Welke film hebben jullie gezien?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
Drie dagen. Ook naar Images geweest, leuke bios.
Schimmelpenninck ken ik van een borrel, geen ervaring met eten dus. De Apendans ken ik van lang geleden, was toen wel te spreken, maar inmiddels is het volgens mij een beetje passé. De laatste ken ik niet. Maar dus wel een aanrader?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef Z het volgende:
[..]
Schimmelpenninck, De Apendans en Eetcafé Schuitendiep. De middelste was niks.
Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ze overlast hebben. Wij lopen altijd op sokken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ondervloer nodig is, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het is ook raar omdat er koopwoningen in het pand zitten, en de mensen met een koopwoning zouden dan wel de vloer mogen nemen die ze willen?quote:Op maandag 9 februari 2009 19:54 schreef Z het volgende:
Dat doen woningcorporaties inderdaad. Je onderburen kunnen anders bezwaar maken.
Te hoog kitschgehalte? Oftewel: licht eens toe?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Z het volgende:
Waterhouse vond ik maar zo-zo.
Milk. Goed maar wat lang.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Welke film hebben jullie gezien?
Il y a longtemps que je t'aime heeft de BAFTA voor beste niet-Engelstalige film gewonnen. [ afbeelding ]
Zeker een aanrader, goed eten voor een heel redelijke prijs.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schimmelpenninck ken ik van een borrel, geen ervaring met eten dus. De Apendans ken ik van lang geleden, was toen wel te spreken, maar inmiddels is het volgens mij een beetje passé. De laatste ken ik niet. Maar dus wel een aanrader?
Dat is het nog steeds.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
Apendans ben ik lang geleden eens geweest, toen het vrij nieuw was. Een jaar of 16 geleden, schat ik? Ik vond 't niks, behalve pretentieus.
Ik vond het niet zo op z'n plek, daar in het Groninger museum, contrast tussen Waterhouse en het museum vond ik te groot, behalve Cleopatra, die hing daar prachtig. Het was vervelend verlicht, er zat telkens een spiegeling in de schilderijen, vooral de grote doeken (of is daar niets aan te doen?). Er waren te veel bejaarden en ik vond lang niet alle doeken even mooi, het is dan ook niet echt helemaal mijn stijl. Ik vond het wel goed dat er 3 'audio tours' waren, een algemene, een literaire en een mythologische.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Te hoog kitschgehalte? Oftewel: licht eens toe?
Hoe het met koop vs. huur zit weet ik ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat kopers gene rekening hoeven te houden met andere bewoners.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ze overlast hebben. Wij lopen altijd op sokken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ondervloer nodig is, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het is ook raar omdat er koopwoningen in het pand zitten, en de mensen met een koopwoning zouden dan wel de vloer mogen nemen die ze willen?
Ik vraag me af hoe dit wettelijk in elkaar zit, maar ik kan er niets definitiefs over vinden.
Volgens mij zei ik al zoiets.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
De bamboe vloer is afgevallen overigens, ons hotel had exact de vloer die wij dachten te willen maar daar was bijna niks van over gebleven, na waarschijnlijk intensief gebruik. Op zoek naar wat anders.
Ik kon het me haast niet voorstellen dat het zo erg was. Het is vooral een probleem met de lak las ik nog ergens.quote:
Bij de kopers zal het opgenomen zijn in het reglement van de VvE. Da's een heel gebruikelijke passage.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat doen ze natuurlijk alleen als ze overlast hebben. Wij lopen altijd op sokken. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ondervloer nodig is, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Het is ook raar omdat er koopwoningen in het pand zitten, en de mensen met een koopwoning zouden dan wel de vloer mogen nemen die ze willen?
Ik vraag me af hoe dit wettelijk in elkaar zit, maar ik kan er niets definitiefs over vinden.
Vind je kurk ook wat? Wij hebben het op twee plaatsen gehad, het is heel comfortabel.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kon het me haast niet voorstellen dat het zo erg was. Het is vooral een probleem met de lak las ik nog ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |