Daar hoor ik zelf ook bij! Maar los van de mensen kenmerken de jaren 70 zich bij mij vooral als het decennium van de lelijkheidquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ken toch wel wat mensen uit de jaren '70 die ik liever niet zou willen afbreken.
Een jaar later kwam je vast niet meer weg met die combinatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Gellius het volgende:
Nu stond alles mij goed hoor.
[ afbeelding ]
(Gellius, '73)
Ik houd erg van Seventies Design. Ik denk dat dat komt doordat ik er onbewust veel van heb meegekregen in mijn vroege jeugd. Ik ben eind 1980 geboren, dus mijn ouders hadden nog een overwegend oranje/bruin interieur met meubels waar ik nu een moord voor zou doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar hoor ik zelf ook bij! Maar los van de mensen kenmerken de jaren 70 zich bij mij vooral als het decennium van de lelijkheid
Ik vind het allemaal tof. Ik zou het alleen wat meer verenigen met:quote:
De kleine Sven Kramer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:44 schreef Gellius het volgende:
Nu stond alles mij goed hoor.
[ afbeelding ]
(Gellius, '73)
Schimmelpenninck, De Apendans en Eetcafé Schuitendiep. De middelste was niks.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Lienekien het volgende:
Waar hebben jullie gegeten, Z?
Zo weet ik niet of epoxy hier wel doorgaat. We waren vergeten dat de woningcorporatie misschien van ons verlangt dat we een geluidsisolerende ondervloer hebben.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:48 schreef Z het volgende:
Drie dagen. Ook naar Images geweest, leuke bios.
De bamboe vloer is afgevallen overigens, ons hotel had exact de vloer die wij dachten te willen maar daar was bijna niks van over gebleven, na waarschijnlijk intensief gebruik. Op zoek naar wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |