abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:35:01 #126
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65816951
schandalig
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65817148
Ingezonden brief naar het LC dan maar.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:54:51 #128
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65819665
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:48 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Ongeveer 5 glazen of 3 flesjes. Ik ben tegen alcohol in het verkeer, maar het klinkt wel heel heftig 6x de toegestane hoeveelheid, maar ik bedoel, hoe voel jij je als je 3 flesjes bier op hebt? Ik ben dan wel geen beginnend bestuurder, dus voor mij zou het 2,2x de toegestane hoeveelheid zijn... Ik wil het niet goed praten, maar wil er ook niet zo'n keihard oordeel over vellen. Wat hij gedaan heeft is fout, maar het is niet zo dat hij een liter vodka op had ofzo (aan z'n promillage te zien). Maar toch, stout
Helemaal eens. Popov is fout geweest en zal daarvoor nog door de rechter bestraft worden. Maar doe nu niet alsof hij een moord gepleegd heeft.. En nee, hij was ook niet stomdronken. En misschien is er zelfs wel een hele goede verklaring voor 2 lekke banden, weten wij veel?

Intern heeft hij er heus wel van langs gekregen, het woord zegt het echter al, dat is intern. Na de wedstrijd morgen vliegt het halve elftal (ook Popov) uit voor interlands, dan is er tijd en 'rust' om nog met een officieel statement te komen. En wanneer Popov dan terug komt, zijn de meesten hier het al lang en breed weer vergeten. Nu eerst op naar de wedstrijd van morgen, NAC-thuis. We moeten 3 punten pakken tegen een zwaar gehavende ploeg. En wat mij betreft gewoon MET Goran Popov!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 7 februari 2009 @ 12:23:32 #129
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65826061
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Helemaal eens. Popov is fout geweest en zal daarvoor nog door de rechter bestraft worden. Maar doe nu niet alsof hij een moord gepleegd heeft.. En nee, hij was ook niet stomdronken. En misschien is er zelfs wel een hele goede verklaring voor 2 lekke banden, weten wij veel?

Nee hij heeft geen moord gepleegd, maar wat voor verklaring kan je hebben voor het feit dat je zowel tegen het verkeer in rijdt en dat ook nog eens doet met twee lekke banden. Of je moet dit altijd doen (neem dan z'n rijbewijs maar af) of hij was gewoon dronken (blijkbaar wordt hij dat snel), en dan is het dus helemaal terecht als hij wordt aangepakt.

De enige verklaring die ik kan bedenken voor zoiets is dat marsmannetjes hem dwongen tot het drinken van alcohol en het tegen het verkeer inrijden en voor de grap zijn voorbanden hem leeg geprikt. Maar waarom zou je als marsmannetje een macedonier in Heerenveen lastig vallen, niet echt de meest logische keus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  zaterdag 7 februari 2009 @ 12:25:35 #130
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_65826089
Tot vanavond!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:24:28 #131
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_65827201
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:54 schreef SCH het volgende:
Je rijdt gewoon niet als je alcohol op hebt, simpel zat.
Dat is jouw mening. Ik rij wel als ik alcohol op heb (2 glazen). Zolang dit binnen de wet is toegestaan. Maar we dwalen een beetje af

Vanavond NAC maar in de pan hakken
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_65827276
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:24 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik rij wel als ik alcohol op heb (2 glazen). Zolang dit binnen de wet is toegestaan. Maar we dwalen een beetje af

En Popov uitfluiten dan maar, wat een doofpot weer.
pi_65827282
Heb gedroomd dat het 3-1 werd trouwens.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:30:27 #134
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_65827313
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:24 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Gelijkspel ok!!

Tis echt ver rijden dus jullie werken ook maar een beetje mee.
pi_65827478
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:30 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Gelijkspel ok!!

Tis echt ver rijden dus jullie werken ook maar een beetje mee.
Hmm... Paar maanden terug dachten jullie daar aanzienlijk anders over..

Ik ben er eigenlijk wel voor om de drie punten weer eens in Friesland te houden. En dan liefst met fatsoenlijk en fraai voetbal aan onze kant.

Mijn opstelling voor vanavond:
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Sibon, Elyounoussi
Sollied's opstelling (vermoedelijk):
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Smárason; Beerens, Elm, Pranjic
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:15:26 #136
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_65830079
Waarom Elyounoussi, die heeft het hele seizoen nog niet veel laten zien, dan liever Sibon samen met Smarason.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:18:21 #137
pi_65830106
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Hmm... Paar maanden terug dachten jullie daar aanzienlijk anders over..

Ik ben er eigenlijk wel voor om de drie punten weer eens in Friesland te houden. En dan liefst met fatsoenlijk en fraai voetbal aan onze kant.

Mijn opstelling voor vanavond:
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Sibon, Elyounoussi
Sollied's opstelling (vermoedelijk):
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Smárason; Beerens, Elm, Pranjic
wat heb je tegen elm in de basis. Zowel Elm als Sibon speelden niet heel erg goed, maar Elm scoort tenminste en Sibon niet. Elyounoussi mag er van mij wel weer eens in, maar ik moet zeggen dat Pranjic het prima doet waar hij nu staat, dus van mij hoeft hij niet naar het middenveld te verhuizen.

En waarom in jouw elftal niet Elm naar het middenveld ipv. svec, volgens mij is zo'n elm sterker dan svec.

En is dat uitfluiten nou wel zo goed voor het team? Laat dat lekker tijdens de wedstrijd, dat komt zo negatief over, het team kan er verder ook niets aan doen dat Popov zo dom doet. En als Popov wordt uitgefloten gaat hij alleen nog meer fouten maken, waar NAC weer van profiteert en dan is NAC SCH heel erg dankbaar.
pi_65830309
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:15 schreef Sandyman het volgende:
Waarom Elyounoussi, die heeft het hele seizoen nog niet veel laten zien, dan liever Sibon samen met Smarason.
Elyounoussi speelde best aardig, heeft hij wel een echte kans gehad al? Hij moet nog groeien maar ik zie het nog wel met hem zitten maar ik denk dat de verwachtingen wel erg hoog waren en dat we van iedere Scandinavische-gerelateerde aankoop een wonder verwachten.
pi_65830416
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:18 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

En is dat uitfluiten nou wel zo goed voor het team? Laat dat lekker tijdens de wedstrijd, dat komt zo negatief over, het team kan er verder ook niets aan doen dat Popov zo dom doet. En als Popov wordt uitgefloten gaat hij alleen nog meer fouten maken, waar NAC weer van profiteert en dan is NAC SCH heel erg dankbaar.
Ik bedoelde het ook niet zo letterlijk hoor, je moet eigen spelers nooit uitfluiten maar op de een of andere manier mag hij wel geconfronteerd worden met zijn gedrag. Maar eigenlijk mag de club er nog meer mee geconfronteerd worden, die hadden moeten besluiten hem dinsdag even niet op te stellen maar schuiven het weer onder het tapijt. Als de supporters iets doen wat enige irritatie oproept, zijn ze er als de kippen bij - maar met een slok op in het verkeer anderen in gevaar brengen, daar zwijgen ze dan over en dan is het ineens allemaal intern. Als het naar buiten komt, is het gewoon niet meer intern.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:41:05 #140
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_65830474
quote:

En waarom in jouw elftal niet Elm naar het middenveld ipv. svec, volgens mij is zo'n elm sterker dan svec.
Svec is echt een van de redenen van de huidige positie in het competitie. Sterkhouder is dat. Misschien tegen Nac niet echt nodig. Maar speelt echt de meest aanvallende middenvelder uit de wedstrijd. In principe kun je dan tegen Nac of reuser opvangen of Dingsdag wat meer laten voetballen.

Diepfries zijn opstelling voor vanavond:
Vandenbussche; Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Sibon, Elyounoussi.

Elyounoussi mag op de bank voor Smarrason. Die komt er wel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65830650
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:15 schreef Sandyman het volgende:
Elyounoussi heeft dit seizoen nog niet bepaald een kans gehad.. Eerst te kampen met z'n fysiek, (blessures en 'te licht'). Daarna met hevige concurrentie (middenveld met Grindheim, Svec en Väyrynen onomstreden, net als de basisplaatsen voor Beerens en Pranjic. Elyounoussi zelfs is dan weer geen spits). Ik denk dat tegen een gehavend NAC voor hem een ideale kans is om te laten zien wat hij in huis heeft. Daarnaast heb je mijns inziens met 'kapstok' Sibon, de snelle, beweeglijke Beerens en Elyounoussi op de flanken en opkomende mensen Pranjic en Grindheim een ideale opstelling op de NAC-defensie helemaal zoek te spelen
quote:

[..]
wat heb je tegen elm in de basis. Zowel Elm als Sibon speelden niet heel erg goed, maar Elm scoort tenminste en Sibon niet. Elyounoussi mag er van mij wel weer eens in, maar ik moet zeggen dat Pranjic het prima doet waar hij nu staat, dus van mij hoeft hij niet naar het middenveld te verhuizen.
Ik heb niets tegen Elm in de basis. Ik vind hem echter geen typische spits, daarnaast heb je er weinig aan wanneer hij straks door overbelasting ook uit ligt. Hij komt nu net terug van een liesblessure, zijn tijd komt nog wel. Pranjic doet het goed op linksvoor, dat klopt. Daar zou Elyounoussi echter ook kunnen spelen. Pranjic kan dan de plaats van Mika op linkshalf invullen, de plek waar hij de afgelopen seizoenen zich het Kroatische nationale elftal in heeft gespeeld.
quote:
Elm is daarentegen een heel ander type voetballer. Svec is de man waar het hele elftal momenteel op draait. Let er maar eens op tijdens een wedstrijd. Hoeveel ballen hij onderschept, hoeveel gaten hij dicht loopt, etc. Een ideale controlerende/verdedigende middenvelder. Dat soort spelers zijn goud waard
pi_65837521
Keurige overwinning na de wat mindere wedstrijd van dinsdag. Op de radio 1 waren ze veel positiever over het dominante spel van Heerenveen dan uit de samenvatting van Studio Sport bleek. Met name over Beerens en Popov. Sollied krijgt de ploeg langzaam toch aan de praat.

PSV moet maar weer gelijk zien te komen. Het zou toch fantastisch zijn als we bij de top 4 eindigen maar dat durf ik nog niet te hopen. AZ en Twente zijn onbereikbaar, dus het zal verder tussen Ajax, Heerenveen, PSV en Groningen gaan. Ik denk dat Ajax nog wel meer punten gaat verspelen en dat PSV heel sterk terug gaat komen. We hebben zelf nog de mogelijkheid om Groningen en PSV punten af te pakken.
pi_65838034
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef SCH het volgende:
Droom eens dat Ajax morgen wint.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65838063
'Popov is de BOB' !
pi_65838136
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef SCH het volgende:
pi_65838154
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Droom eens dat Ajax morgen wint.
Dat heet dan een nachtmerrie lieve Ray
  zondag 8 februari 2009 @ 00:55:10 #147
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_65839944
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Popov is de BOB' !
Die was wel aardig inderdaad, net als het 'daar moet op gedronken worden, hi ha ho' na de 1-0...

Mooi voor Popov dat hij zich vanavond op het veld heeft kunnen laten zien. Misschien dat er komende week meer duidelijk wordt over het hoe en wat. In ieder geval ligt het accent nu eerst weer even op het voetbal. 3 punten. Voor de neutrale toeschouwer een mooie pot voetbal om te zien. Eerste helft was redelijk tot goed te noemen, NAC vrijwel geen kans gehad. 2e helft een iets sterker NAC, echter zelf toch ook nauwelijks in de problemen gekomen. Uitblinkers: Svec, Popov en Smárason. 3 punten, dat moeten Ajax, PSV en Groningen morgen maar zien te herhalen
  zondag 8 februari 2009 @ 13:48:25 #148
pi_65846144
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:41 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Svec is echt een van de redenen van de huidige positie in het competitie. Sterkhouder is dat.

Tja, ik heb gister gelet op Svec en hij is inderdaad een heel solide speler. Waarschijnlijk is hij zo onzichtbaar voor mij geweest door de rest van het middenveld dat ook lekker bezig is. En hij is er natuurlijk ook laat bijgekomen (al is Grindheim dat ook, Vayrinnen tel ik niet mee, want die is voor mij nooit weggegaan).

Nou moeten ze weer lekker doorgaan met winnen, hopelijk blijft Popov zich nog lang zeer schuldig voelen tegenover de supporters en de rest van de club en blijft hij zo lekker spelen.

En die smarason pikt toch altijd weer een doelpuntje mee, al zijn ze niet altijd even knap, hij stond toch mooi weer op de juiste plek. Hij moet maar lekker lang bij Heerenveen blijven, dan gaat hij echt een topper worden.
pi_65853427
Popov ging toch een soort van "sturen" na zijn goal? Leek op de televisie net alsof Dingsdag hem daarna ook kwam vertellen dat zoiets niet zo heel slim was, maar dat is slechts een vermoeden. Hij stopte er wel mee toen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65853509
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

3 punten, dat moeten Ajax, PSV en Groningen morgen maar zien te herhalen
Dat doen 2 van de 3 dus niet en ook Twente niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')