Waar denk je dat Breuer vorig jaar 3/4 seizoen (okee, misschien overdrijf ik een beetje, hij heeft ook centraal gestaan..) heeft gespeeld? Overigens niet vanwege z'n geweldige linkerbeen, maar toch..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik ben ook voor een schorsing door Heerenveen zelf, al is alleen al om zijn voetbalcapaciteiten (of beter het gebrek aan). Hij maakt fouten, helpt grote kansen om zeep, maarja blijkbaar is er geen goede vervanger voor zijn positie. Hopelijk komt Jong-A-Pin snel weer terug, want hij is toch ook een linksback. Het liefst zie ik Janmaat weer eens spelen, maarja, hij is een rechtsback en Breuer doet het daar ook goed. Hoe is Breuers linkerbeen, kan hij niet links gaan spelen, met Janmaat rechtsachter. Alles voor een Popovrij elftal.
En ik moest ook wel lachen, niet vanwege zijn dronkenschap achter het stuur, maar het feit dat hij ook nog twee lekke banden had. Ik ben echt benieuwd hoe hij dat allemaal voor elkaar heeft gekregen.
6x? Ik heb 't nieuws rondom Popov verder niet zo gevolgd, maar is dat daar gemeld of heb je je bronnen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb de directie een mail gestuurd met de vraag op welke manier er gereageerd wordt op de aanhouding van Popov, die 6x de toegestane promillage in zijn bloed had.
quote:Heerenveen-speler Popov aangehouden
Verdediger Goran Popov van SC Heerenveen is zaterdagnacht door de politie aangehouden in het centrum van Heerenveen. De Macedonische international zat met drank op achter het stuur en reed met twee lekke banden tegen het verkeer in.
De 24-jarige Popov geldt als ‘beginnend bestuurder'. Afgaand op die definitie werd zes keer het toegestane alcoholpromillage bij hem vastgesteld. Het is nog niet bekend of Popov zich voor de rechtbank moet verantwoorden.
Wel moet de verdediger verplicht een cursus (Educatieve Maatregel Alcohol) volgen tegen het gebruik van alcohol in het verkeer. Directeur Yme Kuiper van SC Heerenveen wil niet reageren. ,,Dit is in ynterne kwestje.''
Ah, finaal/vluchtig over heen gelezenquote:
Dat gaat dan inderdaad nogal snel ja..quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Popov is nog beginnend bestuurder, dus een promillage van 1,2 is zes keer de toegestane hoeveelheid.
oh, mij was het eerlijk gezegd toen nooit opgevallen dat hij in die hoek speelde (maar ik ben ook niet zo'n opstellingen-gek). In mijn herinnering speelde hij alleen centraal en Jong-A-Pin links. Die goede oude tijd met Zuiverloon op rechts.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waar denk je dat Breuer vorig jaar 3/4 seizoen (okee, misschien overdrijf ik een beetje, hij heeft ook centraal gestaan..) heeft gespeeld? Overigens niet vanwege z'n geweldige linkerbeen, maar toch..
De voetbalkwaliteiten van Popov zijn er overigens wel degelijk. Tot dusver is het echter nog (veel) te wisselvallig en met enige regelmaat ook te onbezonnen/riskant.. Op zich heeft hij best potentie voor een aanvallende back.. Nu nog doorontwikkelen (zowel fysiek, technisch, tactisch als mentaal - welke aspecten vergeet ik nog?)
En een schorsing door de club zelf.. Een (tijdelijke) disciplinaire maatregel icm geldboete kan ik me goed voorstellen, maar zullen we de rest maar aan de (straf)rechter over laten? Wat een flauwekul om van de club te verwachten dat ze hem nu helemaal uit de A-selectie zullen verwijderen..
Vorig seizoen is Jong-a-Pin 19 competitiewedstrijden (waarvan een aanzienlijk aantal invalbeuren) in actie gekomen, daarnaast heeft Timmi Johansen nog een aantal 7-tal wedstrijden op linksback meegedaan.. Van de 31 wedstrijden van Michel Breuer schat ik derhalve dat er zo'n 20-25 op linksachter zijn geweest..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
oh, mij was het eerlijk gezegd toen nooit opgevallen dat hij in die hoek speelde (maar ik ben ook niet zo'n opstellingen-gek). In mijn herinnering speelde hij alleen centraal en Jong-A-Pin links. Die goede oude tijd met Zuiverloon op rechts.
Maar hoe vaak heeft hij daar dan echt gespeeld, zonder te overdrijven dus.
Zoiets (maar dan zonder Popov en met Elm/Mika/Sibon dus)?quote:Overigens ga ik toch een beetje terugkomen op mijn reactie van daarnet. Het is wel zo netjes om nu even niets aan de defensie te doen, net nu die goed in elkaar zit. Maar zodra het weer kwakkelt (of blessures) wil ik wel eens Janmaat op rechts zien en Breuer/e.v.t. Jong-A-Pin op links en dan bijvoorbeeld zo'n Popov eruit.
'Iets voor het goede doel' in combinatie met 2 weken 'Beloften' en een flinke geldboete lijkt me vanuit de club meer dan gepast. Voor de rest hebben we de rechterlijke machtquote:Popov zal wel weer wat geld naar een goed doel moeten sturen en zo'n bezoek brengen aan gehandicapte kinderen, zoals meestal gebeurd bij Heerenveen. Tja.. Misschien goed voor het moraal van de ploeg en de speler, maar ik mag hem persoonlijk echt niet meer.
Ongeveer 5 glazen of 3 flesjes. Ik ben tegen alcohol in het verkeer, maar het klinkt wel heel heftig 6x de toegestane hoeveelheid, maar ik bedoel, hoe voel jij je als je 3 flesjes bier op hebt? Ik ben dan wel geen beginnend bestuurder, dus voor mij zou het 2,2x de toegestane hoeveelheid zijn... Ik wil het niet goed praten, maar wil er ook niet zo'n keihard oordeel over vellen. Wat hij gedaan heeft is fout, maar het is niet zo dat hij een liter vodka op had ofzo (aan z'n promillage te zien). Maar toch, stoutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef Repsak het volgende:
6x teveel op als beginnend bestuurder is 3 biertjes ofzo?
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, maar dat boeit me ook helemaal niets. Voor hem was het blijkbaar wel genoeg om met twee lekke banden tegen het verkeer in te rijden. In zo'n geval ben je een gevaar in het verkeer, alcohol of niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ongeveer 5 glazen of 3 flesjes. Ik ben tegen alcohol in het verkeer, maar het klinkt wel heel heftig 6x de toegestane hoeveelheid, maar ik bedoel, hoe voel jij je als je 3 flesjes bier op hebt? Ik ben dan wel geen beginnend bestuurder, dus voor mij zou het 2,2x de toegestane hoeveelheid zijn... Ik wil het niet goed praten, maar wil er ook niet zo'n keihard oordeel over vellen. Wat hij gedaan heeft is fout, maar het is niet zo dat hij een liter vodka op had ofzo (aan z'n promillage te zien). Maar toch, stout
Schandalig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Hij krijgt in ieder geval van SC Heerenveen geen straf, zo heb ik zostraks op Omrop Fryslân gehoord.
quote:Popov van de partij in Heerenveen
HEERENVEEN - Goran Popov speelt zaterdagavond mee met SC Heerenveen dat in eigen stadion het zwaar gehavende NAC ontvangt. De Macedonische linksback kwam deze week in opspraak door auto te rijden onder invloed. ,,Ik hou privé gescheiden van het werk'', is de reactie van Heerenveen-trainer Trond Sollied.
Sollied wilde verder niets zeggen over de pijnlijke kwestie. ,,Dat hebben we binnen de club afgesproken.'' De Noor deed dinsdag ook een beroep op Popov, die na het weekeinde op reis gaat met het Macedonische elftal. Of de trainers toen al op de hoogte waren van de misstap van de speler (Popov werd onder invloed aangehouden in zijn auto, die om zes uur 's ochtends met twee lekke banden tegen het verkeer inreed) wordt in het midden gelaten. De directie was dinsdag al wel bekend met het incident.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |