Ik nog niet iig.quote:
Dan had je 'Popov is de BOB olé olé' bij zijn wissel waarschijnlijk ook nog niet gehoordquote:
het is duidelijk dat je niet een paar reacties terug hebt gelezen.quote:
Ik ben benieuwd hoe iedereen hier er nu over denkt, toen ik toentertijd zei dat ze hem niet weg moesten laten gaan werd ik weggehoondquote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
Hebben we eigenlijk spelers wel eens onterecht laten gaan? Garcia denk ik.
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:59 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dan had je 'Popov is de BOB olé olé' bij zijn wissel waarschijnlijk ook nog niet gehoord
Ik bedoelde het niet als verkapt afzeiken, ik bedoelde puur als makkelijk vergelijkingspunt, opdat jullie niet heel algemeen zouden zeggen Garcia heeft weinig rendement, Garcia is een moeilijke jongen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Stinger__ het volgende:
Elyounoussi nu verkapt afzeiken vind ik ontrecht. Die jongen kan echt wel wat maar heeft gewoon tijd nodig.
Hij is geen Elm die er 'meteen' staat. Sulejmani had ook minimaal een halfjaar 1e elftal wedstrijden spelen nodig voordat hij wat liet zien, en daarvoor trainde hij ook al minstens een half jaar mee!
Geef 'm de tijd om z'n draai te vinden en fysiek sterker te worden, gaat goed komen!
Nou Popov leek eerder trots op z'n actie dan beschaamd oid.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
Persoonlijk antwoord gehad van Yme, dat is dan wel weer netjes.
Er is intern over gesproken, de publiciteit wordt als genoeg straf ervaren en bovendien wordt Popov strafrechtelijk vervolgd. Dus vond de directie het niet nodig nog eens publiekelijk een straf aan hem uit te delen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
gaat die onzin nou nog door. Tis gebeurd,klaar.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef MaxPower het volgende:
Waarom venom dit in het Groningentopic post snap ik niet, maar hier past het natuurlijk veel beter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |