Mooi gezegd, en helemaar waar (imho)!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het is niet eens zozeer niet 'willen', maar waarschijnlijk niet 'kunnen'. Het vergt natuurlijk wle de nodige opperste concentratie en mentale training als je zoiets wil doen.
Vooral in deze tijd en surf/klik/zapcultuur, waar wel eens onderzocht is dat mensen tegenwoordig nog maar een heel korte concentratie-spanne in zich hebben, is het moeilijk om lange tijd de gedachten te focussen op 1 punt. En bovendien komt daar vaak nog onderbewuste zaken bij die van invloed kunnen zijin. Vaak denkt men dat men zich focust op een bepaald doel, maar als onderbewust het tegengestelde wordt gedacht (en je dus niet met de volle overtuiging iets visualiseert, er dus eigenlijk niet in gelooft dus) dat het effect dan nihil of tegengesteld is.
Als je iets wil bewerkstelligen op die manier, maar je angst voor het tegengestelde is groter, kan die angst onderbewust of bewust toch sterker zijn zodat je wensgedachte teniet gedaan wordt.
In principe is elke ziekte te genezen denk ik. Wat dat aangaat zijn de meeste vreemde verhalen bekend van mensen die al jaren met kanker leven maar dit niet wisten (omdat men dit achterhield voor hen uit wens van familie), en anderzijds vanaf het moment dat ze toch de terminale diagnose kregen te horen veel erntiger ziek werden, vervolgens uit een verkeerde foto-analyse te horen kregen dat ze genezen waren (en dus ook weer volledig opknapten), maar uiteindelijk bij de juiste diagnose weer jaren later van een hercontrole toch weer kanker aangepraat kregen waardoor ze nu wel binnen een maand dood waren. Terwijl ze in die tussentijd kennelijk ook niet genezen waren.
Done... en nu ? De rest van je betoog heeft hier niets mee te maken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef MR-Avatar het volgende:
Verdiep je eens in de kwantumtheorie en het nulpuntsenergieveld je zult verbaast staan hoe ver de wetenschap al aan het ontwaken is.
Is een andere discussie...quote:Dr. John Wheeler en Richard Feynman hebben berekend dat er in één gloeilamp genoeg energie zit om alle oceanen van de wereld te koken.
Het erbij halen van gebieden van de wetenschap waar de "gewone" mens weiig kaas van gegeten heeft, is een tactiek welke veel TRU-ters hanteren. Veel eigenschappen van de wereld om ons heen zijn in de kwantumtheorie zo tegenstrijdig met onze logica, dat ze voor jan-met-de-pet op allerlei manieren uitgelegt kunnen wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Done... en nu ? De rest van je betoog heeft hier niets mee te maken...
In theorie bevat jij voldoende energie om als een flinke atoombom uit elkaar te spatten. Echter net zoals je gloeilamp, is het een theoretische energie, met (nog) geen enkel mogelijkheid om het eruit te halen. (wat weer bijzonder gelukkig is, anders was de wereld nu slechts een dode bal van steen en ijzer geweest.)quote:Dr. John Wheeler en Richard Feynman hebben berekend dat er in één gloeilamp genoeg energie zit om alle oceanen van de wereld te koken.
deze water cellen structuur? ik nie snap.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:05 schreef MR-Avatar het volgende:
Hoe denk je dat het komt dat deze water cellenstruktuur weer hersteld zijn?
http://www.vitaliser.nl/werking.php
Slechte straling zou dan dus de kristalstructuur van het water in ons lichaam vernietigen met 'alle gevolgen van dien'. Ik vind het wel plausibel eigenlijk als dit echte foto's zijnquote:Here are some other effects that Emoto claims to have found in his research:
* Water from clear mountain springs and streams has beautifully formed crystalline structures, while the crystals of polluted or stagnant water are deformed and distorted.
* Distilled water exposed to classical music takes delicate, symmetrical crystalline shapes.
* When the words "thank you" were taped to a bottle of distilled water, the frozen crystals had a similar shape to the crystals formed by water that had been exposed to Bach's "Goldberg Variations" (see right) -- music composed out of gratitude to the man it was named for.
* When Elvis Presley's "Heartbreak Hotel" was played to water, the resulting frozen crystals were split in two.
* When water samples are bombarded with heavy metal music or labeled with negative words, or when negative thoughts and emotions are focused intentionally upon them, the water does not form crystals at all and displays chaotic, fragmented structures.
* When water is treated with aromatic floral oils, the water crystals tend to mimic the shape of the original flower. At right, water crystals were exposed to aromatic essence of chamomile.
[..]
For our own bodies at birth are 70 percent water, and the percentage of water in our bodies remains high throughout life (depending upon weight and body type). Also, the earth's surface is 70 percent water. And now we have seen before our eyes the proof that water is far from inanimate, but is actually alive and responsive to our every thought and emotion. Perhaps, having seen this, we can begin to really understand the awesome power that we possess, through choosing our thoughts and intentions, to heal ourselves and the earth. If only we believe.
http://www.spiritofmaat.com/archive/aug1/consciouswater.html
quote:Dr. Masaru Emoto
Essentially, Dr. Emoto captured water's 'expressions.' He developed a technique using a very powerful microscope in a very cold room along with high-speed photography, to photograph newly formed crystals of frozen water samples. Not all water samples crystallize however. Water samples from extremely polluted rivers directly seem to express the 'state' the water is in.
Dr. Masaru Emoto discovered that crystals formed in frozen water reveal changes when specific, concentrated thoughts are directed toward them. He found that water from clear springs and water that has been exposed to loving words shows brilliant, complex, and colorful snowflake patterns. In contrast, polluted water, or water exposed to negative thoughts, forms incomplete, asymmetrical patterns with dull colors.
Vraag me dan wel weer af wanneer jij voor het laatst ijskristallen in je lichaam hebt gehad, want daar gaat het over.. (als het al waar is)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:12 schreef Sebastral het volgende:
Slechte straling zou dan dus de kristalstructuur van het water in ons lichaam vernietigen met 'alle gevolgen van dien'. Ik vind het wel plausibel eigenlijk als dit echte foto's zijn;
Het speelt zich dus niet op moleculair niveau af.
Hoezo? Er gebeurt iets met het water in vloeibare toestand. Het is niet zo dat die gozer eerst water kristalliseerd, een gebedje opzegd en dan kijkt of het kristal is veranderd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vraag me dan wel weer af wanneer jij voor het laatst ijskristallen in je lichaam hebt gehad, want daar gaat het over.. (als het al waar is)
Met andere woorden, meditatie en dat Vitaliser apparaat werkt blijkbaar wel op ijs, maar dat heeft weinig te maken met vloeibaar water.
Vloeibaar water zit niet in een kristal vorm. Als dat apparaat de structuur van water kan veranderen, kan het of de moleculen zelf aanpassen, of doet zijn werk wanneer het water wel in een kristal vorm zit, namelijk in vaste vorm (ijs).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:12 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Hoezo? Er gebeurt iets met het water in vloeibare toestand. Het is niet zo dat die gozer eerst water kristalliseerd, een gebedje opzegd en dan kijkt of het kristal is veranderd.
Nee. Het feit dat er een groep mensen als een stel schapen achter elkaar aan loopt betekent niet dat ze het bij het rechte eind hebben....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef junkie19 het volgende:
Het feit dat duizenden mensen bezig zijn om orgonite te maken en te verspreiden, is dat geen bewijs?
En ook dat is direct al weer tegengesproken en afgedaan als bullshit. Ik zou even moeten zoeken maar er is NIEMAND die de resultaten heeft kunnen staven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:12 schreef Sebastral het volgende:
Ik heb hier een onderzoek van een japanse wetenschapper die claimt dat je met meditatie de kristalstructuur van water kan veranderen. (laat jomanda het neit horen)
Je bedoelt dat het lastig is om moeilijke vragen te beantwoorden die je denkwereldje doen instorten? Want dit is nl al een eeuwenoud excuus van charlatans. "Oh mensen, het is zo moeilijk allemaal. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Denk liever aan de werking van die wondermiddel!" *zwaait met flesje varkensvet*quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:50 schreef junkie19 het volgende:
Het is voor mij erg energie en tijd rovend om de werking van bijvoorbeeld orgone energie uit te gaan leggen aan iemand die niet eens wil (of kan) geloven dat death towers schadelijk zijn.
Want dat is het probleem..
Het is geen eeuwenoud excuus het is een feit, vriend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 06:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het lastig is om moeilijke vragen te beantwoorden die je denkwereldje doen instorten? Want dit is nl al een eeuwenoud excuus van charlatans. "Oh mensen, het is zo moeilijk allemaal. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Denk liever aan de werking van die wondermiddel!" *zwaait met flesje varkensvet*
Dan geef je tenminste antwoorden op vragen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Als ik de werking van een Tower Buster ga uitleggen aan iemand die niet eens wil of kan geloven dat een death tower schadelijk is, waar ben ik dan mee bezig?
Dat is net zoiets als de werking van een waterstofcel uitleggen aan iemand die alleen maar fietsen kent. Werkt niet. Zelfs als het zou lukken om diegene de werking uit te leggen, dan nog zou diegene blijven fietsen.
Hier hetzelfdequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dan geef je tenminste antwoorden op vragen...
Je analogie met waterstofcellen faalt ZO verschrikkelijk dat ik glimlach niet kon onderdrukken...
Iemand vraagt je netjes iets uit te leggen, maakt het dan uit of hij er in gaat geloven ? Er wordt een uitleg gevraagd, niets meer, niets minder...
Give it your best shot...
Het lijkt me eerst handig om er achter te komen waar water de informatie vandaan haalt om een bepaalde kristalvorm aan te nemenquote:Op zondag 30 oktober 2005 05:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vloeibaar water zit niet in een kristal vorm. Als dat apparaat de structuur van water kan veranderen, kan het of de moleculen zelf aanpassen, of doet zijn werk wanneer het water wel in een kristal vorm zit, namelijk in vaste vorm (ijs).
In het eerste geval heb je een nobelprijs in de wacht gesleept....
Maar vloeibaar water heeft dus geen vaste structuur, laat staan dat je die aan kan passen.
Waar het om gaat is dat water in vloeibare vorm geen krsital structuur heeft. Die kun je dus in vloeibarevorm niet veranderen... Maar dat wordt wel beweerd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:56 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Het lijkt me eerst handig om er achter te komen waar water de informatie vandaan haalt om een bepaalde kristalvorm aan te nemen. Mr avatar kan hier misschien wat kwantumfysica tegenaan gooien?
Je lult zo onzettend uit je nek vriend. Het feit dat mensen zeggen of vinden dat TB werken zegt niks over het feit DAT ze daadwerkelijk werken?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Het is geen eeuwenoud excuus het is een feit, vriend.
Je hebt namelijk mensen die weigeren te geloven dat death towers schadelijk zijn.
Je hebt ook mensen die nu al Tower Busters maken en dus weten / zelf ondervinden dat Tower Busters werken.
Je hebt mensen die niet willen of kunnen geloven dat death towers schadelijk zijn en dat Tower Busters deze onschadelijk maken.
En zo heb je ook mensen die met een flesje varkensvet zwaaien.
Als ik de werking van een Tower Buster ga uitleggen aan iemand die niet eens wil of kan geloven dat een death tower schadelijk is, waar ben ik dan mee bezig?
Dat is net zoiets als de werking van een waterstofcel uitleggen aan iemand die alleen maar fietsen kent. Werkt niet. Zelfs als het zou lukken om diegene de werking uit te leggen, dan nog zou diegene blijven fietsen.
Precies maar je moet het wel heel erg dicht bij de bron doen anders werkt het niet. Dus een TB onder zo'n toren gooien werkt dus al niet!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef MR-Avatar het volgende:
De werking van de towerbusters berust op het principe waarbij weerkaatsing van de elektromagnetische golven op het kristal een ander patroon zullen aannemen. Ook wel Bragg-reflectie genoemd.
Zie ook bij een sprectaalgamma meting gebruikt men een kristal, vanwege de bijzondere struktuur, aan de sonde om de inkomende energiedeeltjes/straling van verschillende stoffen, te meten.
Vergelijk het met een radio die aanstaat , en er komt een brommer voorbij die geen ontstoringscondensator op zijn onsteking heeft zitten.
Tijdens elke ontlading zal jij op je radio een tik horen, dus hoor je een knetterpatroon.
Terwijl dit eenvoudig op te lossen is door er een onstoringscondensator op te plaatsen.
Zo'n klein condensatortje zorgt ervoor dat in de omtrek van 6000meter geen storingsveld meer meetbaar is, terwijl de brommer geen meter minder zal rijden.
Voorbeeld van de invloed van kristallen :
http://www.fom.nl/nieuws/persarchief2000/NN3.html
Ahh mijn plaatje heeft mij verraden.....je hebt gelijk shitquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef MR-Avatar het volgende:
Je doet en gelooft maar wat je zelf wilt,alleen maar goed een eigen mening!
Ik vind wel dat je bijna loopt te smeken om bewijs zoals je er boven op zit.
Je persoonlijke plaatje en je praatjes geven wel aan waar je voorkeuren liggen, zulke mensen hebben we helaas nog te veel.
Als je eens echt de moeite zou nemen om eens te kijken op site's van universiteiten over de grens en medische tijdschriften zul je bewijs genoeg vinden. Er spelen veel meer faktoren in de farmaceutische wereld waar je blijkbaar nog geen enkel zicht op hebt.
En CZ water is, mits juist gedoseerd natuurlijk, een goed middel.
Je pakt toch ook niet ongecontroleerd een kuur penciline?
De manier waarop CZ wordt aangeprijst en het gemak waarmee het verstrekt wordt zou iid wel wat beter gecontroleerd moeten worden.
Het gaat om het gehele plaatje. Hij zegt van alles maar levert geen bewijs. Maar misschien moet ik mijn vraag voor bewijs maar wat duidelijker opschrijven:quote:Op woensdag 2 november 2005 22:59 schreef Mirage het volgende:
Ontzettend lullig mensen om in dit topic weer de discussie over ziekten/Zappers te beginnen.
Open een apart topic over zappers, zodat als de discussie weer een verkeerde wending aanneemt, zoals eerder het geval was, gewoon dát topic gemod of gesloten kan worden ipv dat dit topic dicht moet. Ik heb een afspraak met junkie19, hij was heel blij dat dit topic open mocht blijven.
Hij heeft beloofd niet meer op voorgaande manier te posten betreffende dit onderwerp.
Dìt was mijn post:
Death towers en Tower Busters - Deel II
Moet ik nou junkie zijn topic alsnog sluiten omdat jullie het nodig vinden weer deze zijstraat in te gaan ?
Verplaats de discussie naar een eigen topic en hou het netjes.
Even geduld en dan krijg je een antwoord.. TS is bezig met een turtorial over orgone energie..quote:Op donderdag 3 november 2005 11:29 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Het gaat om het gehele plaatje. Hij zegt van alles maar levert geen bewijs. Maar misschien moet ik mijn vraag voor bewijs maar wat duidelijker opschrijven:
Dat die torens schadelijk kunnen zijn kan ik inkomen, maar een TB van wat resin, metaalschaapsel een een kristalletje veranderd alle negatieve straling in positieve?!
Dus een torren zend uit in 360graden en een TB werkt dus als een zwartgat en trekt alle negative energie aan....... Waar haallt de TB dan de energie vandaan om het signaal dat 360graden word uitgezonden naar de locatie van de Tb te leiden? Voor niks komt de zon op zeggen ze toch?
Als het zo werkt waarom word het signaal van de toren dan niet verstoort?
Wat veranderd er aan het negatieve signaal??? En waarom als er iets veranderd kan het niet gemeten worden?
Waar kan ik "bewijs " vinden dat negatieve energie veranderd in positieve?
Inderdaad...de site DOET HET NIET. Het moge duidelijk zijnquote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef junkie19 het volgende:
Misschien kun je even kijken op ww.orgonite.info
Daar staan alle antwoorden eigenlijk al.....![]()
Zet eens een extra 'w' in 'ww'quote:Op zondag 6 november 2005 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...de site DOET HET NIET. Het moge duidelijk zijn
De bedenker van orgonite is niet helemaal te vertrouwen:quote:Op zondag 6 november 2005 00:00 schreef junkie19 het volgende:
Misschien kun je even kijken op ww.orgonite.info
Daar staan alle antwoorden eigenlijk al.....![]()
Wilhelm Reichquote:In March 1957, he was sent to Danbury Federal Prison, where a psychiatrist examined him, recording: "Paranoia manifested by delusions of grandiosity and persecution and ideas of reference."
quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
De bedenker van orgonite is niet helemaal te vertrouwen:
[..]
Wilhelm Reich
Thnks had het (Let op je taal pjee!) niet beter kunnen zeggenquote:
Wilhelm Reich is vermoord en het boek wat hij in de gevangenis is geschreven is ook " zoek geraakt". Hij is vermoord door de CIA/NSA. Stond op je website misschien ook dat hij is opgepakt onder valse beschuldigingen vanwege zijn baanbrekende onderzoek? Een paar bronnen:hier en hier.quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
De bedenker van orgonite is niet helemaal te vertrouwen:
[..]
Wilhelm Reich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |