quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ga een coachingstraject volgen voor mensen die opgroeiden met een psychisch zieke ouder. Ik meld het hier bewust. "Zwakheden durven tonen" enzo![]()
Het zal nog effe wennen worden.
Per m2?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Véél duurder dus. Mijn epoxyplan gaat me 800 euro kosten.
Ik ben ooit bij Muller geweest, dat wordt over het algemeen het best beoordeeld, met een erg vriendelijke eigenaar. De Parelvisser (?) leek ons toen ook goed, maar is er niet van gekomen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Z het volgende:
Waar kan je lekker eten in Groningen? En dan graag een eetcafé en wat luxers.
We hebben nu grenen dat er al lag bij aankoop. Nu is het op veel plaatsen compleet afgesleten en zit er ook op veel plaatsen kieren van minstens een centimeter. Bovendien steken sommige planken omhoog. Mijn sussend: "dat trekt wel bij als het vochtiger wordt" is helaas uitgewerkt bij mijn teerbeminde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:21 schreef Gellius het volgende:
Mijn vloer is ouwe meuk. En dat laat ik voorlopig lekker zo..
Voor het luxere moet je niet bij mij zijn, maar wat eetcafé betreft blijf ik iedereen stug De Kleine Groote aanraden. Aan het Schuitendiep, lopend prima te doen vanaf het Groninger Museum.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef Z het volgende:
Waar kan je lekker eten in Groningen? En dan graag een eetcafé en wat luxers.
Laminaat, hoezo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef Gellius het volgende:
Hoogpolig tapijt is ècht helemaal uit hè? Of zou Frollo dat thuis hebben liggen?
Ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, Lienekien!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken het niet eens. Ik mijd de tentjes in de Poelestraat eigenlijk. Omdat ze nogal eens van uitbater wisselen.
Kooistra heeft daar een flinke vinger in de pap. Dus dan denk je een tent te kennen, maar dan heet 't weliswaar nog steeds de Brasserie, maar dan weet je echt niet wat je krijgt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen we natuurlijk niet hebben, Lienekien!
Slechte bediening? Brandend maagzuur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou het vooral zo houden als ik jou was!
Slechte bediening (totaal gebrek aan communicatie, nog komen vragen of we een nagerecht willen terwijl we al om de rekening hebben gevraagd, dingen gewoon niet brengen), de rekening klopte niet (zes bier in plaats van 2 cola en een icetea), er zat geen smaak aan het eten, en te duur voor de kleine porties. We hebben daarna nog een hamburger bij de Mac gehaald.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte bediening? Brandend maagzuur?
In totaal!quote:
Op de vloer gieten en dan met een roller uitstrijken. Het is meer verven dan gieten eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Gellius het volgende:
Kruiwagentje volgieten en dan storten maar?
Die moet nog geboren worden. We gaan eerst het huis in orde maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef Gellius het volgende:
Wel even Batüwü aanlijnen, zou ik zeggen.
We verwachten medio maart het contract te tekenen. Dan zal het ergens in april worden. Vermoedelijk eind april, want dan is het meivakantie op de scholen en kan ik vrij nemen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:10 schreef Gellius het volgende:
Ah, het is een optie op een hond, nog geen hond. Wanneer gaan jullie oever?
We hebben het type al uitgezocht! Zoiets moet je niet aan het lot overlaten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:11 schreef Gellius het volgende:
Dan kàn helemaal niet Claudia, als ie nog geboren moet worden.
Voel je vrij om Batüwü mee te nemen voor een wandeling door het Oosterpark.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:15 schreef Gellius het volgende:
Honden. Het is dat we teveel trappen hebben en teveel werken en te weinig tuin hebben, anders zou ik graag een hond hebben.
Ja. Is ook een beetje jeugdsentiment, want die had je ook altijd naast het winkeltje waar ik vroeger sigaretten haalde voor m'n moeder en zelf zoveel mogelijk snoepjes kocht voor 1 gulden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, al kennis gemaakt met de ganzen, dus.
Het is een heel tof (want quasiprofessioneel) schort. Sexy ook. Man in de keuken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Gellius het volgende:
Batuwu in een schort. (Ik heb er strikt theoretisch ook één, maar ik draag hem nooit). Ziet er verder goed uit Claudia! Prima locatie, en een nieuw huis - ik hou wel van oud, maar jij bent meer een tiep voor nieuw, denk ik. Als er hulp moet komen met sjouwen moet je het maar zeggen, ik hou wel van verhuizingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |