abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65892602
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:03 schreef SCH het volgende:
Bedankt venom, dat wisten we nog niet
Ik nog niet iig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 9 februari 2009 @ 21:59:27 #177
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_65895891
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik nog niet iig.
Dan had je 'Popov is de BOB olé olé' bij zijn wissel waarschijnlijk ook nog niet gehoord
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:04:41 #178
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65896116
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik nog niet iig.
het is duidelijk dat je niet een paar reacties terug hebt gelezen.

ik ben het wel met SCH eens dat al die jolige leuzen rondom Popov echt niet kunnen. En daarom leg ik de schuld bij de supporters die het nog eens verheerlijken. Zoals al werd gezegd ging zo'n Dingsdag gelijk op Popov af om duidelijk te maken dat het niet kan om te doen alsof je auto rijdt, dus van de spelers komt het goede signaal. Wat betreft het bestuur van Heerenveen... Tja die reageren zoals elke andere club (zo min mogelijk drukte over maken).

PIKANT: ik heb zonet dat fimpje met de ankers gekeken op de website van heerenveen en ook die gingen met een flinke slok achter het stuur.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65899752
Ach ja.. Voetballers, advocaten, politici, de 'gewone' burger.. Ze zitten allemaal wel es met een borreltje te veel op achter het stuur..
Het hoort niet zo, maar het komt helaas voor..

btw; dat autorijden gebaar kan net zo goed "hossen" zijn geweest.. tis maar net hoe je het bekijkt en wat je wilt zien..

Maaruh, wordt het niet tijd om dit onderwerp af te sluiten en het over andere, positievere, SC Heerenveen zaken te gaan hebben?

-- Move along people.. Nothing to see here! --
pi_65901858
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef SCH het volgende:

Hebben we eigenlijk spelers wel eens onterecht laten gaan? Garcia denk ik.
Ik ben benieuwd hoe iedereen hier er nu over denkt, toen ik toentertijd zei dat ze hem niet weg moesten laten gaan werd ik weggehoond

Laten we simpel vergelijkingsmateriaal nemen.. Wie vindt de -bewierookte- aankoop Elyounoussi echt beter dan Gonzalo?
pi_65903675
Garcia is echt nog niet beslissend voor Groningen hoor. Een hakje hier en een mooie aanname daar.. maar 0 rendement. Zodra Pedersen fit is en volgend seizoen Koç gehaald is zit Garcia op de bank in Groningen.
pi_65905139
Garci mis ik niet.. Leuke zaalvoetballer en leuk als je je elftal er omheen kunt bouwen..
Maar zoals hierboven al gezegd, weinig rendement..

Elyounoussi nu verkapt afzeiken vind ik ontrecht. Die jongen kan echt wel wat maar heeft gewoon tijd nodig.
Hij is geen Elm die er 'meteen' staat. Sulejmani had ook minimaal een halfjaar 1e elftal wedstrijden spelen nodig voordat hij wat liet zien, en daarvoor trainde hij ook al minstens een half jaar mee!
Geef 'm de tijd om z'n draai te vinden en fysiek sterker te worden, gaat goed komen!
pi_65905237
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Dan had je 'Popov is de BOB olé olé' bij zijn wissel waarschijnlijk ook nog niet gehoord
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65909092
Wat ik bij Heerenveen heb gemist het afgelopen half jaar was dus absoluut niet rendement, ik miste swing in het elftal. Al die minuten die Paolo Henrique / Elyounoussi hebben gespeeld had ik veel liever Gonzalo gezien.

Maarja, dat is natuurlijk een kwestie van smaak; sommige mensen zien voetbal als vermaak en vinden mooi voetbal het belangrijkst, sommige mensen willen hun team gewoon zien winnen dankzij spelers die je de hele wedstrijd niet ziet, maar mét een hoog rendement. (Grof gezegd )
pi_65909177
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Stinger__ het volgende:

Elyounoussi nu verkapt afzeiken vind ik ontrecht. Die jongen kan echt wel wat maar heeft gewoon tijd nodig.
Hij is geen Elm die er 'meteen' staat. Sulejmani had ook minimaal een halfjaar 1e elftal wedstrijden spelen nodig voordat hij wat liet zien, en daarvoor trainde hij ook al minstens een half jaar mee!
Geef 'm de tijd om z'n draai te vinden en fysiek sterker te worden, gaat goed komen!
Ik bedoelde het niet als verkapt afzeiken, ik bedoelde puur als makkelijk vergelijkingspunt, opdat jullie niet heel algemeen zouden zeggen Garcia heeft weinig rendement, Garcia is een moeilijke jongen.

Ben het helemaal met je eens dat je een speler zo veel mogelijk tijd moet geven om zich te bewijzen (maar geldt dat niet ook voor Gonzalo?)
pi_65912770
Ok, dan vatte ik het verkeerd op. Sorry

Maar Garcia heeft meer speel minuten gehad dan Elyounoussi tot op heden.. Daarbij speelde Garcia al een aantal jaren in Nederland en is hij wat ouder dat Elyounoussi.. De stap zou voor hem, in principe, dan ook minder groot moeten zijn..

Garcia heeft soms geniale acties en dat soort acties zijn voor voetbal liefhebber zeker een genot om naar te kijken.. Ben ik met je eens..
Maar tegenover elke geniale actie staat 4x gevaarlijk balverlies.. En dat kan dodelijk zijn.
Mooie wedstrijden (met swing) zien wil iedere Heerenveen supporter waarschijnlijk wel, maar de realiteit is dat er ook gewonnen moet worden.. En dat lukt niet altijd met mooi voetbal.. Op Barca na dan
Het mooie is, naarmate het team meer punten weet te pakken, gaan ze vaak beter spelen, en voor je het weet swingt het weer!
pi_65914438
Persoonlijk antwoord gehad van Yme, dat is dan wel weer netjes.

Er is intern over gesproken, de publiciteit wordt als genoeg straf ervaren en bovendien wordt Popov strafrechtelijk vervolgd. Dus vond de directie het niet nodig nog eens publiekelijk een straf aan hem uit te delen.
pi_65914512
Iemand die Yme mailde of hij zijn kaartje voor Vitesse uit (1-0 verlies) vergoed kon krijgen kreeg ook persoonlijk antwoord.
pi_65914558
Daar zijn ze altijd wel sterk in. Kwam laatst nog de brief tegen die ik van ze kreeg na dat politiegedoe bij Utrecht jaren geleden.
pi_65921197
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk antwoord gehad van Yme, dat is dan wel weer netjes.

Er is intern over gesproken, de publiciteit wordt als genoeg straf ervaren en bovendien wordt Popov strafrechtelijk vervolgd. Dus vond de directie het niet nodig nog eens publiekelijk een straf aan hem uit te delen.
Nou Popov leek eerder trots op z'n actie dan beschaamd oid.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:22:09 #191
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65921470
gaat die onzin nou nog door. Tis gebeurd,klaar.

Kopic was uitblinker bij de beloften maandag schijnt
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65921780
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
gaat die onzin nou nog door. Tis gebeurd,klaar.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:37:01 #193
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65921941
tjah, tis niet goed te praten, maar hij weet dat het dom is, maatregelen zijn getroffen en klaar hoor.

En als je dat niet vindt moet je maar bij de politie of OM gaan werken ofzo, maar om daar hier over door te gaan vind ik wat zinloos
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:53:50 #194
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65922466
maar over garcia gesproken, het is een goede speler en echt wel meer dan een speler met een rendement van 1 goede actie tegenover 4 fouten. Ik vind hem serieus één van de beste spelers van groningen, maar bij heerenveen kwam hij niet uit de verf, omdat hij niet zeker was van een basisplaats. Het is volgens mij een speler die goed kan voetballen, als hij maar in de juiste watten ligt, maar zodra hij even gepasseerd wordt voelt hij zich beledigd en dat heeft heel veel negatieve invloed op zijn spel. Bij Heerenveen had hij gewoon veel concurrentie.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:02:44 #195
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65922715
Garcia en Verbeek was natuurlijk een slechte match
pi_65983415
Waarom venom dit in het Groningentopic post snap ik niet, maar hier past het natuurlijk veel beter:

everyone likes us, we don't care (heb ik ooit al eens geroepen)
pi_65990090
Ah, het beste imago. Kunnen Yme & co hier zich weer op aftrekken...

[ Bericht 1% gewijzigd door Coin op 12-02-2009 17:44:27 ]
pi_66088481
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef MaxPower het volgende:
Waarom venom dit in het Groningentopic post snap ik niet, maar hier past het natuurlijk veel beter:
.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:02:06 #199
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66088672
Had ik hier al K.U.T. gezegd? Vast niet, dus bij deze dan maar...

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!!

Als je nu gewoon even wat scherper bent, dan sta je met een half uur 0-3 voor en is het een kwestie van uitspelen. Zelfde verhaal bij Sparta op bezoek, thuis tegen Heracles, etc. Nu krijg je, via een gemakkelijk gegeven, maar niet helemaal onterechte, penalty alsnog het deksel op de neus. 2e Helft kun je het dan alsnog af maken, echter was NEC een stuk sterker. Bah!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66089974
Jammer, we laten teveel liggen in uitwedstrijden. Er komen nog wel wedstrijden waarin we punten mogen verliezen (PSV) maar deze juist niet. Je zult zien dat we weer 5e worden. Nou ja, zo lang we dat akelige Groningen en Utrecht maar achter ons laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')