abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29516077
Death towers
De meeste mensen kennen ze als GSM masten, insiders noemen ze death towers. Death towers staan overal! Je ziet ze bovenop hoge gebouwen, langs de snelwegen, benzinestations, kerktorens, treinstations, scholen, en ook overheidinstellingen. Feitelijk zijn deze death towers overal aanwezig. Deze death towers zenden dag en nacht negatieve energie uit die de gezondheid van mensen, maar ook andere levensvormen zoals planten en vogels ernstig beschadigt.
Mensen krijgen last van lusteloosheid, moeheid, paranoia, insomnia, woede uitbarstingen en nog vele andere psychische, emotionele en mentale klachten en stoornissen. Om maar niet te spreken van de lichamelijke gevolgen zoals kanker en DNA mutaties.

Op de foto hierboven zie je 3 voorbeelden van death towers. Links zie je een standaard death tower, deze staan meestal op gebouwen. In het midden zie je een death tower gecamoufleerd als kerk toren. Rechts zie je een death tower zoals je die vaak langs de snelweg ziet staan.

Tower Busters
Een Tower Buster is in staat om elke death tower te neutraliseren. Een Tower Busters kun je kopen, zelf maken en vanaf nu ook gratis krijgen!
Het enige wat je hoeft te doen is death towers in jou woonplaats op te zoeken en hier een foto van te maken. Stuur jou foto’s per e-mail naar:
---

Je krijgt 1 gratis tower buster voor elke ingestuurde foto. De verzendkosten zijn voor mijn rekening.

Wat is een Tower Buster?
Een Tower Buster neutraliseert de negatieve energie die Death Towers uitstralen en vormen dit om in positieve energie. Het wordt gemaakt met een bergkristal, metaal schaafsel en polyesterhars.

Hoe plaats ik een Tower Buster?
Het enige wat je hoeft te doen is de Tower Buster binnen een straal van grofweg 300 meter van een death tower te plaatsen. Je kunt een Tower Buster in bosjes gooien, in water gooien of onder de grond begraven. Probeer de Tower Buster zo te plaatsen dat deze niet kan worden gevonden. Hoe dichter je de Tower Buster bij de death tower plaatst hoe beter, maar het is onnodig om de Tower Buster dichter dan grofweg 50 meter van de death tower te plaatsen. 1 Tower Buster onderaan een flat is ruim voldoende om de negatieve energie te neutraliseren, je hoeft dus nooit in een flat te klimmen om een Tower Buster te plaatsen.

Kan ik Tower Busters zelf maken?
En of! Je hebt de volgende dingen nodig om verse tower busters te bakken :):

Mallen. Dit worden de vormpjes van de Death Towers. Ikzelf gebruik muffin pannen, maar je kunt ook papieren cups gebruiken. Muffin pannen zijn te koop bij bijvoorbeeld de blokker.
Metaal. Ikzelf gebruik alimunium folie wat ik door een crosscut papier versnipperaar haal. Je kunt naar een (metaal) recyclebedrijf, stempelmakerij of ander metaalverwerkingsbedrijf gaan en vragen om metaalsnippers, metaalzaagsel of metaaldraaisel. Het kost erg weinig en vaak geven ze het gratis mee. Je kunt alle soorten metaal gebruiken, met uitzondering van roestvrijstaal.
Kristallen. Je moet op zoek gaan naar “quartz kristallen”, oftewel berg kristallen. Je hebt kleine stukjes nodig van ongeveer 1 tot 3 cm lang. Deze kun je kopen bij sommige “new age” winkels en anders via Internet.
Hars. Wat je nodig hebt is polyester hars. Deze is te koop bij www.wilsor.nl. Verfspeciaalzaken verkopen ook hars, vraag naar polyester hars (lamineerhars). Deze hars wordt vaak gebruikt om scheuren in de buitenkant van schepen te herstellen.
Handschoenen en een stofmasker. De dampen van de polyester hars zijn erg schadelijk en je moet ze dan ook niet inademen. Het is handig een kartonnen onderbord te gebruiken voor het geval je wat hars knoeit.

Stap 1:
Leg het metaal en de kristal in de muffin pan. De kristal kun je middenin leggen, tussen het metaal in.

Stap 2:
Meng de polyester hars met de verharder.

Stap 3:
Giet de hars in de muffin pan. Het is normaal dat het heet word.

Stap 4:
Laat de Towerbusters goed uitharden (bij voorkeur de hele nacht).

Stap 5:
Haal de Tower Busters uit de muffin pan. Ze zijn nu gereed voor gebruik. Als je vragen hebt dan kun je mij hierover mailen.

Een handleiding met foto’s waarin aangegeven staat hoe je Tower Busters maakt is te vinden op deze (Engelstalige) pagina:
http://www.warriormatrix.com/viewtopic.php?t=463

Waar kan ik ze kopen?
http://www.orgonise-africa.net/
http://www.orgonezone.com/
http://www.ctbusters.com/

lk heb hulp nodig bij het maken van Tower Busters.
Je kunt altijd kostenloos een beroep op mij doen wanneer je Tower Busters zelf wilt vervaardigen. Een mail naar -- en het is geregeld!
Geen zin om te maken of kopen? Bij mij zijn Tower Busters gratis te verkrijgen inruil voor death towers foto's bij jou in de buurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 22-04-2012 23:36:20 ]
pi_29516145
.

Lekker hoor, die spam. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29516237
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef junkie19 het volgende:
Death towers

In het midden zie je een death tower gecamoufleerd als kerk toren.
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_29516265
Als die gsm masten negatieve energie uitstralen (gewoon elketromagnetische straling), waaruit bestaat positieve energie dan?
pi_29516282
Jij bent behoorlijk paranoia, dat komt zeker door die Death Towers?
pi_29516283
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:39 schreef Basp1 het volgende:
Als die gsm masten negatieve energie uitstralen (gewoon elketromagnetische straling), waaruit bestaat positieve energie dan?
Life Towers
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:42:53 #7
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_29516297
lol, alsof een tower buster alle straling naar zich toe trekt, neutraliseert en weer doorzend...

krijg je trouwens nog lag van ook
pi_29516317
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:35 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ik heb death towers in Nederland gezien als lataarnpalen, schoorstenen en zelfs bomen (bij Bloemendael staan er 2 van zulke death towers). De borden bij Shell express stations waarop de benzine prijzen staan aangegeven bevatten ook allemaal een death tower. Om maar even wat "grappige" plaatsen te noemen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:45:10 #9
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_29516326
Werkt de Biostabil 2000 ook tegen deathtowers?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_29516372
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:45 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik heb net gebeld met Bruno Santanera, en hij zegt dat ook hier de werking gegarandeerd is.

pi_29516390
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:45 schreef MetalMessiah het volgende:
Biostabil 2000 is een magneet. Ik denk niet dat een magneet veel zal helpen helaas. Maar je mag het altijd proberen hoor! Leg je koelkast magneetjes ook erbij als je toch bezig bent
pi_29516439
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:44 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik heb death towers in Nederland gezien als lataarnpalen, schoorstenen en zelfs bomen (bij Bloemendael staan er 2 van zulke death towers). De borden bij Shell express stations waarop de benzine prijzen staan aangegeven bevatten ook allemaal een death tower. Om maar even wat "grappige" plaatsen te noemen.
en ooh.. ik zie ze ook als affakkelinstallaties, uitlaat van een auto... en als.... grondradar op vliegvelden..

damn..
pi_29516460
Ha, neem een biostabil.

Groetjes,

Santanera
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_29516484
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:42 schreef Serious_Sven het volgende:
lol, alsof een tower buster alle straling naar zich toe trekt, neutraliseert en weer doorzend...

krijg je trouwens nog lag van ook
Zet een death tower op de foto (of meerdere als je ook om je stadsgenoten geeft). Mail of stuur die foto naar mij. En kijk zelf maar wat het effect is.
pi_29516528
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:56 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Zet een death tower op de foto (of meerdere als je ook om je stadsgenoten geeft). Mail of stuur die foto naar mij. En kijk zelf maar wat het effect is.
Gaat niet, ik zit in het gebouw met zo'n antenne op het dak. Mijn GSM werkt prima hiero en ik heb niet het gevoel dat ik minder gezond ben, dus voorlopig maak ik maar geen foto's van antennes. Uiteraard mag je wel zelf foto's komen maken... kan ik m'n collega's ook uitnodigen om te komen lachen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:13:28 #16
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_29516706
Bel eens met de Mythbusters?

Maar even serieus: zo'n toren zend met een behoorlijk vermogen uit. Als je Tower Busters een deel van deze straling zouden kunnen opvangen, dan moeten ze toch behoorlijk heet worden lijkt me?

En hoe bepaal je het stralingspatroon van de mast?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:24:17 #17
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:36:24 #18
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_29517102
Dus als je zo'n veredelde muffin naast een gsm mast gooit dan heb je geen bereik meer op je telefoon? Werkt dat ook met flitspalen?
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:48:13 #19
17138 ironx
Whatever...
pi_29517307
Sinds waneer zend Fok! ook TellSell-shit uit?
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:54:48 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29517409
Ik vind ze wel decoratief trouwens.
Vampire Romance O+
pi_29517593
Hoe dom ben je om dit serieus te nemen. Ik moest trouwens op een gegeven moment flink lachen toen ik die foto zag van de Tower Busters en het verhaal eromheen. Echter, toen kwam ik tot de TRIESTE, DIEP TRIESTE constatering dat de topicstarter serieus is!
pi_29517626
Kun je er ook wat meer over hoe dit princiepe werkt vertellen?
De website die je hebt gegeven vind ik een beetje 'onleesbaar', maar wellicht ligt dat aan mijn engels?

Overigens vind ik het wel vreemd dat zo'n klein kristal en wat metaal zulke sterke zenders kan neutraliseren.

Voor iedereen die sceptisch reageerd.
Denk eens na over de problemen die bijvoorbeeld uit asbest zijn voort gekomen.
30 jaar na intreden stierven er opeens mensen, toen pas bleek dat dit ontzette kwalitatieve materiaal dodelijk als hel was voor mensen.

Waarom sceptisch tegenover mensen die beweren dat iets schadelijk is en niet sceptisch tegenover bedrijven die puur en alleen met winst in het vizier allerlei dingen introduceren.
Er zijn meer voorbeelden van producten die schadelijk als hel zijn, wat pas decennia later aan het ligt komt. (sigaretten, cola (vroeger met coke) en nog een hele rits andere produckten).
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:36:19 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29518070
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef ironx het volgende:
Het zal mischien wel schadelijk KUNNEN zijn (zijn er keiharde bewijzen?), maar dan los je dat toch echt niet op met een paar kiezelsteentjes of wat dat ook mag zijn.
Idd, ik denk trouwens dat de meeste mensen er ook wel van overtuigd zijn dat dat die dingen niet zo heel erg goed zijn, dus daar gaat de kritiek niet over.
Vampire Romance O+
pi_29518794
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef ironx het volgende:

[..]

Het zal mischien wel schadelijk KUNNEN zijn (zijn er keiharde bewijzen?), maar dan los je dat toch echt niet op met een paar kiezelsteentjes of wat dat ook mag zijn.
Waarom, als die paar 'kiezelsteentjes' inderdaad werken?
Je wilt wel KEIHARDE bewijzen, of de masten inderdaad schadelijk zijn...
maar of die 'kiezelsteentjes' werken dat dismiss je gewoon zonder keiharde bewijzen?

... Dat is pas scheef!
quote:
vind ik het wel erg scheef (roken krijg je namelijk ook kanker van, en dat is WEL bewezen)
Ja maar daar kies je zelf voor (roken) en die kankermasten worden gewoon te pas en te onpas overal geplaatst.
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:15:23 #25
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29519189
Ik moest dus echt hardop lachen.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')