quote:Session Start: Tue Dec 09 22:16:11 2003
Session Ident: #filosofie
[22:16] * Now talking in #filosofie
[22:16] * Topic is 'Leve communistenkanker. | http://forum.fok.nl/showtopic.php/440342 | Vrijdag de jaarlijkse #filosofie-barbecue. Plaats: bij Vlens in de open plek van zijn Zijn. Tijd: 21.00u.'
[22:16] * Set by Pope on Tue Dec 09 19:14:15
[22:17] * You were kicked by Bazyx (Bazyx)
* Koekepan changes topic to 'Tot morgen op de barbecue bij Vlens! | Rust.'
[22:17] <Gellius> Rust!
Het was d.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef Gellius het volgende:
Er is voor alle vier wat te zeggen, vrees ik. Misschien kan Mainport uitsluitsel geven, dat lijkt me een intelligente knaap met haar op zijn borst.
Uitstekend! Ik heb hem gekozen omdat hij het goed deed in de reviews en ook als beste uit een consumententest kwam. En omdattie er tof uitzag. Weegt niet veel, gaat lang mee zonder stroom, en het beeldscherm is groot genoeg om er nog fatsoenlijk mee te kunnen werken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:28 schreef Gellius het volgende:
Hoe bevalt 'ie, Claudia? Ik ben met net aan het oriënteren op zo 'n netbook.
Ja, hij is toch iets te klein als basissysteem. Ik blijf er wel een grotere laptop naast gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Lienekien het volgende:
Leuk om zo'n ding te hebben als je regelmatig op pad moet voor je werk, voor in de trein.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit zelfs een ingebouwde webcam in! Kan ik ook eindelijk crappy webcamshots van mezelf maken.
Kijk, ik zit op de bank met de kat te chillen:
[ afbeelding ]
Die specs zijn prima. Ik wil sowieso naar een systeem toe waarbij al mijn data gewoon op online webspace staat. Daar wil ik ook nog wel gewoon voor betalen.quote:
Ik heb Backup Online van KPN. Daar betaal ik een paar euro per maand voor (4,95 geloof ik) en er zit geen limiet op. Werkt prima. Ik kopieer er zelfs films naartoe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die specs zijn prima. Ik wil sowieso naar een systeem toe waarbij al mijn data gewoon op online webspace staat. Daar wil ik ook nog wel gewoon voor betalen.
Op de eerste plaats is het dan veel veiliger als op je eigen HDD (Nu is die van mij gecrashed, en ik moet nog maar zien dat ik al mijn foto's uit Afghanistan er weer veilig af kan halen)
Op de tweede plaats is al je data dan overal beschikbaar.
Drs P niet hoor. Maar ik zit nu idd wel even dingen op youtube te luisteren om het laatste uur door te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef LXIV het volgende:
ik houd van slim en efficient.
Waarom zou ik allerlei afbeeldingen en muziek gaan downloaden? Het staat toch op het web als je het nodig hebt?
Ja, maar het is zo hip he. Voor je het weet loop je weer achter. Met een ouderwetse HD is dat niet zo snel het geval.quote:Ik vind zo'n 64 GB SSD veel sexier dan een 800GB harde schijf met draaiende wieken
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Er zit zelfs een ingebouwde webcam in! Kan ik ook eindelijk crappy webcamshots van mezelf maken.
Kijk, ik zit op de bank met de kat te chillen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |