abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32007909
uit messages from matthew: http://educate-yourself.org/mw/message01nov05.shtml
===================================================
the transition from third density into the higher frequencies began when earth cried out for help 60 - 70 years ago in your linear counting.
........
not everything between this moment and a totally balanced, harmonious world will be completely smooth sailing. it would be most unfair to you and dreadfully remiss on my part if less than explicit statements could lead you to think that it will be. the dark ones have not yet conceded their influential positions, and they will continue all efforts to maintain what by now is only a tenuous toehold on their former worldwide control.
........
"the “silver lining,” so to speak, is that peoples who are divided in philosophies and beliefs are united in concern about this global situation. even with the illuminati’s suppression of “free energy” technologies, car manufacturers are beginning to produce “hybrid” vehicles; and scientists and engineers in other areas are gearing up to reduce the need for oil. true, you can say that this is only good business sense, but it is important nevertheless because oil is earth’s blood and its extraction must stop. moreover, the desire to end reliance on oil is yours—whatever steps are taken to restore your planet to full health and beauty must originate from your desires and efforts, your thought forms, and not your et family’s. it is because you want a better world that they are willing to help you create it.
........
the us government appears to be the warmonger, but those within the government who have spearheaded all of the tumult are members of the illuminati; theirs is not a national, but a global “citizenry,” and their intentions are to weaken all countries through death toll, property destruction, debt and/or control of all natural resources. within the illuminati are the owners of the corporations that manufacture weaponry, planes and tanks as well as the corporations with no-bid contracts to rebuild destroyed infrastructure and to provide fuel for the machines of war, so there is this collaborative vested interest in perpetuating the bush administration's proclaimed need to "support the troops" and "solidify democracy and freedom” in iraq.
........
the terrorist act commonly called “9/11” was devised and executed to justify invading iraq, and both were planned in concept even before bush’s first presidential term, but he was in agreement.
........
and yes, changes in the us government will come by the end of this year.
=====================================================

sommige mensen zullen wellicht intresse hebben in wat er echt gaande is in de wereld. op websites zoals http://www.educate-yourself.org en http://www.whale.to is veel informatie te vinden.

in messages from matthew is veel informatie te vinden, maar behalve het zoeken naar meer informatie, of eigenlijk waarheid is handelen ook heel belangrijk.

orgonite maken, zoals bijvoorbeeld tower busters, dat is een manier. het rijzen van de "grass root orgonite movement" is hier te volgen. een andere manier is bidden (realiteit volgt gedachten). help jezelf door gezond te eten en bijvoorbeeld te mediteren. het is aan te raden nooit meer te kijken naar het "zo moet je denken" netwerk, ook wel bekend als de televisie.

voor iedereen die denkt dat het leven enkel bestaat uit werken, tv kijken en slapen.. er is meer. alleen het komt niet vanzelf naar je toe, je moet zel op zoek gaan naar waarheid.
pi_32007987
-post dan niet-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mirage op 06-11-2005 13:07:11 ]
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zaterdag 5 november 2005 @ 23:42:30 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_32008056
jaja blabla.... maar het is wel frappant dat zowel de kalender van de maya's als die van de egyptenaren ophouden in 2012...
toch?
pi_32008142
nou prima, maar wees dan ook daadkrachtig.
als iedereen die steeds maar weer beweert dat de wereld in 2012 vergaat (of in 2024, of op 6 januari 2044 om 15:47 uur voor mijn part) op die dag gewoon een einde aan zijn/haar leven maakt dan hebben we van dat soort idioten geen last meer.
pi_32008242
quote:
op zaterdag 5 november 2005 23:45 schreef croupouque het volgende:
nou prima, maar wees dan ook daadkrachtig.
als iedereen die steeds maar weer beweert dat de wereld in 2012 vergaat (of in 2024, of op 6 januari 2044 om 15:47 uur voor mijn part) op die dag gewoon een einde aan zijn/haar leven maakt dan hebben we van dat soort idioten geen last meer.
de wereld zoals wij kennen eindigd. de wereld zelf, blijft net als wij, gewoon bestaan hoor! maar dat had je natuurlijk al gelezen neem ik aan..

althans, dat verwacht ik, ik kan helaas niet in de toekomst krijgen.. wat de auteur van deze video: chemtrails - clouds of death - divx documentaire. wel kan trouwens...
  zondag 6 november 2005 @ 00:10:12 #6
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_32008911
quote:
op zaterdag 5 november 2005 23:42 schreef remlof het volgende:
jaja blabla.... maar het is wel frappant dat zowel de kalender van de maya's als die van de egyptenaren ophouden in 2012...
toch?
ja, en de westerse kalender "eindigt" elke 365 en een kwart dag op 31 december. so? what's your point?
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
  zondag 6 november 2005 @ 00:18:17 #7
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32009166
wat ik mij nou af vraag he junkie19, wordt jij nooit moe van al die conspiracy zooi?
kun jij nog wel gewoon normaal leven en werken/naar school?

verder is die bedenker van orgonite ook niet te vertrouwen:
quote:
in march 1957, he was sent to danbury federal prison, where a psychiatrist examined him, recording: "paranoia manifested by delusions of grandiosity and persecution and ideas of reference."
bron: wilhelm reich

overigens dachten de maya zelf niet eens dat het einde van de wereld in 2012 zou zijn:
quote:
end of the world?

the turn of the great cycle is conjectured to have been of great significance to the maya, but does not necessarily mark the end of the world. according to the popol vuh, a sacred book of the maya, they were living in the fourth world. the popol vuh describes the first three worlds that the gods failed in making and the creation of the successful fourth world where men were placed. the maya believed that the fourth world would end in catastrophe and the fifth and final world would be created that would signal the end of mankind.

the last creation ended on a long count of 13.0.0.0.0. another 13.0.0.0.0 will occur on december 21, 2012, and it has been discussed in many new age articles and books that this will be the end of this creation or something else entirely. however, the maya abbreviated their long counts to just the last five vigesimal places. there were an infinitely larger number of units that were usually not shown. when the larger units were shown (notably on a monument from coba), it is expressed as 13.13.13.13.13.13.13.0.0.0.0, where the larger units are evidently supposed to be 13s in all larger places. in this age we are only approaching 0.0.0.0.0.0.13.0.0.0.0, and the larger places are nowhere near the 13s that would match the end of the last creation.

this is confirmed by a date from palenque, which projects forward in time to 1.0.0.0.0.0, which will occur on october 13, 4772. the classic period maya obviously did not believe that the end of this age would occur in 2012. there will be a baktun ending in 2012, a significant event being the end of a 400 year period, but not the end of the age.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32013302
quote:
op zondag 6 november 2005 00:18 schreef quarks het volgende:
wat ik mij nou af vraag he junkie19, wordt jij nooit moe van al die conspiracy zooi?
kun jij nog wel gewoon normaal leven en werken/naar school?

verder is die bedenker van orgonite ook niet te vertrouwen:
[..]

bron: wilhelm reich

overigens dachten de maya zelf niet eens dat het einde van de wereld in 2012 zou zijn:
[..]
ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te gebruiken en en werken hoort daarbij, bedankt voor je intresse! ik vind het posten van waarheid en geest verruimende zaken ("conpiracy zooi") leuk en belangrijk.

ik denk dat alleen mensen die meneer reich persoonlijk gekend hebben kunnen inschatten of hij te vertrouwen is. feit is, dat meneer reich (vermoord in de gevangenis) onderzoek heeft gedaan naar orgone energie. ander feit is dat meneer reich niets te maken heeft met dit topic.

ik vind het niet belangrijk of de aarde nou in 2012, 2010 of 2018 klaar is met het "stijgen" naar een hogere dimensie. het feit dat het momenteel aan het gebeuren is, dat is voor mij belangrijk.

als je het bericht van matthew ward (met een open geest) zou lezen, dan zou je je wellicht een beter beeld kunnen vormen..
  zondag 6 november 2005 @ 02:31:12 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32013348
dat er nog steeds mensen in die onzin geloven.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 6 november 2005 @ 02:52:11 #10
100054 Quarks
pi_32013938
quote:
op zondag 6 november 2005 02:29 schreef junkie19 het volgende:

[..]

ik probeer mijn leven zo goed mogelijk te gebruiken en en werken hoort daarbij, bedankt voor je intresse! ik vind het posten van waarheid en geest verruimende zaken ("conpiracy zooi") leuk en belangrijk.

ik denk dat alleen mensen die meneer reich persoonlijk gekend hebben kunnen inschatten of hij te vertrouwen is. feit is, dat meneer reich (vermoord in de gevangenis) onderzoek heeft gedaan naar orgone energie. ander feit is dat meneer reich niets te maken heeft met dit topic.

ik vind het niet belangrijk of de aarde nou in 2012, 2010 of 2018 klaar is met het "stijgen" naar een hogere dimensie. het feit dat het momenteel aan het gebeuren is, dat is voor mij belangrijk.

als je het bericht van matthew ward (met een open geest) zou lezen, dan zou je je wellicht een beter beeld kunnen vormen..
vermoord in de gevangenis?
quote:
reich died in his sleep of heart failure on november 3, 1957 in the federal penitentiary in lewisburg, pennsylvania, one day before he was due to apply for parole.
van wikipedia en wilhelm reich museum

en wat bedoel je met steigen naar een hogere dimensie? (figuurlijk gesproken neem ik aan)
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32014170
quote:
op zondag 6 november 2005 02:52 schreef quarks het volgende:

[..]

vermoord in de gevangenis?
[..]

van wikipedia en wilhelm reich museum

en wat bedoel je met steigen naar een hogere dimensie? (figuurlijk gesproken neem ik aan)
dat reich niets met dit topic te maken heeft daar lees je gewoon overheen ofzo? net als mijn suggestie om zelf te lezen ipv mij het voor je uit te laten tikken?
  zondag 6 november 2005 @ 12:47:30 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32020879
ik hoop op rust. dat 2012 staat voor rust. peace man peace. en vooral peace in mijn kop. en sowieso rust, rust en nog eens rust.

in een ander topic ging het over veranderingen die gepaard gaan met 2012. dat het bewustzijn kan veranderen naar een hoger niveau of lager niveau. ik hoop dat het in mijn persoonlijke geval een lager niveau word. continu bewust zijn van alles is vermoeiend genoeg om er een dagtaak aan over te houden om overeind te blijven de hele dag.

probeer ik zelf in de toekomst te kijken dan zie ik geen echte veranderingen optreden, wat zou er moeten gebeuren? het leven gaat langzaam vooruit en veranderingen treden langzaam op. af en toe volstrekt zich dan wel een natuurramp maar dat is puur natuurlijk en niet paranormaal. dus ik vraag me sterk af hoe die veranderingen eruit moeten zien. de hemel die wijd openspert? en wat komt er dan tevoorschijn nog? wonderen geloof ik nog wel een beetje in maar niet meer zo sterk als voorheen. omdat het allemaal zo langzaam gaat.

ik hoop op stabilisatie, en wat ik onder stabilisatie versta. ik voel soms dat het allemaal niet in evenwicht is. dat mijn sensor aangeeft dat het allemaal nog aan het voltooien is of iets dergelijks. of misschien voltooid het nooit, of 2012 staat voor voltooiing omdat het een einde betekent van een fase ik weet het niet. in ieder geval hoop ik op betere tijden in de balans. misschien dat sterren anders gaan draaien of het zonnestelsel gaat anders functioneren of andere krachten gaan optreden.

wie weet. ik stel me open genoeg om toch ergens in te geloven want dit tot het einde der tijden lijkt me voor mij persoonlijk niet ideaal.

ondertussen maar lekker doorleven en afwachten, speculeren blijft maar een speculatie.

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-11-2005 12:56:37 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 6 november 2005 @ 14:02:50 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32022972
trouwens voordat een nieuwe wereld kan ontstaan moet de oude wereld worden afgebroken, hoe gaat dat in zijn werk? valt alles uit elkaar? en hoe valt alles uit elkaar? viel alles maar uit elkaar hier, mijn hele hebben en houden en daarna iets nieuws krijgen daarvoor in de plaats. een heel nieuw fris gevoel wil ik wel eens. alsof ik gebaden heb in de schone wateren van opschoning en helderheid

ik denk dat mijn bewustzijn oud is en verroest, dus wat mij betreft mag 2012 morgen plaats vinden als het staat voor een hele nieuwe wereld.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32023991
quote:
op zaterdag 5 november 2005 23:37 schreef junkie19 het volgende:
the transition from third density into the higher frequencies began ...

daar heb je de prachtige termen weer.
pi_32035878
quote:
op zondag 6 november 2005 00:10 schreef dzjiedub het volgende:

[..]

ja, en de westerse kalender "eindigt" elke 365 en een kwart dag op 31 december. so? what's your point?
plus dat de egyptische kalender er helemaal niets mee te maken heeft.

duidelijk weer een poging om het "mysterieuse" verleden te betrekken op hedendaagse theorieën om ze meer "gewicht" te doen geven.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_32054254
ik ben verheugd om te zien dat men het 2012-verhaal weer oppakt.
kijk hier eens: klik
pi_32068741
quote:
op zondag 6 november 2005 14:02 schreef dromenvanger het volgende:
trouwens voordat een nieuwe wereld kan ontstaan moet de oude wereld worden afgebroken, hoe gaat dat in zijn werk? valt alles uit elkaar? en hoe valt alles uit elkaar? viel alles maar uit elkaar hier, mijn hele hebben en houden en daarna iets nieuws krijgen daarvoor in de plaats. een heel nieuw fris gevoel wil ik wel eens. alsof ik gebaden heb in de schone wateren van opschoning en helderheid

ik denk dat mijn bewustzijn oud is en verroest, dus wat mij betreft mag 2012 morgen plaats vinden als het staat voor een hele nieuwe wereld.
volgens de berichten van matthew ward zal ons tijd besef steeds minder worden, dus wie weet dat de "transformatie" eerder zal zijn dan verwacht.

als het goed is gaat de aarde van 3e densiteit naar een hogere densiteit, dat houdt volgens mij in, dat alles wat 3d is zich zal moeten aanpassen aan 4d.
pi_32080516
voor wie véééééél tijd heeft

reconstructing ancient cosmologies:
the maya’s galactic cosmology compared to the primordial tradition of coomaraswamy and guenon

http://edj.net/mc2012/early-essay-foragag.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32081354
quote:
op maandag 7 november 2005 13:07 schreef dongorgon het volgende:
ik ben verheugd om te zien dat men het 2012-verhaal weer oppakt.
kijk hier eens: klik
dit stukje vind ik leuker:

http://www.seriewoordenaa(...).asp?inleidingkey=71
pi_32081904
quote:
op dinsdag 8 november 2005 10:24 schreef d-mixxx het volgende:

[..]

dit stukje vind ik leuker:

http://www.seriewoordenaa(...).asp?inleidingkey=71
mja ik ben niet zo een voorstander van de 12e planeet theorie. tenzij het een planeet is dat uit zwarte materie bestaat.
pi_32081975
quote:
op dinsdag 8 november 2005 09:43 schreef unclescorp het volgende:
voor wie véééééél tijd heeft

reconstructing ancient cosmologies:
the maya’s galactic cosmology compared to the primordial tradition of coomaraswamy and guenon

http://edj.net/mc2012/early-essay-foragag.html
aahh good old jenkins
dit heb ik een aantal malen gelezen ja
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:15:07 #22
100054 Quarks
pi_32082852
quote:
op maandag 7 november 2005 21:08 schreef junkie19 het volgende:

[..]

volgens de berichten van matthew ward zal ons tijd besef steeds minder worden, dus wie weet dat de "transformatie" eerder zal zijn dan verwacht.

als het goed is gaat de aarde van 3e densiteit naar een hogere densiteit, dat houdt volgens mij in, dat alles wat 3d is zich zal moeten aanpassen aan 4d.
hogere densiteit, overgang van 3d naar 4d, waar heb je het over?
"density" betekent dichtheid, oftewel, de dichtheid geeft van een materiaal aan hoeveel massa van dat materiaal aanwezig is in een bepaald volume.

wij leven al in 4 dimensies (de ruimte-tijd), te weten:
3 dimensies in ruimte (lengte, breedte, diepte);
en 1 dimensie in tijd (duur).

als je het hebt over de wiskundige formules van de snaartheorie waar ze tot 11 dimensies voorspellen dan klopt het ook niet, aangezien de overige 7 dimensies opgerold zouden zitten in de kleinste deeltjes materie; dus zijn niet waarneembaar.
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:25:18 #23
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_32083158
quote:
op zondag 6 november 2005 02:31 schreef tc03 het volgende:
dat er nog steeds mensen in die onzin geloven.
post dan niet. mensen die tegen een bal aantrappen om hem tussen een paar palen te krijgen vind ik onzin ik post dus ook niet in een voetbal topic
From feudal serf to spender.
pi_32083268
quote:
op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef s1nn3rz het volgende:
post dan niet. mensen die tegen een bal aantrappen om hem tussen een paar palen te krijgen vind ik onzin ik post dus ook niet in een voetbal topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32083612
quote:
op dinsdag 8 november 2005 11:15 schreef quarks het volgende:

[..]

hogere densiteit, overgang van 3d naar 4d, waar heb je het over?
"density" betekent dichtheid, oftewel, de dichtheid geeft van een materiaal aan hoeveel massa van dat materiaal aanwezig is in een bepaald volume.

wij leven al in 4 dimensies (de ruimte-tijd), te weten:
3 dimensies in ruimte (lengte, breedte, diepte);
en 1 dimensie in tijd (duur).

als je het hebt over de wiskundige formules van de snaartheorie waar ze tot 11 dimensies voorspellen dan klopt het ook niet, aangezien de overige 7 dimensies opgerold zouden zitten in de kleinste deeltjes materie; dus zijn niet waarneembaar.
hij bedoeld 4d in de zin van dat tijd in de 3d als extra dimensie is opgenomen. dus 4 dimensies in ruimte (lengte, breedte, diepte, tijd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')