Zoiets?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:09 schreef ShadyLane het volgende:
Van harte! Ik zoek straks als ik meer tijd heb een mooi dierenplaatje voor je op.
Natuurlijk! We hadden jullie eigenlijk ook nog bij ons uit willen nodigen, maar zoiets moet ik natuurlijk nooit aan de Grieken overlaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef Gellius het volgende:
En jullie nog gefeliciteerd met het nieuwe huis, Claudia! Mogen we komen kijken als alles geëpoxydeerd is?
Dat ziet er goed uit! Hoeveel gaat het je kosten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Z het volgende:
Ik heb ook een mooie, waarschijnlijk betaalbare, vloer gevonden.
[ afbeelding ]
Hoelang gaan ze volgens jou dan mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef k_man het volgende:
Nou, daar denken we hier dus anders over. Een architect heeft ooit voorgesteld om in de ontvangsthal van één van de panden bamboe toe te passen. Er zijn toen referentieprojecten bezocht en die vielen nogal tegen, met name qua duurzaamheid. Als zelfs de door de fabrikant aangedragen referentieprojecten er al niet uitzien, kun je nagaan hoe het elders gaat.
Ach, het is pas anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Natuurlijk! We hadden jullie eigenlijk ook nog bij ons uit willen nodigen, maar zoiets moet ik natuurlijk nooit aan de Grieken overlaten.
Een huis in geen ontvangsthal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoelang gaan ze volgens jou dan mee?
100 euro per m2? Hm, dat is iets duurder dan mijn epoxy-plan (maar niet veel duurder, en dat is exclusief leggen). Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:37 schreef Z het volgende:
[..]
Een huis in geen ontvangsthal natuurlijk.
Ik hoop rond de ¤100,- te komen (inclusief leggen).
Als we nog even wachten kun je meteen kenismaken met onze hond*.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, het is pas anderhalf jaar geleden.
Ik heb een offerte aangevraagd, ik hou je op de hoogte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
100 euro per m2? Hm, dat is iets duurder dan mijn epoxy-plan (maar niet veel duurder, en dat is exclusief leggen). Ik ga me er eens in verdiepen.
Véél duurder dus. Mijn epoxyplan gaat me 800 euro kosten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
100 euro per m2? Hm, dat is iets duurder dan mijn epoxy-plan (maar niet veel duurder, en dat is exclusief leggen). Ik ga me er eens in verdiepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |