Opzet in wat? Het plaatsen van die death towers om een negatief veld te creëren? Ikzelf denk het wel, maar ik heb ze daar niet neer gezet. Wat ik weet is dat ze schadelijk zijn voor mens, dier en natuur. Dat ze op energetisch gebeid een negatief veld creëren en in stand houden en dat Tower Busters dit veld omvormd naar een positief veld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:57 schreef Sebastral het volgende:
Is er opzet in het spel?
Een placebo effect is het niet, want dan zou een prop papier bijvoorbeeld ook werken. Een Tower Buster is geen prop papier, maar een orgone energie generator. Orgone energie is ether, prana, chi, levensenergie dus. Als orgone energie positief is dan is het gezond en gebalanceerd. Negatieve orgone energie is dodelijk en uit balans. Een Tower Buster wekt positieve orgone energie en neutraliseert negatieve orgone energie. Een apparaat wat orgone energie opwekt, zoals een Tower Buster dat heet orgonite.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:54 schreef Mastertje het volgende:
Ok de electromagnetische golven zullen meer kwaad dan goed doen, maar om daar nou een blok metaal met wat steentjes tegen te maken... over placebo-effect gesproken![]()
Nee, wel kun je ze makkelijk zelf maken of kopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:03 schreef CrackerJack het volgende:
stuur je nog altijd tower busters op in ruil voor foto's?
Klopt ik heb nu stralingsmeter nummer 2. Een ding met ledjes en ik word er niet veel wijzer van. Hij heeft 4 standen en het maakt geen verschil uit of ik hem naar een death tower richt of naar de grond.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:35 schreef The_stranger het volgende:
Hoe zat het nu met het meten van de straling? Je zou toch een Em stralings meter lenen?
of heb ik dat gemist?
Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat er geen verschil is te zien omdat er geen verschil in straling is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:40 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Klopt ik heb nu stralingsmeter nummer 2. Een ding met ledjes en ik word er niet veel wijzer van. Hij heeft 4 standen en het maakt geen verschil uit of ik hem naar een death tower richt of naar de grond.
Niet wat ik zoek dus. Ik moet eigenlijk een robuuste meter hebben die waardes kan aangeven ipv ledjes. Zo'n ding kost bij de conrad 400 euro en dat is een beetje te duur voor mij (ik koop dan liever kristallen of hars). Ik kan misschien wel een zapchecker kopen, maar het duurd nog wel even eer ik genoeg financiële middelen heb...
Het is waar dat ik nog geen metingen heb laten zien. Het feit is, dat ik geen goede meet apparatuur heb.Wanneer ik genoeg geld heb om zo'n ding te bekostigen of zo'n ding kan lenen dan komt er meteen een uitgebreide meting.. Speciaal voor de echte sceptici onder ons die alles met de paplepel naar binnen gegoten willen krijgen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:09 schreef Sapientiea het volgende:
Even reagerend op commentaar van Junkie19 uit het vorige topic;
Ik ben van mening dat de 'Towers' iid schadelijke effecten kunnen hebben, maar het plaatsen van een paar 'busters' van metaal-schaapsel en hars DAAR ben ik niet mee eens!
Je hebt nog geen enkel bewijs gegeven over hoe ze werken, de metingen blijven ook uit.
You are chasing shadows....
Op http://www.orgoneknights.org/forum/ staat een test forum voor Nederlandse orgone warriors.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:19 schreef Sapientiea het volgende:
Ok eerlijk is eerlijk ik ga me d'r is in verdiepen!
Thanks voor de site
Sorry hoor, maar die sites met zogenaamd bewijs gaan serieus nergens over. De onderzoeken slaan kant nog wal. bv. De busters of HHG's bevatten koperdraad, koper staat al langer bekend in de 'plantenwereld' [vooral tomaten] omdat het een spoorelement is....Vroeger stak men een koper draad door de tomatenplant omdat je tomanten dan zo mooi groot werden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Op http://www.orgoneknights.org/forum/ staat een test forum voor Nederlandse orgone warriors.
Spoedig gaat www.orgonized.nl online (oud forum wordt overgezet) en dan is het forum officieel open en toegankelijk voor iedereen. Het Nederlandse forum is inderdaad mijn initiatief. Naast mij zijn er nog 2 andere admins die alle vragen kunnen beantwoorden.
Ik ben druk bezig met het voorbereiden van alles, zodat alles zonder problemen online kan gaan.
Hij slaat rood uit in mijn kamer, maar ook bij een Death Tower. Conclusie, electrosmog meter werkt niet, moet RF meter aanschaffen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk zo maar kunnen dat er geen verschil is te zien omdat er geen verschil in straling is.
Welke aflevering? http://noorderlicht.vpro.nl/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:21 schreef Refragmental het volgende:
Hier in Maastricht zijn ook veel leuke towers te vinden, gecamufleerd en al. Je moet enkel weten waar je op moet letten. Misschien zal ik er ooit eens een keer foto's van maken.
Zelf ben ik wel "overtuigd" van de schadelijke effecten van die overpowered towers na het zien van die aflevering van 1 of ander Noorderlicht (ofzo?) programma in het vorig topic.
Mensen die dat nog ontkennen zijn simpelweg dom en kortzichting, maar daar is niks aan te doen, zo is 99% van nederland nu eenmaal.
Ik had ook graag een paar van die busters gehad, gewoon voor de zekerheid aangezien ik gruwelijk omringd ben door die torens (er staat er zelfs 1, duidelijk zichtbaar, op ons huis gericht zo'n 100/200meter verderop), en ik me ook thuis vaak zwak en moe voel, maar ik merk dat ik daar nu helaas te laat mee ben.
Dus omdat 1 programma "aantoont" dat het schadelijk is, is iedereen die een andere mening heeft, meteen dom en/of kortzichtig?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:21 schreef Refragmental het volgende:
Zelf ben ik wel "overtuigd" van de schadelijke effecten van die overpowered towers na het zien van die aflevering van 1 of ander Noorderlicht (ofzo?) programma in het vorig topic.
Mensen die dat nog ontkennen zijn simpelweg dom en kortzichting, maar daar is niks aan te doen, zo is 99% van nederland nu eenmaal.
Of...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:11 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Hij slaat rood uit in mijn kamer, maar ook bij een Death Tower. Conclusie, electrosmog meter werkt niet, moet RF meter aanschaffen.
Je kunt ze zelf maken die Tower Busters. Download de tutorial. En anders kun je ze kopen, of bij 1 van de bovenstaande mensen die orgonite verkopen (zie links hierboven). Voor een kleine tegemoetkoming ben ik ook wel bereid wat TB's te sturen. Gratis doe ik het (voorlopig) even niet meer, want TS heeft het niet zo breed..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:21 schreef Refragmental het volgende:
Hier in Maastricht zijn ook veel leuke towers te vinden, gecamufleerd en al. Je moet enkel weten waar je op moet letten. Misschien zal ik er ooit eens een keer foto's van maken.
Ik had ook graag een paar van die busters gehad, gewoon voor de zekerheid aangezien ik gruwelijk omringd ben door die torens (er staat er zelfs 1, duidelijk zichtbaar, op ons huis gericht zo'n 100/200meter verderop), en ik me ook thuis vaak zwak en moe voel, maar ik merk dat ik daar nu helaas te laat mee ben.
Asbest is dan ook niet gevaarlijk zolang je het niet zaagt of breekt. Bij het aanbrengen zou je, in principe, zonder bescherming kunnen werken. Bij sloop danwel verwijdering is bescherming wél handig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:56 schreef junkie19 het volgende:
Je kunt het Death Tower probleem makkelijk vergelijken met het asbest probleem.. Toen asbest in gebruik werd genomen was het prachtig! Licht, makkelijk, sterk.. Overal werd asbest voor gebruikt..
Dat iedereen 20 jaar later longkanker had, dat wist niemand. En hoe gevaarlijk is asbest? Als je kijk naar die bestrijdingteams met van die witte pakjes die panden asbest vrij maken.. heel erg.... De mannen die asbest 20 jaar eerder hebben neergezet in die panden, die hadden geen witte pakjes hoor..
Ik heb een hele tijd geen mobiel gehad, maar toevallig ga ik er vandaag weer 1 aanschaffen..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Asbest is dan ook niet gevaarlijk zolang je het niet zaagt of breekt. Bij het aanbrengen zou je, in principe, zonder bescherming kunnen werken. Bij sloop danwel verwijdering is bescherming wél handig.
Ik vraag me trouwens wel af of jij een mobiele telefoon hebt.
Dan sta je dus wel constant in verbinding met die socalled "Death Towers". Is mobiel verkeer nog wel mogelijk in de buurt van de "Tower Busters"?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:05 schreef junkie19 het volgende:
Ik heb een hele tijd geen mobiel gehad, maar toevallig ga ik er vandaag weer 1 aanschaffen..
Asbest is NIET giftig het is schadelijk.....Verder is asbest pas schadelijk na langdurige blootstelling aan de kleine stofdeeltjes. De reden waarom de mensen die het opruimen bescherming dragen is dat ze er waarschijnlijk dagelijks mee werken en zo een erg verhoogd risco lopen.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:56 schreef junkie19 het volgende:
Je kunt het Death Tower probleem makkelijk vergelijken met het asbest probleem.. Toen asbest vroegâh in gebruik werd genomen was het prachtig! Licht, makkelijk, sterk.. Overal werd asbest gebruikt..
Dat iedereen 20 jaar later ziek zou worden, dat wist niemand.Hoe gevaarlijk is asbest? Als je kijkt naar die bestrijdingteams met van die witte pakjes die panden asbest vrij maken.. Dan ziet het er erg giftig uit..
Als de mensen het 20 jaar eerder hadden geweten dan hadden niet zoveel mensen ziek hoeven te worden...
Heel verstandig om heel de discussie over AIDS compleet te verwijderen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:16 schreef Mirage het volgende:
en weer open.
Ik heb de hele discussie over aids eruit gehaald.
Het is offtopic ( wat normaal gesproken niet zo'n ramp zou zijn )
Maar dat wat hier besproken werd en de manier waarop het neergezet werd...![]()
Ik vind het gevaarlijk een stelling als dit als waarheid neer te zetten, het kan kwetsend zijn en is absoluut niet de bedoeling.
Als de discussie weer die kant op gaat komt er een definitief slot op dit topic.
Ja ik lig ook in een deuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dus omdat 1 programma "aantoont" dat het schadelijk is, is iedereen die een andere mening heeft, meteen dom en/of kortzichtig?
Grappig..
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef abraKadaver het volgende:
[..]
euh, *kuch* oef, ff gegoogled op 'electrosmog'.....:
![]()
(k)lik de smiley!!
Het is volgens mij gewoon heel erg duidelijk;quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:23 schreef Mirage het volgende:
Is er al iemand die zelf tower busters gemaakt heeft ?
Is het gelukt of niet, heb je ze geplaatst of liggen ze nog bij je thuis ?
Dit vind ik toch echt wel heel vreemd. Jij bent zo actief bezig met death towers e.d. En dan toch een mobiele telefoon?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:05 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd geen mobiel gehad, maar toevallig ga ik er vandaag weer 1 aanschaffen..
Jup, ik heb er al een een 20 tal gemaakt. Ze zijn in de lokale regio geplaatst bij de betreffende telecomtorens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:23 schreef Mirage het volgende:
Is er al iemand die zelf tower busters gemaakt heeft ?
Is het gelukt of niet, heb je ze geplaatst of liggen ze nog bij je thuis ?
Je bent dus van mening dat het werkt? En welk bewijs is daarvoor verandwoordelijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Jup, ik heb er al een een 20 tal gemaakt. Ze zijn in de lokale regio geplaatst bij de betreffende telecomtorens.
Gevoelskwestie. Een van de positieve effecten is in ieder geval dat ik beter en dieper slaap, dat heb ik wel gemerkt. En minder last van stemmingswisselingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Je bent dus van mening dat het werkt? En welk bewijs is daarvoor verandwoordelijk?
Kans is natuurlijk groot, aangezien de wetenschap achter de towerbusters onbewezen is, en naar mijn mening bijzonder onzinnig. Echter waar het om gaat is dat het voor jou werkt....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
Tuurlijk.
Nou als het voor jouw werkt, placebo of niet, wie ben ik dan om te zeggen dat je het niet mag doen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Gevoelskwestie. Een van de positieve effecten is in ieder geval dat ik beter en dieper slaap, dat heb ik wel gemerkt. En minder last van stemmingswisselingen.
Of dat dingen vanzelf kunnen overgaan, het hoeft nog niet per se met gedachten te maken te hebben (want ik ga er van uit dat je het niet zo bedoeld, maar wat je zegt kan ook geïnterpreteerd worden op een andere manier: "je kunt jezelf genezen, als je het wilt. Als je dat niet lukt, wil je kennelijk jezelf niet genezen.")quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
Tot slot, even los van het het hier placebo's betreft of niet, placebo-effecten zouden an sich ook eens grondig geanalyseerd moeten worden, want feitelijk toont het juist esoterische aspecten en bewijzen aan, nl het bewijst dat mensen met hun gedachten zichzelf kunnen genezen omdat men denkt dat men veel gezonder is, en andersom zichzelf ziek kunnen denken. Het is de zoveelste aanwijzing dat de kracht van gedachten enorm is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |