gekregen.
6x? Ik heb 't nieuws rondom Popov verder niet zo gevolgd, maar is dat daar gemeld of heb je je bronnen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb de directie een mail gestuurd met de vraag op welke manier er gereageerd wordt op de aanhouding van Popov, die 6x de toegestane promillage in zijn bloed had.
quote:Heerenveen-speler Popov aangehouden
Verdediger Goran Popov van SC Heerenveen is zaterdagnacht door de politie aangehouden in het centrum van Heerenveen. De Macedonische international zat met drank op achter het stuur en reed met twee lekke banden tegen het verkeer in.
De 24-jarige Popov geldt als ‘beginnend bestuurder'. Afgaand op die definitie werd zes keer het toegestane alcoholpromillage bij hem vastgesteld. Het is nog niet bekend of Popov zich voor de rechtbank moet verantwoorden.
Wel moet de verdediger verplicht een cursus (Educatieve Maatregel Alcohol) volgen tegen het gebruik van alcohol in het verkeer. Directeur Yme Kuiper van SC Heerenveen wil niet reageren. ,,Dit is in ynterne kwestje.''
Ah, finaal/vluchtig over heen gelezenquote:
Dat gaat dan inderdaad nogal snel ja..quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Popov is nog beginnend bestuurder, dus een promillage van 1,2 is zes keer de toegestane hoeveelheid.
oh, mij was het eerlijk gezegd toen nooit opgevallen dat hij in die hoek speelde (maar ik ben ook niet zo'n opstellingen-gek). In mijn herinnering speelde hij alleen centraal en Jong-A-Pin links. Die goede oude tijd met Zuiverloon op rechts.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waar denk je dat Breuer vorig jaar 3/4 seizoen (okee, misschien overdrijf ik een beetje, hij heeft ook centraal gestaan..) heeft gespeeld? Overigens niet vanwege z'n geweldige linkerbeen, maar toch..
De voetbalkwaliteiten van Popov zijn er overigens wel degelijk. Tot dusver is het echter nog (veel) te wisselvallig en met enige regelmaat ook te onbezonnen/riskant.. Op zich heeft hij best potentie voor een aanvallende back.. Nu nog doorontwikkelen (zowel fysiek, technisch, tactisch als mentaal - welke aspecten vergeet ik nog?)
En een schorsing door de club zelf.. Een (tijdelijke) disciplinaire maatregel icm geldboete kan ik me goed voorstellen, maar zullen we de rest maar aan de (straf)rechter over laten? Wat een flauwekul om van de club te verwachten dat ze hem nu helemaal uit de A-selectie zullen verwijderen..
Vorig seizoen is Jong-a-Pin 19 competitiewedstrijden (waarvan een aanzienlijk aantal invalbeuren) in actie gekomen, daarnaast heeft Timmi Johansen nog een aantal 7-tal wedstrijden op linksback meegedaan.. Van de 31 wedstrijden van Michel Breuer schat ik derhalve dat er zo'n 20-25 op linksachter zijn geweest..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
oh, mij was het eerlijk gezegd toen nooit opgevallen dat hij in die hoek speelde (maar ik ben ook niet zo'n opstellingen-gek). In mijn herinnering speelde hij alleen centraal en Jong-A-Pin links. Die goede oude tijd met Zuiverloon op rechts.
Maar hoe vaak heeft hij daar dan echt gespeeld, zonder te overdrijven dus.
Zoiets (maar dan zonder Popov en met Elm/Mika/Sibon dus)?quote:Overigens ga ik toch een beetje terugkomen op mijn reactie van daarnet. Het is wel zo netjes om nu even niets aan de defensie te doen, net nu die goed in elkaar zit. Maar zodra het weer kwakkelt (of blessures) wil ik wel eens Janmaat op rechts zien en Breuer/e.v.t. Jong-A-Pin op links en dan bijvoorbeeld zo'n Popov eruit.
'Iets voor het goede doel' in combinatie met 2 weken 'Beloften' en een flinke geldboete lijkt me vanuit de club meer dan gepast. Voor de rest hebben we de rechterlijke machtquote:Popov zal wel weer wat geld naar een goed doel moeten sturen en zo'n bezoek brengen aan gehandicapte kinderen, zoals meestal gebeurd bij Heerenveen. Tja.. Misschien goed voor het moraal van de ploeg en de speler, maar ik mag hem persoonlijk echt niet meer.
Ongeveer 5 glazen of 3 flesjes. Ik ben tegen alcohol in het verkeer, maar het klinkt wel heel heftig 6x de toegestane hoeveelheid, maar ik bedoel, hoe voel jij je als je 3 flesjes bier op hebt? Ik ben dan wel geen beginnend bestuurder, dus voor mij zou het 2,2x de toegestane hoeveelheid zijn... Ik wil het niet goed praten, maar wil er ook niet zo'n keihard oordeel over vellen. Wat hij gedaan heeft is fout, maar het is niet zo dat hij een liter vodka op had ofzo (aan z'n promillage te zien). Maar toch, stoutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef Repsak het volgende:
6x teveel op als beginnend bestuurder is 3 biertjes ofzo?
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar dat boeit me ook helemaal niets. Voor hem was het blijkbaar wel genoeg om met twee lekke banden tegen het verkeer in te rijden. In zo'n geval ben je een gevaar in het verkeer, alcohol of niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ongeveer 5 glazen of 3 flesjes. Ik ben tegen alcohol in het verkeer, maar het klinkt wel heel heftig 6x de toegestane hoeveelheid, maar ik bedoel, hoe voel jij je als je 3 flesjes bier op hebt? Ik ben dan wel geen beginnend bestuurder, dus voor mij zou het 2,2x de toegestane hoeveelheid zijn... Ik wil het niet goed praten, maar wil er ook niet zo'n keihard oordeel over vellen. Wat hij gedaan heeft is fout, maar het is niet zo dat hij een liter vodka op had ofzo (aan z'n promillage te zien). Maar toch, stout
Schandalig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Hij krijgt in ieder geval van SC Heerenveen geen straf, zo heb ik zostraks op Omrop Fryslân gehoord.
quote:Popov van de partij in Heerenveen
HEERENVEEN - Goran Popov speelt zaterdagavond mee met SC Heerenveen dat in eigen stadion het zwaar gehavende NAC ontvangt. De Macedonische linksback kwam deze week in opspraak door auto te rijden onder invloed. ,,Ik hou privé gescheiden van het werk'', is de reactie van Heerenveen-trainer Trond Sollied.
Sollied wilde verder niets zeggen over de pijnlijke kwestie. ,,Dat hebben we binnen de club afgesproken.'' De Noor deed dinsdag ook een beroep op Popov, die na het weekeinde op reis gaat met het Macedonische elftal. Of de trainers toen al op de hoogte waren van de misstap van de speler (Popov werd onder invloed aangehouden in zijn auto, die om zes uur 's ochtends met twee lekke banden tegen het verkeer inreed) wordt in het midden gelaten. De directie was dinsdag al wel bekend met het incident.
Helemaal eens. Popov is fout geweest en zal daarvoor nog door de rechter bestraft worden. Maar doe nu niet alsof hij een moord gepleegd heeft.. En nee, hij was ook niet stomdronken. En misschien is er zelfs wel een hele goede verklaring voor 2 lekke banden, weten wij veel?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ongeveer 5 glazen of 3 flesjes. Ik ben tegen alcohol in het verkeer, maar het klinkt wel heel heftig 6x de toegestane hoeveelheid, maar ik bedoel, hoe voel jij je als je 3 flesjes bier op hebt? Ik ben dan wel geen beginnend bestuurder, dus voor mij zou het 2,2x de toegestane hoeveelheid zijn... Ik wil het niet goed praten, maar wil er ook niet zo'n keihard oordeel over vellen. Wat hij gedaan heeft is fout, maar het is niet zo dat hij een liter vodka op had ofzo (aan z'n promillage te zien). Maar toch, stout
Nee hij heeft geen moord gepleegd, maar wat voor verklaring kan je hebben voor het feit dat je zowel tegen het verkeer in rijdt en dat ook nog eens doet met twee lekke banden. Of je moet dit altijd doen (neem dan z'n rijbewijs maar af) of hij was gewoon dronken (blijkbaar wordt hij dat snel), en dan is het dus helemaal terecht als hij wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helemaal eens. Popov is fout geweest en zal daarvoor nog door de rechter bestraft worden. Maar doe nu niet alsof hij een moord gepleegd heeft.. En nee, hij was ook niet stomdronken. En misschien is er zelfs wel een hele goede verklaring voor 2 lekke banden, weten wij veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
Dat is jouw mening. Ik rij wel als ik alcohol op heb (2 glazen). Zolang dit binnen de wet is toegestaan. Maar we dwalen een beetje afquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
Je rijdt gewoon niet als je alcohol op hebt, simpel zat.
En Popov uitfluiten dan maar, wat een doofpot weer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:24 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik rij wel als ik alcohol op heb (2 glazen). Zolang dit binnen de wet is toegestaan. Maar we dwalen een beetje af![]()
Vanavond NAC maar in de pan hakken
Gelijkspel ok!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:24 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Vanavond NAC maar in de pan hakken
Hmm... Paar maanden terug dachten jullie daar aanzienlijk anders over..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:30 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Gelijkspel ok!!
Tis echt ver rijden dus jullie werken ook maar een beetje mee.
wat heb je tegen elm in de basis. Zowel Elm als Sibon speelden niet heel erg goed, maar Elm scoort tenminste en Sibon niet. Elyounoussi mag er van mij wel weer eens in, maar ik moet zeggen dat Pranjic het prima doet waar hij nu staat, dus van mij hoeft hij niet naar het middenveld te verhuizen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm... Paar maanden terug dachten jullie daar aanzienlijk anders over..
Ik ben er eigenlijk wel voor om de drie punten weer eens in Friesland te houden. En dan liefst met fatsoenlijk en fraai voetbal aan onze kant.
Mijn opstelling voor vanavond:
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Sibon, Elyounoussi
Sollied's opstelling (vermoedelijk):
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Smárason; Beerens, Elm, Pranjic
Elyounoussi speelde best aardig, heeft hij wel een echte kans gehad al? Hij moet nog groeien maar ik zie het nog wel met hem zitten maar ik denk dat de verwachtingen wel erg hoog waren en dat we van iedere Scandinavische-gerelateerde aankoop een wonder verwachten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:15 schreef Sandyman het volgende:
Waarom Elyounoussi, die heeft het hele seizoen nog niet veel laten zien, dan liever Sibon samen met Smarason.
Ik bedoelde het ook niet zo letterlijk hoor, je moet eigen spelers nooit uitfluiten maar op de een of andere manier mag hij wel geconfronteerd worden met zijn gedrag. Maar eigenlijk mag de club er nog meer mee geconfronteerd worden, die hadden moeten besluiten hem dinsdag even niet op te stellen maar schuiven het weer onder het tapijt. Als de supporters iets doen wat enige irritatie oproept, zijn ze er als de kippen bij - maar met een slok op in het verkeer anderen in gevaar brengen, daar zwijgen ze dan over en dan is het ineens allemaal intern. Als het naar buiten komt, is het gewoon niet meer intern.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:18 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
En is dat uitfluiten nou wel zo goed voor het team? Laat dat lekker tijdens de wedstrijd, dat komt zo negatief over, het team kan er verder ook niets aan doen dat Popov zo dom doet. En als Popov wordt uitgefloten gaat hij alleen nog meer fouten maken, waar NAC weer van profiteert en dan is NAC SCH heel erg dankbaar.
Svec is echt een van de redenen van de huidige positie in het competitie. Sterkhouder is dat. Misschien tegen Nac niet echt nodig. Maar speelt echt de meest aanvallende middenvelder uit de wedstrijd. In principe kun je dan tegen Nac of reuser opvangen of Dingsdag wat meer laten voetballen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:18 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
En waarom in jouw elftal niet Elm naar het middenveld ipv. svec, volgens mij is zo'n elm sterker dan svec.
Elyounoussi heeft dit seizoen nog niet bepaald een kans gehad.. Eerst te kampen met z'n fysiek, (blessures en 'te licht'). Daarna met hevige concurrentie (middenveld met Grindheim, Svec en Väyrynen onomstreden, net als de basisplaatsen voor Beerens en Pranjic. Elyounoussi zelfs is dan weer geen spits). Ik denk dat tegen een gehavend NAC voor hem een ideale kans is om te laten zien wat hij in huis heeft. Daarnaast heb je mijns inziens met 'kapstok' Sibon, de snelle, beweeglijke Beerens en Elyounoussi op de flanken en opkomende mensen Pranjic en Grindheim een ideale opstelling op de NAC-defensie helemaal zoek te spelenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:15 schreef Sandyman het volgende:
Waarom Elyounoussi, die heeft het hele seizoen nog niet veel laten zien, dan liever Sibon samen met Smarason.
Ik heb niets tegen Elm in de basis. Ik vind hem echter geen typische spits, daarnaast heb je er weinig aan wanneer hij straks door overbelasting ook uit ligt. Hij komt nu net terug van een liesblessure, zijn tijd komt nog wel. Pranjic doet het goed op linksvoor, dat klopt. Daar zou Elyounoussi echter ook kunnen spelen. Pranjic kan dan de plaats van Mika op linkshalf invullen, de plek waar hij de afgelopen seizoenen zich het Kroatische nationale elftal in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:18 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
wat heb je tegen elm in de basis. Zowel Elm als Sibon speelden niet heel erg goed, maar Elm scoort tenminste en Sibon niet. Elyounoussi mag er van mij wel weer eens in, maar ik moet zeggen dat Pranjic het prima doet waar hij nu staat, dus van mij hoeft hij niet naar het middenveld te verhuizen.
Elm is daarentegen een heel ander type voetballer. Svec is de man waar het hele elftal momenteel op draait. Let er maar eens op tijdens een wedstrijd. Hoeveel ballen hij onderschept, hoeveel gaten hij dicht loopt, etc. Een ideale controlerende/verdedigende middenvelder. Dat soort spelers zijn goud waardquote:En waarom in jouw elftal niet Elm naar het middenveld ipv. svec, volgens mij is zo'n elm sterker dan svec.
Droom eens dat Ajax morgen wint.quote:
Dat heet dan een nachtmerrie lieve Rayquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Droom eens dat Ajax morgen wint.
Die was wel aardig inderdaad, net als het 'daar moet op gedronken worden, hi ha ho' na de 1-0...quote:
Tja, ik heb gister gelet op Svec en hij is inderdaad een heel solide speler. Waarschijnlijk is hij zo onzichtbaar voor mij geweest door de rest van het middenveld dat ook lekker bezig is. En hij is er natuurlijk ook laat bijgekomen (al is Grindheim dat ook, Vayrinnen tel ik niet mee, want die is voor mij nooit weggegaan).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Svec is echt een van de redenen van de huidige positie in het competitie. Sterkhouder is dat.
Dat doen 2 van de 3 dus niet en ook Twente nietquote:Op zondag 8 februari 2009 00:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3 punten, dat moeten Ajax, PSV en Groningen morgen maar zien te herhalen
En bij PSV is toivonen voor een wedstrijd geschorst waardoor ze hem niet kunnen inzetten tegen AZ. Ajax is in slechte vorm, dus dan kunnen ze zelfs van Feyenoord verliezen (volgende week). Alleen de kans dat Twente en Groningen punten laten liggen is wat kleiner, zij moeten thuis tegen Volendam en Heracles.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen 2 van de 3 dus niet en ook Twente niet
Uit is een heel ander verhaal dan thuis, zie Vitesse. Ik ben daar nog niet zo zeker van.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
En Heerenveen moet uit tegen NEC gewoon kunnen winnen
Tuurlijk is dat een heel ander verhaal, maar ook uit moeten ze het kunnen. NEC is niet in goede vorm, en ze hebben wel laten zien dat ze ook uit kunnen winnen tegen clubs die het minder doen (Ajax, Feyenoord, Groningen). Enige nadeel is dat ze uit Gelderland komen net als Vitesse...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Uit is een heel ander verhaal dan thuis, zie Vitesse. Ik ben daar nog niet zo zeker van.
Dat gebeurde ook, ja.. Volledig terecht overigens, je moet in zo'n situatie ook niet gaan 'provoceren' als speler zijnde. Overigens, na de wedstrijd werd er (wederom) een 'daar moet op gedronken worden' ingezet. Toen was Dingsdag er als de kippen bij om Popov tekst en uitleg te verschaffen.. In ieder geval mooi dat Popov in sportief opzicht antwoord heeft gegeven. De rest is voor de club (intern) en justitie.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
Popov ging toch een soort van "sturen" na zijn goal? Leek op de televisie net alsof Dingsdag hem daarna ook kwam vertellen dat zoiets niet zo heel slim was, maar dat is slechts een vermoeden. Hij stopte er wel mee toen.
Daar ga je weer. Ik vind dit echt zo'n zwakke houding, typisch dat Friese, we houden het lekker binnenboord.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
. De rest is voor de club (intern) en justitie.
Wanneer Popov een notoire dronkelap was, dan zou ik het helemaal met je eens zijn. Ik zie dat echter nergens gestaafd. Noch staat vast dat Popov, zoals Sandyman aanhaalde, bijvoorbeeld een liter Vodka achter de kiezen had.. Daarnaast weet vrijwel niemand wat er nu echt gebeurd is. En je kunt het dan 'typisch Fries' noemen, ik weiger iemand te veroordelen voor iets waarvan ik niet zeker weet dat hij het heeft gedaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Ik vind dit echt zo'n zwakke houding, typisch dat Friese, we houden het lekker binnenboord.
Er vallen godverdomme slachtoffers door drankgebruik P2D, daar mag je wel iets meer rekening mee houden
En als het dan bewezen is, wat moet de club dan doen?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wanneer Popov een notoire dronkelap was, dan zou ik het helemaal met je eens zijn. Ik zie dat echter nergens gestaafd. Noch staat vast dat Popov, zoals Sandyman aanhaalde, bijvoorbeeld een liter Vodka achter de kiezen had.. Daarnaast weet vrijwel niemand wat er nu echt gebeurd is. En je kunt het dan 'typisch Fries' noemen, ik weiger iemand te veroordelen voor iets waarvan ik niet zeker weet dat hij het heeft gedaan.
Ja, ik heb m'n vraagtekens bij het feit dat hij met 2 lekke banden, rijdende in de verkeerde richting en onder invloed is aangehouden. Voordat ik hem echter veroordeel wil ik wel zeker wat er aan de hand is. Is het niet dat 'een ieder onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is'?
Je begint wat te zemelen en me woorden in de mond te leggen. Na wangedrag schors je een speler, dat is toch niet zo gek. En zo prive is het niet, het was op de openbare weg en het staat in de krant. Ik doe helemaal niet alsof hij iemand heeft vermoord maar hij had wel teveel dronk op en ik vind dat een ernstig vergrijp: sue me.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom moeten ze in vredesnaam Popov een wedstrijd op de tribune zetten? Wat is daar de meerwaarde van? Voor iets wat in z'n privéleven gebeurd?
Iedereen weet dat Popov fout geweest is. Vrijwel niemand weet in hoeverre. 3 flesjes bier, het is teveel om nog te mogen rijden, echter doe ook niet net alsof hij bijna iemand vermoord heeft. Ja, het was oliedom, maar het is goed afgelopen. Laat het voor Popov een wijze les zijn geweest!
En misschien dat de directie nog wel met een statement komt, misschien ook niet. Dat is echter hun pakkie an. Voor het overige is nu het woord aan de rechter.
Ik ben het daar pertinent niet mee eens. Er wordt nu juist wat lacherig over gedaan, ook in het stadion: dat is echt geen schandpaal maar eerder een aanmoediging.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:16 schreef Sandyman het volgende:
Om nog even op het Popov verhaal in te haken, we zijn er nu toch lekker mee bezig.Ik ben het eigenlijk volledig met Sollied eens dat hij vindt dat werk en privé gescheiden zijn. Klaar. Waarom moeten we als club onszelf te kort doen door een speler te schorsen terwijl de club daar slechter van zou kunnen worden. Hij is publiekelijk aan de schandpaal genageld, heeft het gehoord in het stadion, spelers hebben er vast wel wat over gezegd, waarom dan ook nog een schorsing.
En waarom zou de directie hier nog openlijk afstand van moeten nemen, het lijkt me niet meer dan logisch dat ze zijn gedrag afkeuren, daar hoef je toch niet een persbericht voor de wereld in te sturen?
Nee, verwacht ik ook niet maar ik laat het er niet bij zitten.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:32 schreef MaxPower het volgende:
Heb je al een reactie op je mail?
Typerend weer. De boodschapper de schuld geven en op dit soort dingen focussen. Ze snappen volgens mij niet hoe ernstig het is maar veel supporters hier bagatellisseren het ook al (hij pleegde geen moord immers, blijkbaar had hij eerst iemand dood moeten rijden) dus ze komen er wel weer mee weg.quote:Intern is men overigens woest dat dit in de media is gekomen. Misschien moeten ze eens woest zijn op het ontbreken van discipline binnen de spelersgroep.
Tuurlijk, daarom reageren mensen denk ik ook zo. Ze herkennen zich er zelf wel in. Maar dat maakt het niet minder erg, minder gevaarlijk of minder strafbaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:41 schreef MaxPower het volgende:
Er zijn natuurlijk ook legio sponsors die met drank op bij het stadion wegrijden (supporters ook trouwens). Riemer zelf had er ook niet zoveel problemen mee dacht ik, al liet hij zich de laatste jaren wel rijden (gelukkig).
Daar zijn jullie nu helemaal van verlost , hij zal wel niet veel hebben opgelevert.quote:TARVAJARVI VERTREKT NAAR ZWITSERLAND 09-02-2009
Niklas Tarvajärvi vertrekt naar Xamax Neuchatel. In Zwitserland tekent de 25-jarige aanvaller een contract voor 2,5 jaar. De Fin werd aan het begin van dit seizoen gehuurd van sc Heerenveen en kwam in 11 wedstrijden tot 2 doelpunten. Tarvajärvi stond nog tot 2011 onder contract bij de club uit Friesland.
En toch was het niet een slechte voetballer. Heeft alleen nooit een echte kans gehad...quote:Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar zijn jullie nu helemaal van verlost , hij zal wel niet veel hebben opgelevert.
Ik nog niet iig.quote:
Dan had je 'Popov is de BOB olé olé' bij zijn wissel waarschijnlijk ook nog niet gehoordquote:
het is duidelijk dat je niet een paar reacties terug hebt gelezen.quote:
Ik ben benieuwd hoe iedereen hier er nu over denkt, toen ik toentertijd zei dat ze hem niet weg moesten laten gaan werd ik weggehoondquote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
Hebben we eigenlijk spelers wel eens onterecht laten gaan? Garcia denk ik.
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dan had je 'Popov is de BOB olé olé' bij zijn wissel waarschijnlijk ook nog niet gehoord
Ik bedoelde het niet als verkapt afzeiken, ik bedoelde puur als makkelijk vergelijkingspunt, opdat jullie niet heel algemeen zouden zeggen Garcia heeft weinig rendement, Garcia is een moeilijke jongen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Stinger__ het volgende:
Elyounoussi nu verkapt afzeiken vind ik ontrecht. Die jongen kan echt wel wat maar heeft gewoon tijd nodig.
Hij is geen Elm die er 'meteen' staat. Sulejmani had ook minimaal een halfjaar 1e elftal wedstrijden spelen nodig voordat hij wat liet zien, en daarvoor trainde hij ook al minstens een half jaar mee!
Geef 'm de tijd om z'n draai te vinden en fysiek sterker te worden, gaat goed komen!
Nou Popov leek eerder trots op z'n actie dan beschaamd oid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk antwoord gehad van Yme, dat is dan wel weer netjes.
Er is intern over gesproken, de publiciteit wordt als genoeg straf ervaren en bovendien wordt Popov strafrechtelijk vervolgd. Dus vond de directie het niet nodig nog eens publiekelijk een straf aan hem uit te delen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
gaat die onzin nou nog door. Tis gebeurd,klaar.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef MaxPower het volgende:
Waarom venom dit in het Groningentopic post snap ik niet, maar hier past het natuurlijk veel beter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |