quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef kitkat het volgende:
En laat je niet opfokken door mensen die er niks van snappen![]()
Die dingen in Bloemdaal zijn dure zendmasten omdat ze daar geld genoeg hebben om die lelijke krengen te camouflerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:44 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Ik heb death towers in Nederland gezien als lataarnpalen, schoorstenen en zelfs bomen (bij Bloemendael staan er 2 van zulke death towers). De borden bij Shell express stations waarop de benzine prijzen staan aangegeven bevatten ook allemaal een death tower. Om maar even wat "grappige" plaatsen te noemen.
Kan TS misschien ook nep-busters maken? Niet met een bergkristal maar met een stuk geslepen glas bijvoorbeeld? En dan kijken of er verschil is tussen de mensen die een echte buster hebben gepoot en mensen die een placebuster hebben gepoot.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:45 schreef LuukBes het volgende:
Kunnen de mensen die een TB hebben eens een update geven of ze verandering merken.
Slaap je beter of dieper ? Minder slaap nodig ? Minder lichamelijke klachten die je eerst wel had ? Geestelijk fitter ? Energieker ?
quote:
Heren, het was niet mijn bedoeling om in te gaan op wetenschappelijke discussies. Niet alleen is dat erg saai maar het is ook moeilijk te volgen voor de meeste lezers.quote:
Nee ik laat mij niet opfok! kenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef kitkat het volgende:
Hey Junkie, bedankt ik heb ze ontvangen hoor![]()
Ben erg benieuwd, en hou je op de hoogte....
En laat je niet opfokken door mensen die er niks van snappen![]()
Op zich een goed idee, maar het lijkt mij overbodig. Ik wil enkel aantonen dat Tower Busters EM straling reduceren, het is het maar 1 van de vele positieve aspecten die Tower Busters op hun omgeving hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef Rasing het volgende:
[..]
Kan TS misschien ook nep-busters maken? Niet met een bergkristal maar met een stuk geslepen glas bijvoorbeeld? En dan kijken of er verschil is tussen de mensen die een echte buster hebben gepoot en mensen die een placebuster hebben gepoot.
Oh en misschien is het ook aardig als er 10 echte busters worden gemaakt en 10 neppe; en dat TS dan met zijn stralingsmeter de echte van de neppe moet onderscheiden.
Een hoopje metaal in hars gegoten neergooien en je dan al dan niet fitter voelen is geen goed onderzoek.
Op mijn bovenstaande manier toon je dat aan. Ik wil je best geloven, maar niet als je je bewijs presenteert op de Bruno Santanera-manier: met honderden positieve reacties.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:47 schreef junkie19 het volgende:
Op zich een goed idee, maar het lijkt mij overbodig. Ik wil enkel aantonen dat Tower Busters EM straling reduceren, het is het maar 1 van de vele positieve aspecten die Tower Busters op hun omgeving hebben.
Goed onderzoek geeft harde resultaten. Zelf iets ondervinden is zo subjectief als maar kan, en ik kan niet varen op andermans ervaringen. Zelfs van mijn eigen ervaringen besef ik dat die niet juist kunnen zijn, of beter: dat ik die onjuist kan interpreteren.quote:Ik denk dat de vele sceptici Tower Busters pas zullen willen begrijpen nadat ik metingen openbaar heb gemaakt. Het illustreert het probleem dat mensen liever een onderzoek geloven dan zichzelf (door zelf iets te ondervinden). Maar daar heb ik niet zo moeite mee, een paar metingen doen is zo gepiept.
idd ben benieuwtquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:34 schreef Erasmo het volgende:
Wel junkie... Heb je al resultaten?
Allereerst wil ik even melden dat ook ik van mening ben dat deze torrens slecht voor de volksgezondheid zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:29 schreef junkie19 het volgende:
[..]
[..]
Heren, het was niet mijn bedoeling om in te gaan op wetenschappelijke discussies. Niet alleen is dat erg saai maar het is ook moeilijk te volgen voor de meeste lezers.
Daarnaast is het zo dat ik, zoals stranger correct opmerkte niet "wetenschappelijk" ben ingesteld.
De werking van Tower Busters is moeilijk "wetenschappelijk" te verklaren om een aantal redenen.
In mijn reactie getracht te proberen uit te leggen dat er met EM straling enkel in 4 dimensies wordt gerekend terwijl EM straling 5 dimensionaal is. In de huidige wetenschap wordt het bestaan van een 5e dimensie niet erkent.
Quantum fisica is een model die weliswaar ruimte laat voor 5 dimensionale aspecten van EM straling, maar quantum fisica is slechts een model. Een soort voertuig om vooruit mee te gaan. Een constructie om experimentele resultaten in thuis te brengen, en ook niets meer dan dat.
Er zijn betere modellen, betere constructies. Die bijvoorbeeld te vinden zijn in de theorieën van de vele wetenschappers zoals Maxwell in de 19e eeuw, Brown en Nikola Tesla in de 20ste eeuw en De Palma in 1990's. Deze wetenschappers zijn niet alleen vermoord maar ook gewist uit alle schoolboeken. Tenzij je op een op 33e graad vrijmetselaar school zit, natuurlijk.
De "wetenschap" wat iedereen op school krijgt is gebaseerd op de theorieën van " Einstein, Von Neumann, Heisenberg en Max Plank" Het is niet toevallig dat dit allemaal Duitse wetenschappers zijn die pas na de 2e wereldoorlog bekendheid hebben gekregen en in alle schoolboeken zijn beland.
Een van de grootste met opzet gemaakte fouten is de aanname van Einstein dat licht een vaste snelheid heeft. Hij negeerde het feit dat er ether bestaat in de ruimte en er wazige/stoffige stukken zijn die het licht kunnen buigen of vertraging. Eigenlijk is er 100 jaar aan evolutie verloren omdat de gehele mensheid vanuit deze optiek rekent en beredeneerd.
Reizen door de ruimte door middel van het verstoken van massa's, massa's waterstof en andere brandstoffen is niet alleen inefficiënt, maar ook onpraktisch. In de laatste 30 jaar is er om die reden geen enkele Astronaut geweest buiten een baan om de aarde. Er zijn zelfs mensen die denken dat Armstrong in een studio stond ipv op de maan.
Een veel efficiëntere manier om door de ruimte te reizen is de plaats van bestemming naar je toe te trekken. Het komt een beetje overeen met wat mensen in OBE's doen. Die kunnen in fracties van seconden van de ene plek naar de andere plek op aarde reizen. Zonder miljarden liters brandstof te gebruiken.
Aannames maken, accepteren wat de massa zegt en zich daarbij aansluiten is eigenlijk "normaal" geworden.
Je eigen ideeën hebben over iets, jezelf zijn. Dat is raar en eng.
Zo kun je mensen zien als diepzee duikers in een grote, donkere oceaan opgebouwd uit tijd en zware materie. Levensenergie komt in kleine pakketjes, zoals kleine flesjes zuurstof. Beweging gaat langzaam en het zicht is vertroebeld. Levensenergie raakt op als we geen zuurstof of voedsel meer krijgen. Ons duikpak, is het menselijke lichaam.
Dat is een andere kijk op het leven, alleen zo mag je niet denken. De “ruimte” is leeg, koud. Sneller dan licht is zogenaamd onmogelijk, en dat terwijl er al tientallen wetenschappers zijn geweest (waarvan het merendeel vermoord is) die het tegendeel hebben bewezen.
De werking van Tower Busters ga ik bewijzen met een EM meter. Ik zal metingen verrichten en dit openbaar maken. De fysische aspecten, daar ga ik niet op in. Simpelweg omdat de “wetenschap” daar niet klaar voor is en ik geen wetenschapper ben.
kweet, de compressie zuigt ...quote:Oww en ik wil cijfers zien![]()
Valt een EM meter onder "believer" of onder "non believer" volgens jou?quote:Op maandag 19 september 2005 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
Mja, leuk. Maar zelfs dit zal nergens op uitkomen. Ik gok dat Junkie19 met resultaten komt die precies datgene zijn dat hij zegt dat die tower busters doen. Hij zal hier niet gaan verkondigen dat die dingen niet functioneren.
De resultaten die ie hier eventueel neerzet hoeven niet eens waar te zijn. Niet dat ik Junkie19 nu beschuldig van vervalsen van resultaten, maar op internet is alles te vervalsen, je kunt dat dus nooit nagaan. Wat wel zou kunnen is als Junkie19 samen met een non-believer die ook zo'n tower buster heeft bij elkaar komen en dan samen (of door een onafhankelijke derde) de tests laten uitvoeren.
Misschien is dat een idee? Ik vind dat op zich wel leuk eigenlijk, om dergelijke resultaten terug te zien.
Misschien kun je even lezen wat er voorheen is getikt er is namelijk al antwoord op gegeven. Het is niet zo dat de straling plotseling verdwijnt. De negatieve eigenschappen van de straling (en spanningsveld) worden omgevormd naar een positief veld.quote:Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Allereerst wil ik even melden dat ook ik van mening ben dat deze torrens slecht voor de volksgezondheid zijn...
Jouw TB's zijn klein en hebben vanzichzelf geen straling (toch?) dus als een Stralingsbron zoals een zendmast 360o 'uitzend' hoe kunnen jouw TB's dan alle straling afvangen?
Ik ben trouwens erg benieuwd naar jouw metingen! Ik wacht geduldig af. Oww en ik wil cijfers zien![]()
microwavequote:Op vrijdag 23 september 2005 08:39 schreef Sapientiea het volgende:
Wat voor andere apparaten hebben een EM-straling? Misschien kan je het daarmee testen, dan heb je geen of minimaliseer je de invloed van buitenaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |