abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 17:03:09 #151
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65853946
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doen 2 van de 3 dus niet en ook Twente niet
En bij PSV is toivonen voor een wedstrijd geschorst waardoor ze hem niet kunnen inzetten tegen AZ. Ajax is in slechte vorm, dus dan kunnen ze zelfs van Feyenoord verliezen (volgende week). Alleen de kans dat Twente en Groningen punten laten liggen is wat kleiner, zij moeten thuis tegen Volendam en Heracles.

En Heerenveen moet uit tegen NEC gewoon kunnen winnen
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65854665
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:03 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

En Heerenveen moet uit tegen NEC gewoon kunnen winnen
Uit is een heel ander verhaal dan thuis, zie Vitesse. Ik ben daar nog niet zo zeker van.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:17:52 #153
pi_65859977
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Uit is een heel ander verhaal dan thuis, zie Vitesse. Ik ben daar nog niet zo zeker van.
Tuurlijk is dat een heel ander verhaal, maar ook uit moeten ze het kunnen. NEC is niet in goede vorm, en ze hebben wel laten zien dat ze ook uit kunnen winnen tegen clubs die het minder doen (Ajax, Feyenoord, Groningen). Enige nadeel is dat ze uit Gelderland komen net als Vitesse...

Overigens ben ik er altijd van overtuigd dat ze kunnen winnen. Ik speel bijna elke week de toto en ik laat Heerenveen altijd winnen. Als ze niet in topvorm zijn speel ik die wedstrijd niet. Dat weekend dat ze tegen Ajax wonnen had ik Heerenveen ook laten winnen (en ook de andere wedstrijden goed gegokt), en toen won ik meer dan 400 euro. Optimisme loont!

edit: dat was trouwens vorig weekend, maar het lijkt door die midweekse ronde al weer twee weken geleden.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:22:25 #154
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65860125
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
Popov ging toch een soort van "sturen" na zijn goal? Leek op de televisie net alsof Dingsdag hem daarna ook kwam vertellen dat zoiets niet zo heel slim was, maar dat is slechts een vermoeden. Hij stopte er wel mee toen.
Dat gebeurde ook, ja.. Volledig terecht overigens, je moet in zo'n situatie ook niet gaan 'provoceren' als speler zijnde. Overigens, na de wedstrijd werd er (wederom) een 'daar moet op gedronken worden' ingezet. Toen was Dingsdag er als de kippen bij om Popov tekst en uitleg te verschaffen.. In ieder geval mooi dat Popov in sportief opzicht antwoord heeft gegeven. De rest is voor de club (intern) en justitie.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_65860370
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
. De rest is voor de club (intern) en justitie.
Daar ga je weer. Ik vind dit echt zo'n zwakke houding, typisch dat Friese, we houden het lekker binnenboord.

Er vallen godverdomme slachtoffers door drankgebruik P2D, daar mag je wel iets meer rekening mee houden
  zondag 8 februari 2009 @ 20:41:16 #156
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65860809
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar ga je weer. Ik vind dit echt zo'n zwakke houding, typisch dat Friese, we houden het lekker binnenboord.

Er vallen godverdomme slachtoffers door drankgebruik P2D, daar mag je wel iets meer rekening mee houden
Wanneer Popov een notoire dronkelap was, dan zou ik het helemaal met je eens zijn. Ik zie dat echter nergens gestaafd. Noch staat vast dat Popov, zoals Sandyman aanhaalde, bijvoorbeeld een liter Vodka achter de kiezen had.. Daarnaast weet vrijwel niemand wat er nu echt gebeurd is. En je kunt het dan 'typisch Fries' noemen, ik weiger iemand te veroordelen voor iets waarvan ik niet zeker weet dat hij het heeft gedaan.

Ja, ik heb m'n vraagtekens bij het feit dat hij met 2 lekke banden, rijdende in de verkeerde richting en onder invloed is aangehouden. Voordat ik hem echter veroordeel wil ik wel zeker wat er aan de hand is. Is het niet dat 'een ieder onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is'?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_65862610
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Wanneer Popov een notoire dronkelap was, dan zou ik het helemaal met je eens zijn. Ik zie dat echter nergens gestaafd. Noch staat vast dat Popov, zoals Sandyman aanhaalde, bijvoorbeeld een liter Vodka achter de kiezen had.. Daarnaast weet vrijwel niemand wat er nu echt gebeurd is. En je kunt het dan 'typisch Fries' noemen, ik weiger iemand te veroordelen voor iets waarvan ik niet zeker weet dat hij het heeft gedaan.

Ja, ik heb m'n vraagtekens bij het feit dat hij met 2 lekke banden, rijdende in de verkeerde richting en onder invloed is aangehouden. Voordat ik hem echter veroordeel wil ik wel zeker wat er aan de hand is. Is het niet dat 'een ieder onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is'?
En als het dan bewezen is, wat moet de club dan doen?

Maar je praat onzin: als de politie zegt dat ie met teveel drank op achter het stuur zat, dan is er geen reden daar aan te twijfelen. Er zijn genoeg ongelukken veroorzaakt door mensen die geen notoire dronkelap waren en geen liter wodka achter de kiezen hadden maar wel teveel hadden gedronken. Ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die zo onverantwoordelijk zijn en ik vraag van de club dat soort gedrag openlijk te veroordelen. Nu wordt er bijna grappig over gedaan, met spreekkoren en wat lacherige commentaren.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:41:59 #158
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65862863
SCH, ik heb inmiddels meerdere keren, ook op .org over dit onderwerp gepost. Ik praat absoluut niet goed dat Popov onder invloed achter het stuur van z'n auto is gekropen. Waar ik tegen in het geweer kom is dat een aantal forumleden, zowel hier als op .org, net doet alsof Popov een grote crimineel is.

Hij heeft (teveel) gedronken, daarvoor wordt hij bestraft door de rechter. Hij heeft in ieder geval een cursus Educatieve Maatregel Alcohol opgelegd gekregen. Hij heeft intern op z'n flikker gekregen, in ieder geval van spelers als Dingsdag en ik kan me niet voorstellen dat de directie er niets van gezegd heeft. Daarnaast valt een groot deel van de media over 'm heen alsmede een deel van de supporters op de diverse fora en in het stadion. Lijkt je dat niet voldoende voor een 24-jarige jongen die 1x de fout in is gegaan? Denk je niet dat hij daar van heeft geleerd?

Wat wil je dan? Dat 'ie door de club ontslagen wordt? Kom op zeg..
pi_65863188
De club had hem een wedstrijd op de tribune moeten zetten, nu dat niet is gebeurd moeten ze met een verklaring komen dat ze zijn gedrag afkeuren of iets dergelijks. Het gaat me niet om die jongen af te vallen, die heeft hopenlijk zijn lesje geleerd, het gaat me om de club en ik heb het niet over ontslag. Het gaat om een signaal naar buiten, is ook volstrekt normaal en zou bij andere clubs waarschijnlijk ook gebeurd zijn. Verder niks.

Popov is geen crimineel, gewoon erg dom geweest. De club reageert alleen weer wat lafjes en dat stoort me.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:58:34 #160
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65863448
Waarom moeten ze in vredesnaam Popov een wedstrijd op de tribune zetten? Wat is daar de meerwaarde van? Voor iets wat in z'n privéleven gebeurd?
Iedereen weet dat Popov fout geweest is. Vrijwel niemand weet in hoeverre. 3 flesjes bier, het is teveel om nog te mogen rijden, echter doe ook niet net alsof hij bijna iemand vermoord heeft. Ja, het was oliedom, maar het is goed afgelopen. Laat het voor Popov een wijze les zijn geweest!

En misschien dat de directie nog wel met een statement komt, misschien ook niet. Dat is echter hun pakkie an. Voor het overige is nu het woord aan de rechter.
pi_65863856
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom moeten ze in vredesnaam Popov een wedstrijd op de tribune zetten? Wat is daar de meerwaarde van? Voor iets wat in z'n privéleven gebeurd?
Iedereen weet dat Popov fout geweest is. Vrijwel niemand weet in hoeverre. 3 flesjes bier, het is teveel om nog te mogen rijden, echter doe ook niet net alsof hij bijna iemand vermoord heeft. Ja, het was oliedom, maar het is goed afgelopen. Laat het voor Popov een wijze les zijn geweest!

En misschien dat de directie nog wel met een statement komt, misschien ook niet. Dat is echter hun pakkie an. Voor het overige is nu het woord aan de rechter.
Je begint wat te zemelen en me woorden in de mond te leggen. Na wangedrag schors je een speler, dat is toch niet zo gek. En zo prive is het niet, het was op de openbare weg en het staat in de krant. Ik doe helemaal niet alsof hij iemand heeft vermoord maar hij had wel teveel dronk op en ik vind dat een ernstig vergrijp: sue me.

Tuurlijk is het aan de rechter maar het was helemaal niet gek geweest als de club ook even iets van zich had laten horen om duidelijk te maken dat ze dit niet pikt van spelers.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:11:34 #162
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65863952
Verschillen we daar van mening
  maandag 9 februari 2009 @ 00:16:39 #163
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_65868593
Om nog even op het Popov verhaal in te haken, we zijn er nu toch lekker mee bezig. Ik ben het eigenlijk volledig met Sollied eens dat hij vindt dat werk en privé gescheiden zijn. Klaar. Waarom moeten we als club onszelf te kort doen door een speler te schorsen terwijl de club daar slechter van zou kunnen worden. Hij is publiekelijk aan de schandpaal genageld, heeft het gehoord in het stadion, spelers hebben er vast wel wat over gezegd, waarom dan ook nog een schorsing.

En waarom zou de directie hier nog openlijk afstand van moeten nemen, het lijkt me niet meer dan logisch dat ze zijn gedrag afkeuren, daar hoef je toch niet een persbericht voor de wereld in te sturen?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_65872272
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:16 schreef Sandyman het volgende:
Om nog even op het Popov verhaal in te haken, we zijn er nu toch lekker mee bezig. Ik ben het eigenlijk volledig met Sollied eens dat hij vindt dat werk en privé gescheiden zijn. Klaar. Waarom moeten we als club onszelf te kort doen door een speler te schorsen terwijl de club daar slechter van zou kunnen worden. Hij is publiekelijk aan de schandpaal genageld, heeft het gehoord in het stadion, spelers hebben er vast wel wat over gezegd, waarom dan ook nog een schorsing.

En waarom zou de directie hier nog openlijk afstand van moeten nemen, het lijkt me niet meer dan logisch dat ze zijn gedrag afkeuren, daar hoef je toch niet een persbericht voor de wereld in te sturen?
Ik ben het daar pertinent niet mee eens. Er wordt nu juist wat lacherig over gedaan, ook in het stadion: dat is echt geen schandpaal maar eerder een aanmoediging.

Bovendien was het op een wedstrijddag dat het incident gebeurde (na de wedstrijd tegen Ajax) dus het had ook wel iets met werk te maken.
pi_65872326
Heb je al een reactie op je mail?

Intern is men overigens woest dat dit in de media is gekomen. Misschien moeten ze eens woest zijn op het ontbreken van discipline binnen de spelersgroep.
pi_65872449
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:32 schreef MaxPower het volgende:
Heb je al een reactie op je mail?
Nee, verwacht ik ook niet maar ik laat het er niet bij zitten.
quote:
Intern is men overigens woest dat dit in de media is gekomen. Misschien moeten ze eens woest zijn op het ontbreken van discipline binnen de spelersgroep.
Typerend weer. De boodschapper de schuld geven en op dit soort dingen focussen. Ze snappen volgens mij niet hoe ernstig het is maar veel supporters hier bagatellisseren het ook al (hij pleegde geen moord immers, blijkbaar had hij eerst iemand dood moeten rijden) dus ze komen er wel weer mee weg.

Dat gelul over prive en zakelijk is ook zo opportunistisch, je gedrag buiten het werk kan invloed hebben op je verdere functioneren, zeker als je wat bekender bent, dat is de realiteit, en dus is het een enorme drogredenering.
pi_65872491
Er zijn natuurlijk ook legio sponsors die met drank op bij het stadion wegrijden (supporters ook trouwens). Riemer zelf had er ook niet zoveel problemen mee dacht ik, al liet hij zich de laatste jaren wel rijden (gelukkig).
pi_65872630
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:41 schreef MaxPower het volgende:
Er zijn natuurlijk ook legio sponsors die met drank op bij het stadion wegrijden (supporters ook trouwens). Riemer zelf had er ook niet zoveel problemen mee dacht ik, al liet hij zich de laatste jaren wel rijden (gelukkig).
Tuurlijk, daarom reageren mensen denk ik ook zo. Ze herkennen zich er zelf wel in. Maar dat maakt het niet minder erg, minder gevaarlijk of minder strafbaar.

Toen ik op de lagere school zat, is het gezin van een vriendje van mij geschept door een dronken vrachtwagenchauffeur, moeder dood, broertje zwaargewond. Je moet als bestuurder gewoon niet willen dat je dat risico ook maar enigszins loopt. En dan mag het bij Popov allemaal niet zo erg zijn, dat wordt altijd als argument gebruikt: het was niet zoveel, ik kan er goed tegen enz. enz.
pi_65872739
Ik bedoel er mee te zeggen dat de club er daarom wellicht niet openbaar afstand van wil nemen.. het komt ze niet zo goed uit. Een felle reactie tegen wat overdreven fanatieke supporters doet het beter bij de sponsors dan beginnen over alcoholmisbruik...
pi_65885985
quote:
TARVAJARVI VERTREKT NAAR ZWITSERLAND 09-02-2009

Niklas Tarvajärvi vertrekt naar Xamax Neuchatel. In Zwitserland tekent de 25-jarige aanvaller een contract voor 2,5 jaar. De Fin werd aan het begin van dit seizoen gehuurd van sc Heerenveen en kwam in 11 wedstrijden tot 2 doelpunten. Tarvajärvi stond nog tot 2011 onder contract bij de club uit Friesland.
Daar zijn jullie nu helemaal van verlost , hij zal wel niet veel hebben opgelevert.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:55:44 #171
pi_65887294
Xamax Neuchatel droomclub van menig voetballer!
pi_65890110
Na die goal van Popov:
"Daar moet op gedronken worden HI HA HO" .

Zag dat toevallig net op eredivisielive
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65891233
Bedankt venom, dat wisten we nog niet
  maandag 9 februari 2009 @ 20:12:12 #174
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65891549
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:11 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Daar zijn jullie nu helemaal van verlost , hij zal wel niet veel hebben opgelevert.
En toch was het niet een slechte voetballer. Heeft alleen nooit een echte kans gehad...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65891899
Ik was ook wel fan en had gehoopt dat hij ergens in Nederland nog zou slagen.
Maar toch wel terecht dat hij bij ons wegmoest.

Hebben we eigenlijk spelers wel eens onterecht laten gaan? Garcia denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')