Ben nu bezig met het boek " De nieuwe aarde" van Tolle. Waarbij geschreven wordt dat mensen elkaar kunnen aansteken in hun stemming en bewustzijn en dat het aan elkaar vast zit. Dat je als individu dus uitwerking kunt hebben op anderen positief al dan niet negatief. Loop ik dan over straat en zie ik al die strakke gezichten overal waar ik loop dan vraag ik me echt af of het ooit anders gaat zijn. Niet dat ik het zo nodig acht dat het anders moet zijn want ik doe ook mijn eigen ding wel.
Merk wel dat het in kleine groepen zo is dat 1 iemand 5 tot 10 mensen positief kan beinvloeden maar gaat het massaler eraan toe dan is het moeilijker. Dan denk ik wel dat je met 100 kleine groepjes meer kunt benaderen en dan is het niet 100 kleine groepjes maar veel meer, overal komen mensen samen die met elkaar in contact komen dus misschien komt het allemaal wel massaal samen ooit uitgezonderd van die ene die zich blijft isoleren.
Weet het niet uit te leggen zo goed. Je gaat om met 10 mensen en 1 heeft invloed en die 10 worden positief geladen en laadt de een de ander positief dan laadt de ander ook die ene positief alsof het een groot energieveld is dat steeds sterker wordt.
Een postief virus

Weet het ook niet, merk wel vaker dat het aanstekelijk is als het positief of negatief is, weet ook dat mensen elkaar kunnen leegzuigen of aanvullen maar goed. " Het zonnetje in huis". Laat er dan maar miljoenen zonnetjes zijn die alle duisternis kan weghalen
[ Bericht 15% gewijzigd door Topspin op 30-01-2009 21:13:36 ]