Voor de Komrij heeft men extreem dun papier gebruikt. Dat veegt niet lekker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
De Komrij van de 19e tot 21e eeuw voor 7.50 bij Scheltema. Geen geld, mensen.
Ik moest huilen aan het eindquote:
Daar dacht The Academy anders overquote:Op zondag 1 februari 2009 18:23 schreef dwerg het volgende:
En ik kan me ook geen rol van Hanks herinneren waarvan ik dacht 'goh, dat zou nog wel eens een Oscar kunnen opleveren'.
Hanks is goed in Charlie Wilson's War, voor de rest kan ik hem ook echt niet hebben. Ik heb het ook niet heel erg op Penn, denk ik, al heb ik ene tijd niets van hem gezien.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:23 schreef dwerg het volgende:
Ik vind Tom Hanks en Sean Penn twee acteurs die je niet met elkaar kunt vergelijken.
En ik kan me ook geen rol van Hanks herinneren waarvan ik dacht 'goh, dat zou nog wel eens een Oscar kunnen opleveren'. Milk zit boordevol met goeie acteurs (James Franco speelt ook een sterke rol), de 'echte' fragmenten uit de jaren zeventig met Anita Bryant voegen ook iets toe aan de film, en wat ShadyLane al zegt, er zitten een paar mooie (en minder mooie, maar toch) ontroerende momenten in de film.
Mane was je een maand voor, die dag ze net ook pas ontdekt meen ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik schaam me kapot voor het twintig jaar te laat zijn, maar ik ben nu toch langzaam de Pixies aan het ontdekken.
quote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef Z het volgende:
[..]
Hanks is goed in Charlie Wilson's War, voor de rest kan ik hem ook echt niet hebben.
Mmm.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef NoCigar het volgende:
Ran is het beste, de rest kan wachten.
Bij Pedagogiek promoveren allemaal lekkere wijven.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk natuurlijk bijzonder regelmatig aan jou, maar heel recent nog vanmiddag toen een promoverende vriend vertelde dat de meeste andere promovendi contactgestoord zijn (of anders gezegd: hij zei dat de vrouwen heel lelijk waren en de mannen contactgestoord). En toen dacht ik dat jij een verstandige keuze gemaakt had om nooit te gaan promoveren. Zeker gezien het feit dat mensen er heel gek van kunnen worden - en dat weet ik dan weer van jou.
Ja, zijn steekproef was beperkt tot talenstudies en aanverwanten.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij Pedagogiek promoveren allemaal lekkere wijven.
Een mooi geval van synchroniteit. Mulisch zou er vast een mooie theorie omheen kunnen bedenken over waarom dat niet toevallig is.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef Z het volgende:
[..]
Mane was je een maand voor, die dag ze net ook pas ontdekt meen ik.
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:09 schreef ShadyLane het volgende:
Van harte! Ik zoek straks als ik meer tijd heb een mooi dierenplaatje voor je op.
Natuurlijk! We hadden jullie eigenlijk ook nog bij ons uit willen nodigen, maar zoiets moet ik natuurlijk nooit aan de Grieken overlaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Gellius het volgende:
En jullie nog gefeliciteerd met het nieuwe huis, Claudia! Mogen we komen kijken als alles geëpoxydeerd is?
Dat ziet er goed uit! Hoeveel gaat het je kosten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Z het volgende:
Ik heb ook een mooie, waarschijnlijk betaalbare, vloer gevonden.
[ afbeelding ]
Hoelang gaan ze volgens jou dan mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef k_man het volgende:
Nou, daar denken we hier dus anders over. Een architect heeft ooit voorgesteld om in de ontvangsthal van één van de panden bamboe toe te passen. Er zijn toen referentieprojecten bezocht en die vielen nogal tegen, met name qua duurzaamheid. Als zelfs de door de fabrikant aangedragen referentieprojecten er al niet uitzien, kun je nagaan hoe het elders gaat.
Ach, het is pas anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Natuurlijk! We hadden jullie eigenlijk ook nog bij ons uit willen nodigen, maar zoiets moet ik natuurlijk nooit aan de Grieken overlaten.
Een huis in geen ontvangsthal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoelang gaan ze volgens jou dan mee?
100 euro per m2? Hm, dat is iets duurder dan mijn epoxy-plan (maar niet veel duurder, en dat is exclusief leggen). Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:37 schreef Z het volgende:
[..]
Een huis in geen ontvangsthal natuurlijk.
Ik hoop rond de ¤100,- te komen (inclusief leggen).
Als we nog even wachten kun je meteen kenismaken met onze hond*.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, het is pas anderhalf jaar geleden.
Ik heb een offerte aangevraagd, ik hou je op de hoogte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
100 euro per m2? Hm, dat is iets duurder dan mijn epoxy-plan (maar niet veel duurder, en dat is exclusief leggen). Ik ga me er eens in verdiepen.
Véél duurder dus. Mijn epoxyplan gaat me 800 euro kosten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
100 euro per m2? Hm, dat is iets duurder dan mijn epoxy-plan (maar niet veel duurder, en dat is exclusief leggen). Ik ga me er eens in verdiepen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ga een coachingstraject volgen voor mensen die opgroeiden met een psychisch zieke ouder. Ik meld het hier bewust. "Zwakheden durven tonen" enzo![]()
Het zal nog effe wennen worden.
Per m2?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Véél duurder dus. Mijn epoxyplan gaat me 800 euro kosten.
Ik ben ooit bij Muller geweest, dat wordt over het algemeen het best beoordeeld, met een erg vriendelijke eigenaar. De Parelvisser (?) leek ons toen ook goed, maar is er niet van gekomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Z het volgende:
Waar kan je lekker eten in Groningen? En dan graag een eetcafé en wat luxers.
We hebben nu grenen dat er al lag bij aankoop. Nu is het op veel plaatsen compleet afgesleten en zit er ook op veel plaatsen kieren van minstens een centimeter. Bovendien steken sommige planken omhoog. Mijn sussend: "dat trekt wel bij als het vochtiger wordt" is helaas uitgewerkt bij mijn teerbeminde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef Gellius het volgende:
Mijn vloer is ouwe meuk. En dat laat ik voorlopig lekker zo..
Voor het luxere moet je niet bij mij zijn, maar wat eetcafé betreft blijf ik iedereen stug De Kleine Groote aanraden. Aan het Schuitendiep, lopend prima te doen vanaf het Groninger Museum.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Z het volgende:
Waar kan je lekker eten in Groningen? En dan graag een eetcafé en wat luxers.
Laminaat, hoezo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef Gellius het volgende:
Hoogpolig tapijt is ècht helemaal uit hè? Of zou Frollo dat thuis hebben liggen?
Ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, Lienekien!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken het niet eens. Ik mijd de tentjes in de Poelestraat eigenlijk. Omdat ze nogal eens van uitbater wisselen.
Kooistra heeft daar een flinke vinger in de pap. Dus dan denk je een tent te kennen, maar dan heet 't weliswaar nog steeds de Brasserie, maar dan weet je echt niet wat je krijgt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, Lienekien!
Slechte bediening? Brandend maagzuur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het vooral zo houden als ik jou was!
Slechte bediening (totaal gebrek aan communicatie, nog komen vragen of we een nagerecht willen terwijl we al om de rekening hebben gevraagd, dingen gewoon niet brengen), de rekening klopte niet (zes bier in plaats van 2 cola en een icetea), er zat geen smaak aan het eten, en te duur voor de kleine porties. We hebben daarna nog een hamburger bij de Mac gehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte bediening? Brandend maagzuur?
In totaal!quote:
Op de vloer gieten en dan met een roller uitstrijken. Het is meer verven dan gieten eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Gellius het volgende:
Kruiwagentje volgieten en dan storten maar?
Die moet nog geboren worden. We gaan eerst het huis in orde maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef Gellius het volgende:
Wel even Batüwü aanlijnen, zou ik zeggen.
We verwachten medio maart het contract te tekenen. Dan zal het ergens in april worden. Vermoedelijk eind april, want dan is het meivakantie op de scholen en kan ik vrij nemen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Gellius het volgende:
Ah, het is een optie op een hond, nog geen hond. Wanneer gaan jullie oever?
We hebben het type al uitgezocht! Zoiets moet je niet aan het lot overlaten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef Gellius het volgende:
Dan kàn helemaal niet Claudia, als ie nog geboren moet worden.
Voel je vrij om Batüwü mee te nemen voor een wandeling door het Oosterpark.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef Gellius het volgende:
Honden. Het is dat we teveel trappen hebben en teveel werken en te weinig tuin hebben, anders zou ik graag een hond hebben.
Ja. Is ook een beetje jeugdsentiment, want die had je ook altijd naast het winkeltje waar ik vroeger sigaretten haalde voor m'n moeder en zelf zoveel mogelijk snoepjes kocht voor 1 gulden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, al kennis gemaakt met de ganzen, dus.
Het is een heel tof (want quasiprofessioneel) schort. Sexy ook. Man in de keuken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Gellius het volgende:
Batuwu in een schort. (Ik heb er strikt theoretisch ook één, maar ik draag hem nooit). Ziet er verder goed uit Claudia! Prima locatie, en een nieuw huis - ik hou wel van oud, maar jij bent meer een tiep voor nieuw, denk ik. Als er hulp moet komen met sjouwen moet je het maar zeggen, ik hou wel van verhuizingen.
Zullen we een spin-offtopic maken waarin we dan bijvoorbeeld over muziek, literatuur en visgerechten gaan praten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef ShadyLane het volgende:
De draad was ik hier al wel vaker kwijt, maar nu begrijp ik zelfs niet eens meer alle afzonderlijke woorden die hier gepost worden
Dat vond ik voor zo'n 50% een prima boek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:22 schreef Gellius het volgende:
Mijn vrouw leest Joe Speedboot.
De nieuwe kat van collega H., die voor het eerst in de tuin was; Killzone 2; de laatste versie van Google Earth, nu mét onderwaterbeelden van Jacques Cousteau; de pasgeboren zoon van Hans T., die overigens binnenkort van België naar Groningen gaat verhuizen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ] Vergeet je je koffiegesprekupdate niet, Frollo?
Ik dus ook: Owen Meany en The Hotel New Hampshire. En dat is voldoende om te weten dat Irving veel heeft met kinderen, dieren en saaie middenstukken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Gellius het volgende:
Ik denk altijd: ik heb twee boeken van John Irving gelezen en dat is meer dan genoeg. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Meer een beetje over the top.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef Gellius het volgende:
En de andere 50%? Foereske miskleun?
Haha, dat blijf ik ook houden hoor. Al moet ik zeggen dat ik wel echt een leuk huis heb. Ik neem beslissingen over dat soort zaken het liefst zo snel mogelijk en ik houd me er het liefst zo min mogelijk mee bezig. ik vind het wel leuk om uren te zoeken naar leuke oude spulletjes zoals antiek glas, maar dat is natuurlijk helemaal niet praktisch. Ik begrijp ook echt niet dat er veel mensen zijn die dagelijks voor hun lol op funda zitten te kijken, ook als ze eigenlijk niet echt op zoek zijn naar een huis. Of al die verbouwingstopics hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:26 schreef ShadyLane het volgende:
Dit is voor mij echt een andere wereld. Vloeren, keukens...ben al blij dat ik 'n dak boven m'n hoofd heb en dat het warm water het doet!
Uit de topicreeks 'opmerkelijke foto's van funda' blijkt toch wel dat zoiets best vermakelijk kan zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:42 schreef mane het volgende:
Ik begrijp ook echt niet dat er veel mensen zijn die dagelijks voor hun lol op funda zitten te kijken, ook als ze eigenlijk niet echt op zoek zijn naar een huis. Of al die verbouwingstopics hier.
Ja. In fokkin Rijswijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef Gellius het volgende:
Of ben je nog hipo-kantoorslaaf?
Hartstikke leuk boek!quote:
quote:Session Start: Tue Dec 09 22:16:11 2003
Session Ident: #filosofie
[22:16] * Now talking in #filosofie
[22:16] * Topic is 'Leve communistenkanker. | http://forum.fok.nl/showtopic.php/440342 | Vrijdag de jaarlijkse #filosofie-barbecue. Plaats: bij Vlens in de open plek van zijn Zijn. Tijd: 21.00u.'
[22:16] * Set by Pope on Tue Dec 09 19:14:15
[22:17] * You were kicked by Bazyx (Bazyx)
* Koekepan changes topic to 'Tot morgen op de barbecue bij Vlens! | Rust.'
[22:17] <Gellius> Rust!
Het was d.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef Gellius het volgende:
Er is voor alle vier wat te zeggen, vrees ik. Misschien kan Mainport uitsluitsel geven, dat lijkt me een intelligente knaap met haar op zijn borst.
Uitstekend! Ik heb hem gekozen omdat hij het goed deed in de reviews en ook als beste uit een consumententest kwam. En omdattie er tof uitzag. Weegt niet veel, gaat lang mee zonder stroom, en het beeldscherm is groot genoeg om er nog fatsoenlijk mee te kunnen werken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:28 schreef Gellius het volgende:
Hoe bevalt 'ie, Claudia? Ik ben met net aan het oriënteren op zo 'n netbook.
Ja, hij is toch iets te klein als basissysteem. Ik blijf er wel een grotere laptop naast gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Leuk om zo'n ding te hebben als je regelmatig op pad moet voor je werk, voor in de trein.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit zelfs een ingebouwde webcam in! Kan ik ook eindelijk crappy webcamshots van mezelf maken.
Kijk, ik zit op de bank met de kat te chillen:
[ afbeelding ]
Die specs zijn prima. Ik wil sowieso naar een systeem toe waarbij al mijn data gewoon op online webspace staat. Daar wil ik ook nog wel gewoon voor betalen.quote:
Ik heb Backup Online van KPN. Daar betaal ik een paar euro per maand voor (4,95 geloof ik) en er zit geen limiet op. Werkt prima. Ik kopieer er zelfs films naartoe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die specs zijn prima. Ik wil sowieso naar een systeem toe waarbij al mijn data gewoon op online webspace staat. Daar wil ik ook nog wel gewoon voor betalen.
Op de eerste plaats is het dan veel veiliger als op je eigen HDD (Nu is die van mij gecrashed, en ik moet nog maar zien dat ik al mijn foto's uit Afghanistan er weer veilig af kan halen)
Op de tweede plaats is al je data dan overal beschikbaar.
Drs P niet hoor. Maar ik zit nu idd wel even dingen op youtube te luisteren om het laatste uur door te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef LXIV het volgende:
ik houd van slim en efficient.
Waarom zou ik allerlei afbeeldingen en muziek gaan downloaden? Het staat toch op het web als je het nodig hebt?
Ja, maar het is zo hip he. Voor je het weet loop je weer achter. Met een ouderwetse HD is dat niet zo snel het geval.quote:Ik vind zo'n 64 GB SSD veel sexier dan een 800GB harde schijf met draaiende wieken
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit zelfs een ingebouwde webcam in! Kan ik ook eindelijk crappy webcamshots van mezelf maken.
Kijk, ik zit op de bank met de kat te chillen:
[ afbeelding ]
Daar hoor ik zelf ook bij! Maar los van de mensen kenmerken de jaren 70 zich bij mij vooral als het decennium van de lelijkheidquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ken toch wel wat mensen uit de jaren '70 die ik liever niet zou willen afbreken.
Een jaar later kwam je vast niet meer weg met die combinatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Gellius het volgende:
Nu stond alles mij goed hoor.
[ afbeelding ]
(Gellius, '73)
Ik houd erg van Seventies Design. Ik denk dat dat komt doordat ik er onbewust veel van heb meegekregen in mijn vroege jeugd. Ik ben eind 1980 geboren, dus mijn ouders hadden nog een overwegend oranje/bruin interieur met meubels waar ik nu een moord voor zou doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar hoor ik zelf ook bij! Maar los van de mensen kenmerken de jaren 70 zich bij mij vooral als het decennium van de lelijkheid
Ik vind het allemaal tof. Ik zou het alleen wat meer verenigen met:quote:
De kleine Sven Kramer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Gellius het volgende:
Nu stond alles mij goed hoor.
[ afbeelding ]
(Gellius, '73)
Schimmelpenninck, De Apendans en Eetcafé Schuitendiep. De middelste was niks.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Lienekien het volgende:
Waar hebben jullie gegeten, Z?
Zo weet ik niet of epoxy hier wel doorgaat. We waren vergeten dat de woningcorporatie misschien van ons verlangt dat we een geluidsisolerende ondervloer hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
Drie dagen. Ook naar Images geweest, leuke bios.
De bamboe vloer is afgevallen overigens, ons hotel had exact de vloer die wij dachten te willen maar daar was bijna niks van over gebleven, na waarschijnlijk intensief gebruik. Op zoek naar wat anders.
Welke film hebben jullie gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
Drie dagen. Ook naar Images geweest, leuke bios.
Schimmelpenninck ken ik van een borrel, geen ervaring met eten dus. De Apendans ken ik van lang geleden, was toen wel te spreken, maar inmiddels is het volgens mij een beetje passé. De laatste ken ik niet. Maar dus wel een aanrader?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef Z het volgende:
[..]
Schimmelpenninck, De Apendans en Eetcafé Schuitendiep. De middelste was niks.
Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ze overlast hebben. Wij lopen altijd op sokken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ondervloer nodig is, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het is ook raar omdat er koopwoningen in het pand zitten, en de mensen met een koopwoning zouden dan wel de vloer mogen nemen die ze willen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Z het volgende:
Dat doen woningcorporaties inderdaad. Je onderburen kunnen anders bezwaar maken.
Te hoog kitschgehalte? Oftewel: licht eens toe?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Z het volgende:
Waterhouse vond ik maar zo-zo.
Milk. Goed maar wat lang.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Welke film hebben jullie gezien?
Il y a longtemps que je t'aime heeft de BAFTA voor beste niet-Engelstalige film gewonnen. [ afbeelding ]
Zeker een aanrader, goed eten voor een heel redelijke prijs.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schimmelpenninck ken ik van een borrel, geen ervaring met eten dus. De Apendans ken ik van lang geleden, was toen wel te spreken, maar inmiddels is het volgens mij een beetje passé. De laatste ken ik niet. Maar dus wel een aanrader?
Dat is het nog steeds.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
Apendans ben ik lang geleden eens geweest, toen het vrij nieuw was. Een jaar of 16 geleden, schat ik? Ik vond 't niks, behalve pretentieus.
Ik vond het niet zo op z'n plek, daar in het Groninger museum, contrast tussen Waterhouse en het museum vond ik te groot, behalve Cleopatra, die hing daar prachtig. Het was vervelend verlicht, er zat telkens een spiegeling in de schilderijen, vooral de grote doeken (of is daar niets aan te doen?). Er waren te veel bejaarden en ik vond lang niet alle doeken even mooi, het is dan ook niet echt helemaal mijn stijl. Ik vond het wel goed dat er 3 'audio tours' waren, een algemene, een literaire en een mythologische.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Te hoog kitschgehalte? Oftewel: licht eens toe?
Hoe het met koop vs. huur zit weet ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat kopers gene rekening hoeven te houden met andere bewoners.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ze overlast hebben. Wij lopen altijd op sokken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ondervloer nodig is, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het is ook raar omdat er koopwoningen in het pand zitten, en de mensen met een koopwoning zouden dan wel de vloer mogen nemen die ze willen?
Ik vraag me af hoe dit wettelijk in elkaar zit, maar ik kan er niets definitiefs over vinden.
Volgens mij zei ik al zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
De bamboe vloer is afgevallen overigens, ons hotel had exact de vloer die wij dachten te willen maar daar was bijna niks van over gebleven, na waarschijnlijk intensief gebruik. Op zoek naar wat anders.
Ik kon het me haast niet voorstellen dat het zo erg was. Het is vooral een probleem met de lak las ik nog ergens.quote:
Bij de kopers zal het opgenomen zijn in het reglement van de VvE. Da's een heel gebruikelijke passage.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ze overlast hebben. Wij lopen altijd op sokken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ondervloer nodig is, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het is ook raar omdat er koopwoningen in het pand zitten, en de mensen met een koopwoning zouden dan wel de vloer mogen nemen die ze willen?
Ik vraag me af hoe dit wettelijk in elkaar zit, maar ik kan er niets definitiefs over vinden.
Vind je kurk ook wat? Wij hebben het op twee plaatsen gehad, het is heel comfortabel.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kon het me haast niet voorstellen dat het zo erg was. Het is vooral een probleem met de lak las ik nog ergens.
En het is voor een goed doel, het in stand houden van de HRAquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:57 schreef Frollo het volgende:
Ach joh, voor je het weet zijn we 70 en mogen we stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |