De eenvoudige uitvoering:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
die smilie
heb je een recept/samenstelling, dan ga ik dat van de week eens proberen
meer hopjesvla etenquote:
De meeste mensen zitten hier omdat ze van die reet afwillen, niet om er 1 te kwekenquote:
ja, maar niet te gek maken, want twee botten als kont vind ik ook niet mooiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste mensen zitten hier omdat ze van die reet afwillen, niet om er 1 te kweken
wat fijn!!! en heeft iemand Vik dr mailadres?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met Vik gaat het goed, BJ! Ze smste vanochtend dat ze zich vandaag al veel beter voelde dan gisteren en niet meer misselijk was. Morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
*reet heeft*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef kwakveense het volgende:
hela hola!
ben op mn nieuwe stekje aangekomen en t is zo MOOI hier! echt ongelofelijk. en ik ben trots want heb voor t eerst in 7 jaar helemaal alleen gereden, in een dikke vette auto, en m geparkeerd, tot 2 keer toe, op een grote platgereden ijzel en sneeuw-plaat. ik kan t gewoon echt nog! ik kan zelfs de weg vinden.... trots is....
ik ga een blogje scrhijven en foto's posten als ik terug kom van boodschapjes doen straks...
heb net lekker even met mn ouders geskyped, jeuj! bellen naar vast vanuit amerika voor 2 cent per minuut woei!
@ miss s:waarom mocht ik btw niet mee op vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sloggi, man, ergens tussen de 1.75 en 1.80, ik woog vanmorgen 69,7 kilo en dat is ongeveer ook mijn streefgewicht voor de zomer (nee, ik hoef er niet goed uit te zien in zwembroek, ik ga wielrennen in de Pyreneeën). Tussendoor mogen er best een paar kilootjes aan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?
(welkom)
Dan mag je je ondertitel wel aanpassenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej krijg nou wat ik ben per direct uit de crew gegooid
OMG wat lelijk!quote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Met Vik gaat het goed, BJ! Ze smste vanochtend dat ze zich vandaag al veel beter voelde dan gisteren en niet meer misselijk was. Morgen mag ze op, en als alles goed gaat zondag naar huis.
Ik ben een Amsterdammerquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Er is iets in Amsterdammers waar ik niet tegen kan en aangezien 3/4 in Almere een gevluchte Amsterdammert is zijn we snel klaar lijkt me.
Fijn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
Maar ik was ook sinds woensdag weg en poes gaat altijd weg als ik weg ga dus ik heb goede hoop!quote:
Awwwwquote:
Gebeurdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan mag je je ondertitel wel aanpassen
Het hoeven niet veel/weinig calorieen te zijn om goed/slecht eten te wezen. Als je 1 bak patat per dag eet eet je niet goed, maar krijg je al met al maar weinig calorieen binnen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
Greys ga je echt ook zondag met Evy beginnen? Wat tof! Dan kunnen we samen zuchten en steunen van de spierpijnja of het gaat bij jou zonder moeite en ik breek weer eens wat, dat kan ook natuurlijk
![]()
Ik heb een dieettechnische vraag. Volgens mij eet ik onwijs slecht. Maar als ik mn calorieen bereken in de caloriechecker van het voedingscentrum kom ik op heel weinig uit.
Voorbeeldje van vandaag:
O smoothie van 1 banaan, scheut sinaasappelsap en een scheut magere yoghurt
T thee met suiker
L saucijzenbroodje in de stad
D grote portie gebakken aardappels (300 gr.) met mayo en een gebakken biefstukje
T thee met suiker en wat koekjes
T light fris
Dat is voor mijn doen redelijk veel eten en het lijkt me verre van gezond (op die smoothie na misschien). Maar het is volgens die checker 1400 kcal.
Ze loopt je niet achterna ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Maar ik was ook sinds woensdag weg en poes gaat altijd weg als ik weg ga dus ik heb goede hoop!
Dan moet je niet zeggen dat het een poes isquote:
Maar val je dan af of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:17 schreef sigme het volgende:
Het hoeven niet veel/weinig calorieen te zijn om goed/slecht eten te wezen. Als je 1 bak patat per dag eet eet je niet goed, maar krijg je al met al maar weinig calorieen binnen.
Ik heb M dip ook een keer gezien!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Conleche heeft hem in elk geval al twee keer in het eggie gezien, dus hij is ongevaarlijk
Grof gezegd: je gaat afvallen als je structureel minder kcal binnenkrijgt dan je gebruikt. Maakt niet uit of je dan troep eet of juist ubergezond.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar val je dan af of werkt dat niet zo?
Ik snap dat het gezonder is om af te vallen op een gezond dieet, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het werkt.
Nee, maar soms als ik ergens ga logeren dan hoor ik van m'n ouders dat poes ook uit logeren is. Maar hij is al heel lang niet weg geweest..quote:
Ik las het ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
GebeurdMaargoed ik kreeg geen normaal antwoord op de vragen die ik stelde en toen ik de beuk erin gooide was iedereen ineens tegen me
Nou!quote:
Ging je iets te ver in je SHE-verdediging?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Heej krijg nou wat ik ben per direct uit de crew gegooid
Hebbie die ene die Co ook had, die Uggs met dat kleine witte randje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:09 schreef k_i_m het volgende:
Co, help me even herinneren voor die foto, dat ik het straks nog even doe!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef kwakveense het volgende:
hela hola!
ben op mn nieuwe stekje aangekomen en t is zo MOOI hier! echt ongelofelijk. en ik ben trots want heb voor t eerst in 7 jaar helemaal alleen gereden, in een dikke vette auto, en m geparkeerd, tot 2 keer toe, op een grote platgereden ijzel en sneeuw-plaat. ik kan t gewoon echt nog! ik kan zelfs de weg vinden.... trots is....
ik ga een blogje scrhijven en foto's posten als ik terug kom van boodschapjes doen straks...
heb net lekker even met mn ouders geskyped, jeuj! bellen naar vast vanuit amerika voor 2 cent per minuut woei!
@ miss s:Ben benieuwd naar de fotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en tof dat je zo goed kan autorijden in deze omstandigheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik dus ook, maar ik had zo het gevoel dat ik me volgevreten heb vandaag dat ik dacht ik reken eens uit hoe erg het is. Maar in principe heb ik dus gelijnd vandaag, alleen ongezond gegeten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:19 schreef Ewelina het volgende:
Grof gezegd: je gaat afvallen als je structureel minder kcal binnenkrijgt dan je gebruikt. Maakt niet uit of je dan troep eet of juist ubergezond.
Aaahwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:20 schreef P.F het volgende:
Nee, maar soms als ik ergens ga logeren dan hoor ik van m'n ouders dat poes ook uit logeren is. Maar hij is al heel lang niet weg geweest..
Calorieen of joules zijn een eenheid van energie. Er is een wet die energie behoudt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar val je dan af of werkt dat niet zo?
Dat kan in alle abonnementen, alleen de hoeveelheid verschilt. Je kan natuurlijk op het knopje 'abonnementen' bovenaan klikken, daar staat het allemaalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:24 schreef P.F het volgende:
Bij een fok abo kun je posts van sommige mensen toch uitzetten? Welke moet ik dan nemen?
Ik ook.quote:
In FOK!crew. (Kan ik in vanwege de SHE-shoot)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:29 schreef Greys het volgende:
MB, waar las je dat dan van TJ, want ik zie niets in zijn postgeschiedenis?
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
GebeurdMaargoed ik kreeg geen normaal antwoord op de vragen die ik stelde en toen ik de beuk erin gooide was iedereen ineens tegen me
Godskolerequote:
Ah oke! Niet aan gedacht!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In FOK!crew. (Kan ik in vanwege de SHE-shoot)
Nou ik kon 't niet meer tegen 'm zeggen in FOK en ik wist dat hij hier wel eens rondhangt (aangezien ik de vorige keer Greys hier kwam ophalenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Godskolerevolgt werkelijk iedereen dit topic dat iedereen er altijd als de kippen bij is met dit soort dingen?
Mbitchquote:
Jep, al zijn het wel de laatste auditiesquote:
Dan gaan we het echt doen!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Dipkip! Ik ga echt zondag dan ook Les 1 doen als jij het ook doet!
Ik ging op jacht naar de waarheid maarja ben geen steek verderquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
Blijft ie wel vaker een paar daagjes weg? Nee zeker?![]()
[..]
Ging je iets te ver in je SHE-verdediging?
[..]
Hebbie die ene die Co ook had, die Uggs met dat kleine witte randje?
Of hele andere? Benieuwd!
*buik heeft*quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
*reet heeft*
Iedereen volgt mij, weet je tochquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Godskolerevolgt werkelijk iedereen dit topic dat iedereen er altijd als de kippen bij is met dit soort dingen?
Ik vind het alleen maar gezelligquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ik kon 't niet meer tegen 'm zeggen in FOK en ik wist dat hij hier wel eens rondhangt (aangezien ik de vorige keer Greys hier kwam ophalen)
Nou ja, het is dat je toch al zou stoppen, anders was je heus niet zo snel weggebonjourd.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
@ Sven weet ik maargoed ik heb het idee Sjors, Yvon, JJDJ en Olga wel
Als ik SHE een beetje ken zou het me niks verbazen als ze die ban zelf aangevraagd heeftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ging op jacht naar de waarheid maarja ben geen steek verder
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 @ 19:35 schreef Svensational het volgende:
Mbitch! Ik heb je nog maar weinig in XFA gezien
!
Je kan toch naderhand postenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik vind kijken en FOK!ken tegelijk zo'n werk altijdMaar ik zal gaan posten
Maar ze heeft toch een kaart+ballon namens iedereen? Het leek mij ook een leuk idee maar ik had haar adres niet en toen kwam DaD met dit ideequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Helahola!
Ewelina ik wil ook wel meedoen met Viktatoractie, maar dat zal nu wel te laat zijn?
Waarom worden dat soort posts ook gedaan als ik in Amsterdam ben
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Hee Sensatiezoekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan toch naderhand posten?
Ja wel oké, heb eigenlijk alleen nog maar een muur geverfdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:12 schreef Miss_S het volgende:
PF hoe gaat het met je kamer?
Al hulp gevonden voor je laminaat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
Ja wel oké, heb eigenlijk alleen nog maar een muur geverfd
Nee, hele andere. Ik moest mezelf belonenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou!
Blijft ie wel vaker een paar daagjes weg? Nee zeker?![]()
[..]
Ging je iets te ver in je SHE-verdediging?
[..]
Hebbie die ene die Co ook had, die Uggs met dat kleine witte randje?
Of hele andere? Benieuwd!
Ik was al driftig aan het wissen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Vieveke, ik wilde je terugPM-en over afstervende Anita in GTST () maar je inboxie is weer eens vol
Te weinig tijd voor de rest? Heb je er ook nog niet geslapen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wel oké, heb eigenlijk alleen nog maar een muur geverfd
Ziennnnnnnn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, hele andere. Ik moest mezelf belonen.
Ja goed he!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:04 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, nog maar vierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Ik heb de boel vanmiddag op de post gedaan, dus helaasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:53 schreef Muis006 het volgende:
Helahola!
Ewelina ik wil ook wel meedoen met Viktatoractie, maar dat zal nu wel te laat zijn?
Maar je rookt niet!!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik beloon mezelf momenteel met foute dingen (lees: pakken TUCjes).
Ze heeft hem blijkbaar zelf gevraagd. Maar dat strookt niet met de verhalen die ik eerst hoorde en DAAR reageerde ik op.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik SHE een beetje ken zou het me niks verbazen als ze die ban zelf aangevraagd heeft.
En jij hebt je hoofd wel érg ver in d'r reet zitten zeg, nofi verder.
Waar gaat ze deze keer dood aan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Waarom gaat die Anita nu weer dood in GTST, eigenlijk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |