abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31719417
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het is niet eens zozeer niet 'willen', maar waarschijnlijk niet 'kunnen'. Het vergt natuurlijk wle de nodige opperste concentratie en mentale training als je zoiets wil doen.

Vooral in deze tijd en surf/klik/zapcultuur, waar wel eens onderzocht is dat mensen tegenwoordig nog maar een heel korte concentratie-spanne in zich hebben, is het moeilijk om lange tijd de gedachten te focussen op 1 punt. En bovendien komt daar vaak nog onderbewuste zaken bij die van invloed kunnen zijin. Vaak denkt men dat men zich focust op een bepaald doel, maar als onderbewust het tegengestelde wordt gedacht (en je dus niet met de volle overtuiging iets visualiseert, er dus eigenlijk niet in gelooft dus) dat het effect dan nihil of tegengesteld is.

Als je iets wil bewerkstelligen op die manier, maar je angst voor het tegengestelde is groter, kan die angst onderbewust of bewust toch sterker zijn zodat je wensgedachte teniet gedaan wordt.

In principe is elke ziekte te genezen denk ik. Wat dat aangaat zijn de meeste vreemde verhalen bekend van mensen die al jaren met kanker leven maar dit niet wisten (omdat men dit achterhield voor hen uit wens van familie), en anderzijds vanaf het moment dat ze toch de terminale diagnose kregen te horen veel erntiger ziek werden, vervolgens uit een verkeerde foto-analyse te horen kregen dat ze genezen waren (en dus ook weer volledig opknapten), maar uiteindelijk bij de juiste diagnose weer jaren later van een hercontrole toch weer kanker aangepraat kregen waardoor ze nu wel binnen een maand dood waren. Terwijl ze in die tussentijd kennelijk ook niet genezen waren.
Mooi gezegd, en helemaar waar (imho)!
pi_31721156
[quote]Op donderdag 27 oktober 2005 05:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Een paar dingen om over na te denken.

@Edenoniphobic

Iets te enthousiast??? Even los gezien van de tower busters, die in mijn ogen, geen kwaad kunnen prijst deze man wel Colloidaal Zilver aan als alternatief geneesmiddel hier op een forum waar ook 'kinderen' rond hangen. C.O. gebruiken is geen grapje en kan zeer ernstige gevolgen hebben.

Verder zei deze beste man dat aids genezen kon worden door een zapper......

Allereerst roep je dan je niet kan oordelen als dat voor iemand zo is en wel werkt, maar vervolgens roep je wel in dezelfde post dat dit natuurlijk kwakzalverij is, alsof jij de wijsheid in pacht hebt.

Als iemand zich beter volet door iets wat geen uitwerking heeft dan vind ik dat prima ja dat wil nog niet zeggen dat ik het eens ben met het product of sterker nog het product ook daadwerkelijk werkt....

Volgens de theorien is er namelijk geen sprake van een vermindering van 'meetbare' straling, maar van een omvorming naar positieve straling/energie.

Dat is heel mooi, het werkt wel maar je kan er niks aan meten en koop nu maar onze towers busters, kettingen, ringen.....a zoveel euro...

Misschien moet je daar eens induiken voordat overal stempels opgeplakt worden.

Heb ik gedaan en op geen enkele site geven ze bewijs. Een site waar ze wat planten in een potje propten met een TB en een ander potje niet. de conclusie was dat in het ene potje[met TB natuurlijk]het sneller groeide dan in het andere potje zonder TB. DIt is geen bewijs, dat is flut onderzoek!

Verder zie ik wel overal dat je die dingen kan kopen en het werkt werkelijk overal voor, getuigenverklaringen claimen de meest wonderbaarlijke genezingen, maar zonder bewijs uiteraard.

Tot slot, even los van het het hier placebo's betreft of niet, placebo-effecten zouden an sich ook eens grondig geanalyseerd moeten worden, want feitelijk toont het juist esoterische aspecten en bewijzen aan, nl het bewijst dat mensen met hun gedachten zichzelf kunnen genezen omdat men denkt dat men veel gezonder is, en andersom zichzelf ziek kunnen denken. Het is de zoveelste aanwijzing dat de kracht van gedachten enorm is.

Ja en waarom denk je dat ze deze placebo's toepassen in een onderzoek? Misschien moet jij eens wat verder ergens induiken.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_31745691
kweeniet welke site je precies bedoeld, maar er zal vast ergens een disclaimer verstopt zijn.,
zoniet, moet die beste man zichzelf eens ernstig terraade gaan.

]
dat met die zaadkiempjes is opzich nog best aannemelijk hoor, een x aantal flinke batches voor een a\annemelijk gemiddelde. eventueel onder gecontroleerde omstandigheden ;0

wat je zegt,

maar ip van Deadly ORrrrgon en Positif Orgon te spreken
..Fengshui gAAt toch over energie lijnen en velden, positief aldan niet positief
en hoe deze zich zouden gedragen enzo>? net als de geometrie van oa de piramide,
en leylijnen dus.. .;

ik denk dan dat het in het zelfde rijtje hoort

en ja het is triest als er uit een 'pseudowetenschap harrde munt geslagen wordt
.

'
thans, voor die paar euro wat het kost (om te maken) is behoorlijk een mond vol toch?

en dan zonder disclaimer.

maar dit gaat dus wat offtopic

[ Bericht 0% gewijzigd door abraKadaver op 28-10-2005 12:02:13 ]
()))))))__whats_that_ina_name?__ )))~~~~
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:04:08 #54
133756 MR-Avatar
kwantumfysica is the answer
pi_31769641
Verdiep je eens in de kwantumtheorie en het nulpuntsenergieveld je zult verbaast staan hoe ver de wetenschap al aan het ontwaken is. Het energieveld waar alles uit bestaat wordt negatief beinvloed door oa. de kunstmatige velden. Dit zorgt voor mutaties en afwijkingen in de hele planeet. Dit effekt is al meer dan 100 jaar bekend bij helderzienden en heldervoelenden.De wetenschap komt nu langzaam maar zeker tot dit besef mede door inzichten uit de kwantummechanica.
De aarde is een levend wezen in een andere,veel grote contex, leer dit zien en voelen. Je bent slechts een cel uit haar lichaam. Wat doet een lichaam als al haar cellen zijn aangetast? Juist! En ieder initatief dat op wat voor manier een bijdrage leverd aan herstel is een goed iets. Zelfs het zo stevig solide ogende kristal bestaat uit een complexe verzameling deeltjes, die stuk voor stuk verdwijnen en verschijnen in haar vorm.
Op de plaats in het allesomvattende veld waar het kristal in combinatie met de elementen en intentie aanwezig is is dus die programmering /frequentie/informatie als positieve faktor aanwezig.
Qua formaat is het logisch dat je je afvraagd wat zo'n klein kegeltje zou kunnen bijdragen aan een meer gezonder millieu, maar bedenk eens dat alles onstaat uit trilling.
Er zijn nu nog geen meettechnieken(openbaar) die het mogelijk maken de werking van de kristallen icm de elementen tov levende organismen te laten zien. Gezien de commerciele belangen die op het spel staan is dit ook een utopie.

Dr. John Wheeler en Richard Feynman hebben berekend dat er in één gloeilamp genoeg energie zit om alle oceanen van de wereld te koken.

[ Bericht 0% gewijzigd door MR-Avatar op 29-10-2005 00:44:46 ]
Zie de energie, wees de energie
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:32:53 #55
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_31772159
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef MR-Avatar het volgende:
Verdiep je eens in de kwantumtheorie en het nulpuntsenergieveld je zult verbaast staan hoe ver de wetenschap al aan het ontwaken is.
Done... en nu ? De rest van je betoog heeft hier niets mee te maken...
quote:
Dr. John Wheeler en Richard Feynman hebben berekend dat er in één gloeilamp genoeg energie zit om alle oceanen van de wereld te koken.
Is een andere discussie...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_31774568
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef ChOas het volgende:

[..]

Done... en nu ? De rest van je betoog heeft hier niets mee te maken...
Het erbij halen van gebieden van de wetenschap waar de "gewone" mens weiig kaas van gegeten heeft, is een tactiek welke veel TRU-ters hanteren. Veel eigenschappen van de wereld om ons heen zijn in de kwantumtheorie zo tegenstrijdig met onze logica, dat ze voor jan-met-de-pet op allerlei manieren uitgelegt kunnen worden
quote:
In theorie bevat jij voldoende energie om als een flinke atoombom uit elkaar te spatten. Echter net zoals je gloeilamp, is het een theoretische energie, met (nog) geen enkel mogelijkheid om het eruit te halen. (wat weer bijzonder gelukkig is, anders was de wereld nu slechts een dode bal van steen en ijzer geweest.)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:05:35 #57
133756 MR-Avatar
pi_31781166
Het is niet bedoeld om jullie te overtuigen daar komen jullie echt zelf wel achter.

Besef dat ook jullie cellen blootstaan aan deze onnatuurlijke velden

Hoe denk je dat het komt dat deze water cellenstruktuur weer hersteld zijn?
http://www.vitaliser.nl/werking.php

De communicatie van de onderlinge cellen wordt beinvloed door deze storende velden
De peptidenantenne's van de cellen worden overbelast en bij latere celdeling zal er steeds meer mutatie optreden. .

Probeer het gewoon eens uit en oordeel dan, de beperking van de menselijke zintuigen geven een verdraaid beeld van de werkelijkheid, kijk verder dan je neus lang is!

[ Bericht 19% gewijzigd door MR-Avatar op 29-10-2005 15:10:49 ]
pi_31781915
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 15:05 schreef MR-Avatar het volgende:

Hoe denk je dat het komt dat deze water cellenstruktuur weer hersteld zijn?
http://www.vitaliser.nl/werking.php
deze water cellen structuur? ik nie snap.

wat wel op de site staat qua werking is dat het apparaat de kristalstructuur van water aanpast (van ongezond naar gezond...

Ze hebben het dan over de structuur van de watermoleculen...

Vind je het erg als ik dit meteen al naar de zelfde hoop onzin schuif waarop chembusters en hagelkanonnen al liggen? (niet dat meteen afgeschreven is, echter het blijft daar liggen totdat er een wat beter onderbouwd verhaal komt)

Verder staan er een aantal projecten op die site waarbij dat apparaat geplaatst is, of wordt aangeprezen bij/door verschillende bedrijven. Echter kan op verschillende sites van de genoemde bedrijven niets terugvinden erover, wat het controleren weer wat moeilijker maakt.
Verder heeft een nichtje van mij bij Ad peters zijn kapsalon gewerkt (een van de genoemde projecten) en die weet niets over een zogenaamde vitaliser, terwijl op de site de suggestie gewekt wordt dat het apparaat een grote rol speelt in die kapsalon...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:55:42 #59
133756 MR-Avatar
pi_31783711
http://www.aquariusvitaliser.info/kk_700000.html
Ieder moet als hij/zij daar behoefte aanheeft,zijn eigen onderzoek doen en zo een beeld vormen.
pi_31785942
Ik heb hier een onderzoek van een japanse wetenschapper die claimt dat je met meditatie de kristalstructuur van water kan veranderen. (laat jomanda het neit horen )
quote:
Here are some other effects that Emoto claims to have found in his research:

* Water from clear mountain springs and streams has beautifully formed crystalline structures, while the crystals of polluted or stagnant water are deformed and distorted.

* Distilled water exposed to classical music takes delicate, symmetrical crystalline shapes.

* When the words "thank you" were taped to a bottle of distilled water, the frozen crystals had a similar shape to the crystals formed by water that had been exposed to Bach's "Goldberg Variations" (see right) -- music composed out of gratitude to the man it was named for.

* When Elvis Presley's "Heartbreak Hotel" was played to water, the resulting frozen crystals were split in two.

* When water samples are bombarded with heavy metal music or labeled with negative words, or when negative thoughts and emotions are focused intentionally upon them, the water does not form crystals at all and displays chaotic, fragmented structures.

* When water is treated with aromatic floral oils, the water crystals tend to mimic the shape of the original flower. At right, water crystals were exposed to aromatic essence of chamomile.

[..]

For our own bodies at birth are 70 percent water, and the percentage of water in our bodies remains high throughout life (depending upon weight and body type). Also, the earth's surface is 70 percent water. And now we have seen before our eyes the proof that water is far from inanimate, but is actually alive and responsive to our every thought and emotion. Perhaps, having seen this, we can begin to really understand the awesome power that we possess, through choosing our thoughts and intentions, to heal ourselves and the earth. If only we believe.

http://www.spiritofmaat.com/archive/aug1/consciouswater.html
Slechte straling zou dan dus de kristalstructuur van het water in ons lichaam vernietigen met 'alle gevolgen van dien'. Ik vind het wel plausibel eigenlijk als dit echte foto's zijn ;

Het speelt zich dus niet op moleculair niveau af.
"You can never get enough of what you don't need to make you happy."
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:15:19 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31786023
Ik vind het een beetje overdreven gereageerd. Ik geloof niet dat ze mensen kapot willen maken. Ik geloof eerder dat de mens zelf een weerstand opbouwt.

Die masten zullen wel belangrijk zijn, ik geloof nu niet dat ze er bewust iets mee willen kapot maken.

GSM masten zijn het toch? Ik ga niet het hele topic doorspitten maar die masten zullen wel een technische verklaring hebben. Ze staan er niet voor Jan Lul en zullen wel nodig zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_31786030
Is dat diezelfde die beweerde dat je minder mooie kristallen kreeg als je Mein Kampf erop legde?
pi_31786795
Moet bijna wel.
quote:
Dr. Masaru Emoto

Essentially, Dr. Emoto captured water's 'expressions.' He developed a technique using a very powerful microscope in a very cold room along with high-speed photography, to photograph newly formed crystals of frozen water samples. Not all water samples crystallize however. Water samples from extremely polluted rivers directly seem to express the 'state' the water is in.

Dr. Masaru Emoto discovered that crystals formed in frozen water reveal changes when specific, concentrated thoughts are directed toward them. He found that water from clear springs and water that has been exposed to loving words shows brilliant, complex, and colorful snowflake patterns. In contrast, polluted water, or water exposed to negative thoughts, forms incomplete, asymmetrical patterns with dull colors.

pi_31787164
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:12 schreef Sebastral het volgende:
Slechte straling zou dan dus de kristalstructuur van het water in ons lichaam vernietigen met 'alle gevolgen van dien'. Ik vind het wel plausibel eigenlijk als dit echte foto's zijn ;

Het speelt zich dus niet op moleculair niveau af.
Vraag me dan wel weer af wanneer jij voor het laatst ijskristallen in je lichaam hebt gehad, want daar gaat het over.. (als het al waar is)

Met andere woorden, meditatie en dat Vitaliser apparaat werkt blijkbaar wel op ijs, maar dat heeft weinig te maken met vloeibaar water.
C. Sagan
pi_31789637
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Vraag me dan wel weer af wanneer jij voor het laatst ijskristallen in je lichaam hebt gehad, want daar gaat het over.. (als het al waar is)

Met andere woorden, meditatie en dat Vitaliser apparaat werkt blijkbaar wel op ijs, maar dat heeft weinig te maken met vloeibaar water.
Hoezo? Er gebeurt iets met het water in vloeibare toestand. Het is niet zo dat die gozer eerst water kristalliseerd, een gebedje opzegd en dan kijkt of het kristal is veranderd.
pi_31796205
Beste mensen. Waar hebben wij het nou eigenlijk over?

Er spelen een aantal dingen:
In Nederland staan vele, vele death towers die rond de klok negatieve energie uitzenden. Een orgone energie accumulator wat ongeveer 1 euro aan materiaal kost zorgt ervoor dat de death tower enkel positieve enerige genereerd.

Deze orgone energie accumulator heet, een Tower Buster.

In dit topic wil ik mensen informeren over Tower Busters en orgone energie generatoren. Dat is mijn doel.

Het is voor mij erg energie en tijd rovend om de werking van bijvoorbeeld orgone energie uit te gaan leggen aan iemand die niet eens wil (of kan) geloven dat death towers schadelijk zijn.

Want dat is het probleem..

Gelukkig zijn er lezers die door dit topic Tower Busters zijn gaan maken en nu zelf ontdekken dat een Tower Buster een death tower onschadelijk maakt.

Daar ben ik erg blij mee en dat is waar het mij om gaat. Over orgone energie e.d. is op het internet genoeg informatie te vinden.

www.orgonite.info is een goed startpunt.
pi_31796823
Vanaf nu verstuur ik weer gratis Tower Busters.
freetowerbusters@gmail.com
of
satishbinda@gmail.com

Graag naam, adres en hoeveelheid vermelden. De verzendkosten (á ¤ 5,50,-) zijn voor rekening van de ontvanger en dienen vooraf voldaan te worden.
pi_31801418
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Hoezo? Er gebeurt iets met het water in vloeibare toestand. Het is niet zo dat die gozer eerst water kristalliseerd, een gebedje opzegd en dan kijkt of het kristal is veranderd.
Vloeibaar water zit niet in een kristal vorm. Als dat apparaat de structuur van water kan veranderen, kan het of de moleculen zelf aanpassen, of doet zijn werk wanneer het water wel in een kristal vorm zit, namelijk in vaste vorm (ijs).

In het eerste geval heb je een nobelprijs in de wacht gesleept....

Maar vloeibaar water heeft dus geen vaste structuur, laat staan dat je die aan kan passen.
C. Sagan
  zondag 30 oktober 2005 @ 06:01:41 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31801427
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef junkie19 het volgende:
Het feit dat duizenden mensen bezig zijn om orgonite te maken en te verspreiden, is dat geen bewijs?
Nee. Het feit dat er een groep mensen als een stel schapen achter elkaar aan loopt betekent niet dat ze het bij het rechte eind hebben....

Dat is wat men een 'drogreden' noemt.

Er rijden miljoenen mensen in auto's die tonnen en tonnen uitlasgassen in de atmosfeer uitstoten. Dat is toch ook niet goed? En zo kan ik nog wel even doorgaan. En, nee...dat is NIET anders.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nembrionic op 30-10-2005 06:13:44 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 30 oktober 2005 @ 06:06:04 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31801434
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:12 schreef Sebastral het volgende:
Ik heb hier een onderzoek van een japanse wetenschapper die claimt dat je met meditatie de kristalstructuur van water kan veranderen. (laat jomanda het neit horen )
En ook dat is direct al weer tegengesproken en afgedaan als bullshit. Ik zou even moeten zoeken maar er is NIEMAND die de resultaten heeft kunnen staven.
  zondag 30 oktober 2005 @ 06:09:29 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31801436
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef junkie19 het volgende:
Het is voor mij erg energie en tijd rovend om de werking van bijvoorbeeld orgone energie uit te gaan leggen aan iemand die niet eens wil (of kan) geloven dat death towers schadelijk zijn.

Want dat is het probleem..
Je bedoelt dat het lastig is om moeilijke vragen te beantwoorden die je denkwereldje doen instorten? Want dit is nl al een eeuwenoud excuus van charlatans. "Oh mensen, het is zo moeilijk allemaal. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Denk liever aan de werking van die wondermiddel!" *zwaait met flesje varkensvet*
pi_31813244
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 06:09 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het lastig is om moeilijke vragen te beantwoorden die je denkwereldje doen instorten? Want dit is nl al een eeuwenoud excuus van charlatans. "Oh mensen, het is zo moeilijk allemaal. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Denk liever aan de werking van die wondermiddel!" *zwaait met flesje varkensvet*
Het is geen eeuwenoud excuus het is een feit, vriend.

Je hebt namelijk mensen die weigeren te geloven dat death towers schadelijk zijn.
Je hebt ook mensen die nu al Tower Busters maken en dus weten / zelf ondervinden dat Tower Busters werken.
Je hebt mensen die niet willen of kunnen geloven dat death towers schadelijk zijn en dat Tower Busters deze onschadelijk maken.
En zo heb je ook mensen die met een flesje varkensvet zwaaien.

Als ik de werking van een Tower Buster ga uitleggen aan iemand die niet eens wil of kan geloven dat een death tower schadelijk is, waar ben ik dan mee bezig?

Dat is net zoiets als de werking van een waterstofcel uitleggen aan iemand die alleen maar fietsen kent. Werkt niet. Zelfs als het zou lukken om diegene de werking uit te leggen, dan nog zou diegene blijven fietsen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:59:18 #73
693 ChOas
pi_31814993
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Als ik de werking van een Tower Buster ga uitleggen aan iemand die niet eens wil of kan geloven dat een death tower schadelijk is, waar ben ik dan mee bezig?

Dat is net zoiets als de werking van een waterstofcel uitleggen aan iemand die alleen maar fietsen kent. Werkt niet. Zelfs als het zou lukken om diegene de werking uit te leggen, dan nog zou diegene blijven fietsen.
Dan geef je tenminste antwoorden op vragen...

Je analogie met waterstofcellen faalt ZO verschrikkelijk dat ik glimlach niet kon onderdrukken...

Iemand vraagt je netjes iets uit te leggen, maakt het dan uit of hij er in gaat geloven ? Er wordt een uitleg gevraagd, niets meer, niets minder...

Give it your best shot...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:09:08 #74
133756 MR-Avatar
pi_31815261
Water kun je weldegelijk informeren of beinvloeden met je gedachten, trillingsoverdracht ,het is de basis voor homeopathie.Jouw lichaam werkt met een soortgelijk principe. Wel is het zo dat je zelf een helder kanaal moet zijn , met zo min mogelijk egogebonden invloeden. Vastgezette overtuigingen en oordelen (energieblokkade's) zitten bij het ontwikkelen van een vrij staat van zijn (verlicht) vaak in de weg.
Het gros van de mensen heeft geen tijd of misschien geen zin om zelf iets te ervaren met een open mind, alleen jij kunt jezelf overtuigen.
Het heeft dan ook geen zin om om hier te gaan vragen of iemand jou wilt overtuigen met bewijs wat in jouw wereld overtuigend zou kunnen zijn.
Je kunt GEEN heldere eigen mening hebben als je het niet probeerd, je baseert je mening dan op google en de rest van de kudde.
Iemand overtuigen die alles voor waarheid aan neemt dat wat zijn of haar zintuigen melden heeft geen zin. Hij of zij zal verbaast zijn wat deze zintuigen nog meer kunnen waarnemen zonder de vastgezette overtuigingen.

[ Bericht 10% gewijzigd door MR-Avatar op 30-10-2005 18:57:17 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:03:26 #75
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31816811
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dan geef je tenminste antwoorden op vragen...

Je analogie met waterstofcellen faalt ZO verschrikkelijk dat ik glimlach niet kon onderdrukken...

Iemand vraagt je netjes iets uit te leggen, maakt het dan uit of hij er in gaat geloven ? Er wordt een uitleg gevraagd, niets meer, niets minder...

Give it your best shot...
Hier hetzelfde

Sommige mensen kun je gewoon niet dat bord voor hun kop weghalen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:15:33 #76
133756 MR-Avatar
pi_31821123
Netto omzet: 1,046 miljard (2004), dan gaat een overheid of wat voor instantie echt niet toegeven dat het ongezond zou zijn...
http://www.t-mobile.nl/co(...)mobile/ps3.0.1.1.asp
en in zweden zijn ze gelukkig beter wakker.
http://www.stopumts.nl/doc.php/Artikelen/686
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:02:04 #77
133756 MR-Avatar
pi_31823042
De werking van de towerbusters berust op het principe waarbij weerkaatsing van de elektromagnetische golven op het kristal een ander patroon zullen aannemen. Ook wel Bragg-reflectie genoemd.
Zie ook bij een sprectaalgamma meting gebruikt men een kristal, vanwege de bijzondere struktuur, aan de sonde om de inkomende energiedeeltjes/straling van verschillende stoffen, te meten.
Vergelijk het met een radio die aanstaat , en er komt een brommer voorbij die geen ontstoringscondensator op zijn onsteking heeft zitten.
Tijdens elke ontlading zal jij op je radio een tik horen, dus hoor je een knetterpatroon.
Terwijl dit eenvoudig op te lossen is door er een onstoringscondensator op te plaatsen.
Zo'n klein condensatortje zorgt ervoor dat in de omtrek van 6000meter geen storingsveld meer meetbaar is, terwijl de brommer geen meter minder zal rijden.

Voorbeeld van de invloed van kristallen :
http://www.fom.nl/nieuws/persarchief2000/NN3.html

[ Bericht 1% gewijzigd door MR-Avatar op 30-10-2005 22:14:52 ]
pi_31828010
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 05:51 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Vloeibaar water zit niet in een kristal vorm. Als dat apparaat de structuur van water kan veranderen, kan het of de moleculen zelf aanpassen, of doet zijn werk wanneer het water wel in een kristal vorm zit, namelijk in vaste vorm (ijs).

In het eerste geval heb je een nobelprijs in de wacht gesleept....

Maar vloeibaar water heeft dus geen vaste structuur, laat staan dat je die aan kan passen.
Het lijkt me eerst handig om er achter te komen waar water de informatie vandaan haalt om een bepaalde kristalvorm aan te nemen . Mr avatar kan hier misschien wat kwantumfysica tegenaan gooien?
pi_31834034
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:56 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Het lijkt me eerst handig om er achter te komen waar water de informatie vandaan haalt om een bepaalde kristalvorm aan te nemen . Mr avatar kan hier misschien wat kwantumfysica tegenaan gooien?
Waar het om gaat is dat water in vloeibare vorm geen krsital structuur heeft. Die kun je dus in vloeibarevorm niet veranderen... Maar dat wordt wel beweerd.

Dat het mogelijk de kristalvorm van ijs kan aanpassen, dat zou mogelijk kunnen zijn (al heb ik daar mijn twijfels over). Maar dat wordt dus niet beweerd.
C. Sagan
pi_31836026
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Het is geen eeuwenoud excuus het is een feit, vriend.

Je hebt namelijk mensen die weigeren te geloven dat death towers schadelijk zijn.
Je hebt ook mensen die nu al Tower Busters maken en dus weten / zelf ondervinden dat Tower Busters werken.
Je hebt mensen die niet willen of kunnen geloven dat death towers schadelijk zijn en dat Tower Busters deze onschadelijk maken.
En zo heb je ook mensen die met een flesje varkensvet zwaaien.

Je lult zo onzettend uit je nek vriend. Het feit dat mensen zeggen of vinden dat TB werken zegt niks over het feit DAT ze daadwerkelijk werken?!

Verder praat je over colloidal zilver alsof het HET medicijn van de eeuw is. Wat je er even niet bij vermeldt is dat CZ zo goed werkt omdat het iid leven dood zo ook diegene die het inneemt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:02:02 ]
pi_31836165
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef MR-Avatar het volgende:
De werking van de towerbusters berust op het principe waarbij weerkaatsing van de elektromagnetische golven op het kristal een ander patroon zullen aannemen. Ook wel Bragg-reflectie genoemd.
Zie ook bij een sprectaalgamma meting gebruikt men een kristal, vanwege de bijzondere struktuur, aan de sonde om de inkomende energiedeeltjes/straling van verschillende stoffen, te meten.
Vergelijk het met een radio die aanstaat , en er komt een brommer voorbij die geen ontstoringscondensator op zijn onsteking heeft zitten.
Tijdens elke ontlading zal jij op je radio een tik horen, dus hoor je een knetterpatroon.
Terwijl dit eenvoudig op te lossen is door er een onstoringscondensator op te plaatsen.
Zo'n klein condensatortje zorgt ervoor dat in de omtrek van 6000meter geen storingsveld meer meetbaar is, terwijl de brommer geen meter minder zal rijden.

Voorbeeld van de invloed van kristallen :
http://www.fom.nl/nieuws/persarchief2000/NN3.html
Precies maar je moet het wel heel erg dicht bij de bron doen anders werkt het niet. Dus een TB onder zo'n toren gooien werkt dus al niet!!!
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:52:18 #82
133756 MR-Avatar
pi_31844825
De heer Beneveste heeft overduidelijk aangetoond dat ieder molecule en elke moleculaire verbinding specifieke frequenties uitzend! Vanaf 1991 heeft Beneveste aangetoond in zijn onderzoeken dat het mogelijk is om de specifieke moleculaire signalen op te slaan op een harddisk of wat dan ook. Later bij een prachtig onderzoek werden verbluffende resultaten geboekt.
Er werd een dierlijk hart in leven gehouden door het toedienen van de stoffen, kooldioxide en zuurstof. Er werden laagfrequente golven op het hart geprojecteerd met een transducer. Die golven stemden overeen met de trillingspatronen van bijvoorbeeld de stof histamine en het hart reageerde precies zoals het op het werkelijke middel zou doe, het stromingsvolume vergrootte. Ook met de trillingen van andere middellen werden dezelfde resultaten geboekt. Dit gaf een wetenschappelijk bewijs dat alleen de trillling al voldoende is om reaktie te verkrijgen zonder de werkzame stof werkelijk toe te dienen.
Water is het natuurlijke medium van alle cellen en is bij biolochische processen een supergeleider van moleculaire frequentiepatronen. Watermoleculen organiseren zich tot patronen die golfinformatie kunnen opslaan, imprinting.
In vele onderzoeken (ook naar de homeopathie) kwam naar voren dat de signalen niet alleen doorgegeven werd door het water maar ook nog eens versterkt.

Water kun je met je gedachten beinvloeden, je doet heel de dag door niets anders! Alles is communicatie, je moet het alleen in een grotere contex zien. Hoe denk je dat de moleculen van een stoel bij elkaar gehouden worden? communicatie! De moleculen van je tafel ? communicatie! en ga zo maar door.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:02:57 ]
pi_31893394

[ Bericht 100% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:04:37 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 20:53:46 #84
133756 MR-Avatar
pi_31908902
Je doet en gelooft maar wat je zelf wilt,alleen maar goed een eigen mening!
Ik vind wel dat je bijna loopt te smeken om bewijs zoals je er boven op zit.
Je persoonlijke plaatje en je praatjes geven wel aan waar je voorkeuren liggen, zulke mensen hebben we helaas nog te veel.
Als je eens echt de moeite zou nemen om eens te kijken op site's van universiteiten over de grens en medische tijdschriften zul je bewijs genoeg vinden. Er spelen veel meer faktoren in de farmaceutische wereld waar je blijkbaar nog geen enkel zicht op hebt.
En CZ water is, mits juist gedoseerd natuurlijk, een goed middel.
Je pakt toch ook niet ongecontroleerd een kuur penciline?
De manier waarop CZ wordt aangeprijst en het gemak waarmee het verstrekt wordt zou iid wel wat beter gecontroleerd moeten worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:05:02 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 21:13:45 #85
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31909618

[ Bericht 100% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:05:28 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 2 november 2005 @ 21:24:53 #86
133756 MR-Avatar
pi_31910031

[ Bericht 45% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:06:01 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 21:27:09 #87
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31910122

[ Bericht 51% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:06:27 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 21:36:01 #88
133756 MR-Avatar
pi_31910438

[ Bericht 50% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:07:12 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 22:04:04 #89
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31911457

[ Bericht 100% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:06:54 ]
pi_31913766
Ontzettend lullig mensen om in dit topic weer de discussie over ziekten/Zappers te beginnen.
Open een apart topic over zappers, zodat als de discussie weer een verkeerde wending aanneemt, zoals eerder het geval was, gewoon dát topic gemod of gesloten kan worden ipv dat dit topic dicht moet. Ik heb een afspraak met junkie19, hij was heel blij dat dit topic open mocht blijven.
Hij heeft beloofd niet meer op voorgaande manier te posten betreffende dit onderwerp.
Dìt was mijn post:
Death towers en Tower Busters - Deel II

Moet ik nou junkie zijn topic alsnog sluiten omdat jullie het nodig vinden weer deze zijstraat in te gaan ?

Verplaats de discussie naar een eigen topic en hou het netjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 02-11-2005 23:07:55 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_31921340
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef MR-Avatar het volgende:
Je doet en gelooft maar wat je zelf wilt,alleen maar goed een eigen mening!
Ik vind wel dat je bijna loopt te smeken om bewijs zoals je er boven op zit.
Je persoonlijke plaatje en je praatjes geven wel aan waar je voorkeuren liggen, zulke mensen hebben we helaas nog te veel.
Als je eens echt de moeite zou nemen om eens te kijken op site's van universiteiten over de grens en medische tijdschriften zul je bewijs genoeg vinden. Er spelen veel meer faktoren in de farmaceutische wereld waar je blijkbaar nog geen enkel zicht op hebt.
En CZ water is, mits juist gedoseerd natuurlijk, een goed middel.
Je pakt toch ook niet ongecontroleerd een kuur penciline?
De manier waarop CZ wordt aangeprijst en het gemak waarmee het verstrekt wordt zou iid wel wat beter gecontroleerd moeten worden.
Ahh mijn plaatje heeft mij verraden.....je hebt gelijk shit

Ik werk op de Universiteit en ik heb dus toegang tot wetenschappelijke tijdschriften. Dus als je me de artikelen wilt aanwijzen waar bewijs instaat graag.....
Verder vraag ik me af wat zo fout is aan het vragen van bewijs, ik neem aan dat jij ook niet alles aanneemt zonder bewijs?? Ik kan ook van alles vertellen, ik kan mij vrienden ook laten zeggen dat mijn product werkt.....dat wil dan toch niet zeggen dat het waar is? En hoe moeilijk kan het zijn??

En als laatste, als JIJ eens de moeite nam om je beweringen te onderbouwen met bewijzen.
pi_31922931
quote:
Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Mirage het volgende:
Ontzettend lullig mensen om in dit topic weer de discussie over ziekten/Zappers te beginnen.
Open een apart topic over zappers, zodat als de discussie weer een verkeerde wending aanneemt, zoals eerder het geval was, gewoon dát topic gemod of gesloten kan worden ipv dat dit topic dicht moet. Ik heb een afspraak met junkie19, hij was heel blij dat dit topic open mocht blijven.
Hij heeft beloofd niet meer op voorgaande manier te posten betreffende dit onderwerp.
Dìt was mijn post:
Death towers en Tower Busters - Deel II

Moet ik nou junkie zijn topic alsnog sluiten omdat jullie het nodig vinden weer deze zijstraat in te gaan ?

Verplaats de discussie naar een eigen topic en hou het netjes.
Het gaat om het gehele plaatje. Hij zegt van alles maar levert geen bewijs. Maar misschien moet ik mijn vraag voor bewijs maar wat duidelijker opschrijven:

Dat die torens schadelijk kunnen zijn kan ik inkomen, maar een TB van wat resin, metaalschaapsel een een kristalletje veranderd alle negatieve straling in positieve?!

Dus een torren zend uit in 360graden en een TB werkt dus als een zwartgat en trekt alle negative energie aan....... Waar haallt de TB dan de energie vandaan om het signaal dat 360graden word uitgezonden naar de locatie van de Tb te leiden? Voor niks komt de zon op zeggen ze toch?

Als het zo werkt waarom word het signaal van de toren dan niet verstoort?

Wat veranderd er aan het negatieve signaal??? En waarom als er iets veranderd kan het niet gemeten worden?
Waar kan ik "bewijs " vinden dat negatieve energie veranderd in positieve?
pi_32007929
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Het gaat om het gehele plaatje. Hij zegt van alles maar levert geen bewijs. Maar misschien moet ik mijn vraag voor bewijs maar wat duidelijker opschrijven:

Dat die torens schadelijk kunnen zijn kan ik inkomen, maar een TB van wat resin, metaalschaapsel een een kristalletje veranderd alle negatieve straling in positieve?!

Dus een torren zend uit in 360graden en een TB werkt dus als een zwartgat en trekt alle negative energie aan....... Waar haallt de TB dan de energie vandaan om het signaal dat 360graden word uitgezonden naar de locatie van de Tb te leiden? Voor niks komt de zon op zeggen ze toch?

Als het zo werkt waarom word het signaal van de toren dan niet verstoort?

Wat veranderd er aan het negatieve signaal??? En waarom als er iets veranderd kan het niet gemeten worden?
Waar kan ik "bewijs " vinden dat negatieve energie veranderd in positieve?
Even geduld en dan krijg je een antwoord.. TS is bezig met een turtorial over orgone energie..
pi_32008576
Misschien kun je even kijken op ww.orgonite.info

Daar staan alle antwoorden eigenlijk al.....
  zondag 6 november 2005 @ 00:41:46 #95
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32009888
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef junkie19 het volgende:

Inderdaad...de site DOET HET NIET. Het moge duidelijk zijn
  zondag 6 november 2005 @ 01:01:15 #96
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32010474
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Inderdaad...de site DOET HET NIET. Het moge duidelijk zijn
Zet eens een extra 'w' in 'ww'
  zondag 6 november 2005 @ 01:35:43 #97
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_32011627
quote:
Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef junkie19 het volgende:

De bedenker van orgonite is niet helemaal te vertrouwen:
quote:
In March 1957, he was sent to Danbury Federal Prison, where a psychiatrist examined him, recording: "Paranoia manifested by delusions of grandiosity and persecution and ideas of reference."
Wilhelm Reich
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_32013047
quote:
Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Quarks het volgende:

[..]

[..]

Wilhelm Reich
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 6 november 2005 @ 02:39:57 #99
693 ChOas
pi_32013590
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef Sapientiea het volgende:

[..]
Thnks had het (Let op je taal pjee!) niet beter kunnen zeggen

[Stephen Roberts]
pi_32015226
quote:
Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Quarks het volgende:

[..]

[..]

Wilhelm Reich
Wilhelm Reich is vermoord en het boek wat hij in de gevangenis is geschreven is ook " zoek geraakt". Hij is vermoord door de CIA/NSA. Stond op je website misschien ook dat hij is opgepakt onder valse beschuldigingen vanwege zijn baanbrekende onderzoek? Een paar bronnen:hier en hier.

LISTEN LITTLE MAN

Ik zei eerder in een ander topic: 2012 het einde van de wereld zoals wij die kennen?? :D dat ik denk dat alleen mensen die meneer Reich persoonlijk gekend hebben kunnen inschatten of hij wel of niet te vertrouwen is. Het valt mij echt op dat je alleen leest wat jij lezen wilt, ik vind het zwak dat je in dit forum gaat posten om toch je "gelijk" probeert te halen.

Je hoeft je echt niet met mij te meten en als jij je geroepen/gedwongen voelt om een fout te ontdekken (veel plezier) in hetgeen ik schrijf dan zegt dat mijn inziens veel over jouw eigen persoonlijkheid en geest.

Het is in het voordeel van de CIA/NSA om orgone energie buiten het bereik van mensen te houden en het is logisch dat ze hem op zo'n manier in een kwaad daglicht proberen te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')